რეგისტრაცია

"ალავესი" 0:2 "ბარსელონა"

image
როგორც იცით, "ლა ლიგის" მეორე ტურში "ბარსელონა" "ალავესს" დაუპირისპირდა, როგორც მოსალოდნელი იყო, მატჩი "ბარსელონას" უპირატესობით წარიმართა და შესაბამისი ანგარიშითაც დასრულდა.

კატალონიელებმა მასპინძლებს 2 უპასუხო გოლი გაუტანეს, ორივე გოლის ავტორი კი არგენტინელი სუპერვარსკვლავი, ლიონელ მესი იყო.

გთავაზობთ მატჩის სტატისტიკასაც.

"ალავესი"  0:2  "ბარსელონა"

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Ronaldinho.gaucho10 27 აგვისტო 2017 10:03
ციტატა: visca el barca
მეგონა უფრო ბევრ მაყუთს მისცემდნენ კონორს მარა 70 მილიონი მიუციათ, მეივეზერს 200

მაინც კარგად იბოქსავა კონორამ მარა ფლოიდმა 3რაუნდის მერე არ გაახარა
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
visca el barca 27 აგვისტო 2017 09:54
მეგონა უფრო ბევრ მაყუთს მისცემდნენ კონორს მარა 70 მილიონი მიუციათ, მეივეზერს 200
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
kortoxa23 27 აგვისტო 2017 09:11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

მე მინდა რო კონორმა მოუგოს იმ ზანგუშკას მეივეზერს ჩემი აზრით შანსები 70%30 ზეა მეივეზერის სასარგებლოთ
.

პროფესიურ კარიერაში 49 დან 49 აქ ხოლო უნიორებში ანუ ახალგაზდებში სანამ პროფესიონალებში გადავიდოდა 90 დან 84 აქ მოგებული, მართლაც რო საოცარი ლეგენდაა, ერთი ისაა რო კარიერა წლებია დამთავრებული რო აქ თან 40 წლისაა ზოლო პლიუსი ისაა რო ბოქსის წესებითაა ჩხუბი ანუ მაივეზერის წესებით, მაკგრეგორი მაგარი ტიპია ძაან თვით დაჯერებული და ქარიზმა სპორცმენია მარ მე მაინც მაივეზერმა მინდა გაიმარჯვოს

ტაისონის აზრით, მაკგრეგორი ვერაფერს იზამს ამ წესებით.

ისე, ტაისონი მოერეოდა თუ მაივეზერი? :D

შენც კარგად იცი ვინც მოერეოდა჻) მაივეზერი მაგარია, მაივეზერს რო მაკგრეგორის წესებით ეჩხუბა უეჭველი წააგებდა თან ასაკშია მარა ბოქსში მაინც კლასმა გაამარჯვებინა ტიპი დაღლილიც არ ჩანდა, დარწმუნებული ვარ 5-რაუნდს არ გადააცილებდა მარა ეს ხო შოუა ხალხლი სულ მოუთქმენლად ელოდნენ და ასე უცებ არ მოგუდავდა მაკგრეგორს არადა შეძლებდა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
gurgenidze 27 აგვისტო 2017 09:02
Koutinio tunmoiyvanes da dimariac moayoless memgoni sakmarisi iqneba.. magram axla upro logikiri koutinios da eriqsenis transoeri iqnebida nax dacva sruoad gadzlierdeboda..

Magram dimaria mindaaa me piradad zogs argindat me midna barcashi

Vis gegonat makgregoris mogeba
kortoxa23 27 აგვისტო 2017 07:13
ავტორიტეტული ესპანური გამოცემა Radioestadio, ბრიტანულ წყაროებზე დაყრდნობით იტყობინება, რომ "ლივერპულმა" კოუტინიოს კლუბიდან წასვლის ნება საბოლოოდ მისცა.

წყაროზე დაყრდნობით, მერსესაიდული კლუბი მზადაა "ბარსას" მიერ შემოთავაზებული 130 მილიონის სანაცვლოდ ბრაზილიელი ვარსკვლავი კლუბიდან გაუშვას.

შეგახსენებთ, რომ ასევე კოუტინიომ ოფიციალურად მოსთხოვა "ლივერპულის" ხელმძღვანელობას, რომ იგი ჩემპიონთა ლიგის განაცხადში არ შეეყვანათ, რაც საბოლოოდ ადასტურებს ფილიპეს კატალონიაში ტრანსფერს.
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 05:58
ნახევარი სათი დარჩა მიდი კონორ განადგურე ეს ზანგუშკა
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 02:21
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რას იტყვი იკარდიზე სუარესი ვეღარ იქნება 1_2 წელიწადში მაგარი მე მაგრად მინდა იკარდი ვიყიდოთ სუარესის შემცვლელად მაგრამ სანამ ყლირთომეუა პრეზიდენტი იკარდის ვერ ვიყიდით

ეგ და მესი ერთად? ლაქსი ლოპესის ისტორია გაიხსენე. მე დიბალა მინდა.

ისე მაგარი ფეხბურთელია მოედნის გარეთ რო არ იყოს სირი მასზე ნადირობა იქნებოდა

"ინტერის" კაპიტნად დანიშნეს და თვითონ ამ გუნდის ფეხბურთელმა, ფილიპე მელომაც გააკრიტიკა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rivaldo2310 27 აგვისტო 2017 02:19
Ikardi zaan magatia magram ara barcastvis ai 2ceshi sua vegar iqneba da dolbergi minda zaan zaan magari bichia tan ajaxsis skola da advilad sheecuoba barcas

ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს აჩვენებდნენ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ

მეც ახლა მეგონა ძმა, მაგრამ 06:00 საათზე ყოფილა.

მთელი დღეა ველოდები დავიძინებდი მაინც ამ ქართული არხებიზა არაფერი არ დაიჯერება არადა რო კითხო თბილისის დროით 01:00 იქნებაო

დიდად არ მაინტერესებს ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტი, მაგრამ საინტერესო იყო და შევხედავ-თქო.

რას იტყვი იკარდიზე სუარესი ვეღარ იქნება 1_2 წელიწადში მაგარი მე მაგრად მინდა იკარდი ვიყიდოთ სუარესის შემცვლელად მაგრამ სანამ ყლირთომეუა პრეზიდენტი იკარდის ვერ ვიყიდით

Dilitaa eg 7is naxevarze
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 02:17
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რას იტყვი იკარდიზე სუარესი ვეღარ იქნება 1_2 წელიწადში მაგარი მე მაგრად მინდა იკარდი ვიყიდოთ სუარესის შემცვლელად მაგრამ სანამ ყლირთომეუა პრეზიდენტი იკარდის ვერ ვიყიდით

ეგ და მესი ერთად? ლაქსი ლოპესის ისტორია გაიხსენე. მე დიბალა მინდა.

ისე მაგარი ფეხბურთელია მოედნის გარეთ რო არ იყოს სირი მასზე ნადირობა იქნებოდა
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 02:02
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რას იტყვი იკარდიზე სუარესი ვეღარ იქნება 1_2 წელიწადში მაგარი მე მაგრად მინდა იკარდი ვიყიდოთ სუარესის შემცვლელად მაგრამ სანამ ყლირთომეუა პრეზიდენტი იკარდის ვერ ვიყიდით

ეგ და მესი ერთად? ლაქსი ლოპესის ისტორია გაიხსენე. მე დიბალა მინდა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 01:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს აჩვენებდნენ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ

მეც ახლა მეგონა ძმა, მაგრამ 06:00 საათზე ყოფილა.

მთელი დღეა ველოდები დავიძინებდი მაინც ამ ქართული არხებიზა არაფერი არ დაიჯერება არადა რო კითხო თბილისის დროით 01:00 იქნებაო

დიდად არ მაინტერესებს ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტი, მაგრამ საინტერესო იყო და შევხედავ-თქო.

რას იტყვი იკარდიზე სუარესი ვეღარ იქნება 1_2 წელიწადში მაგარი მე მაგრად მინდა იკარდი ვიყიდოთ სუარესის შემცვლელად მაგრამ სანამ ყლირთომეუა პრეზიდენტი იკარდის ვერ ვიყიდით
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 01:12
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს აჩვენებდნენ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ

მეც ახლა მეგონა ძმა, მაგრამ 06:00 საათზე ყოფილა.

მთელი დღეა ველოდები დავიძინებდი მაინც ამ ქართული არხებიზა არაფერი არ დაიჯერება არადა რო კითხო თბილისის დროით 01:00 იქნებაო

დიდად არ მაინტერესებს ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტი, მაგრამ საინტერესო იყო და შევხედავ-თქო.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 01:10
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს აჩვენებდნენ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ

მეც ახლა მეგონა ძმა, მაგრამ 06:00 საათზე ყოფილა.

მთელი დღეა ველოდები დავიძინებდი მაინც ამ ქართული არხებიზა არაფერი არ დაიჯერება არადა რო კითხო თბილისის დროით 01:00 იქნებაო
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 00:58
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს აჩვენებდნენ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ

მეც ახლა მეგონა ძმა, მაგრამ 06:00 საათზე ყოფილა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 00:57
ფუი ბლიად ეს ამ სილქ უნივერსალის დედა მოვტყან მეივეზერი მაკგრეგორს ეჩვენებიათ და ლესტერი მანჩესტერის განმეორებას აჩვენებენ
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 00:26
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

მე მინდა რო კონორმა მოუგოს იმ ზანგუშკას მეივეზერს ჩემი აზრით შანსები 70%30 ზეა მეივეზერის სასარგებლოთ
.

პროფესიურ კარიერაში 49 დან 49 აქ ხოლო უნიორებში ანუ ახალგაზდებში სანამ პროფესიონალებში გადავიდოდა 90 დან 84 აქ მოგებული, მართლაც რო საოცარი ლეგენდაა, ერთი ისაა რო კარიერა წლებია დამთავრებული რო აქ თან 40 წლისაა ზოლო პლიუსი ისაა რო ბოქსის წესებითაა ჩხუბი ანუ მაივეზერის წესებით, მაკგრეგორი მაგარი ტიპია ძაან თვით დაჯერებული და ქარიზმა სპორცმენია მარ მე მაინც მაივეზერმა მინდა გაიმარჯვოს

ტაისონის აზრით, მაკგრეგორი ვერაფერს იზამს ამ წესებით.

ისე, ტაისონი მოერეოდა თუ მაივეზერი? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 27 აგვისტო 2017 00:20
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

მე მინდა რო კონორმა მოუგოს იმ ზანგუშკას მეივეზერს ჩემი აზრით შანსები 70%30 ზეა მეივეზერის სასარგებლოთ
.

პროფესიურ კარიერაში 49 დან 49 აქ ხოლო უნიორებში ანუ ახალგაზდებში სანამ პროფესიონალებში გადავიდოდა 90 დან 84 აქ მოგებული, მართლაც რო საოცარი ლეგენდაა, ერთი ისაა რო კარიერა წლებია დამთავრებული რო აქ თან 40 წლისაა ზოლო პლიუსი ისაა რო ბოქსის წესებითაა ჩხუბი ანუ მაივეზერის წესებით, მაკგრეგორი მაგარი ტიპია ძაან თვით დაჯერებული და ქარიზმა სპორცმენია მარ მე მაინც მაივეზერმა მინდა გაიმარჯვოს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
VISCA EL BARSAA 27 აგვისტო 2017 00:16
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

მე მინდა რო კონორმა მოუგოს იმ ზანგუშკას მეივეზერს ჩემი აზრით შანსები 70%30 ზეა მეივეზერის სასარგებლოთ
.
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kortoxa23 27 აგვისტო 2017 00:03
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

კარიერა უკვე ხო დაასრულა? 40 წლისაა.

ჰო მარა ეს მის სტატისტიკაზე აისახება ასე რო განახლება გამოდის მისი კარიერის
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 27 აგვისტო 2017 00:00
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება

კარიერა უკვე ხო დაასრულა? 40 წლისაა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 26 აგვისტო 2017 23:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.

რათქმაუნდა მეივეზერი მოიგებს და წაუგებლად დაასრულება კარიერას თან დაამგვრალებს 50 დან 50 გამარჯვება
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 23:44
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით

რავი, ფეხბურთის გარდა სხვა სპორტებში ვერ ვერკვევი. ალბათ მაკგრეგორი, ბევრად ახალგაზრდაა, მაგრამ მაიკ ტაისონს თუ დავუჯერებთ, კონორი დღეს განადგურდება.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 26 აგვისტო 2017 23:42
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.

ხო ვინ მოიგებს შენი აზრით
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 23:41
ციტატა: VISCA EL BARSAA
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება

დღესაა, უფრო სწორად 27-ში 01:00 საათზე ხო? Fb-ზე ვნახე.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 26 აგვისტო 2017 23:39
მაკგრეგორი მეივეზერს ვინ ელოდება კონორი დედა ს მოუტყნავს იმ ზანგუშკას
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
კაროჩე უკმაყოფილო ვარ ძალიან. კი ბატონო ჯერ ახალი მოსულია ვალო და დრო სჭირდება, მაგრამ უკვე უშვებს შეცდომებს. სემედუ ვიყიდეთ რომელსაც ადაპტაციის გავლა სჭირდება და ათამაშებს ვიდალს? ვიდალი იმენა რავი ამ ტრავმის მერე საერთოდ რას დაემსგავსა, საშინელ ფორმაშია. აწი სემედუ უნდა ვათამაშოთ, საცაა მოგვიახლოვდა იუვეს იგრა. რობერტოს არასწორად იყენებს. პიკეს ბოლო დროს რა სჭირს ვერ ვხვდები, ბავშვურ შეცდომებს უშვებს. უმტიტი როგორც ყოველთვის კარგი და საიმედო იყო. ალბა აი ერთადერთი სისწრაფე აქვს ამჟამად, დალშე ფანტაზია 0, მოკლე მანძილში ვერ აკეთებს პასებს. ხო რაკიტიჩს ვაკრიტიკებ ხშირად და ხომ ხედავთ რომ ტყუილად არაფერს ვწერ? რა მოვალეობა აქვს და რისი მაქნისია? გრძელი პასები ჰქონდა კარგი და ახა ეგეც აღარ გაქ, საშინელებაა რასაც ჰქვია. ინის საღოლ, დაბერდა, მაგრამ მაინც იხევს ყველას ჩვენი გენიოსი. დეულოფეს და პაკოს ნიჩევო, მარა მეტი მოეთხოვებათ, დენისს საღოლ, მაგ ბიჭს მეტი სათამაშო დრო სჭირდება და ლეოზე რაღა ვთქვა? აღარ სჭირდება რამის თქმა მაგ ადამიანზე. კაროჩე სწორი შემადგენლობა უნდა შეარჩიოს ვალომ + დემბოც გვემატება და შედეგი უნდა იყოს, მთავარია უაზრო ექსპერიმენტები არ დაიწყოს როგორც დღეს, დანარჩენს დრო გვიჩვენებს, თუმცა უნდა ითქვას რომ ბევრი მუშაობა მართებს გუნდს.

კოუტინიოს ტრანსფერიც და ერნესტო ვალვერდეს ჩამოყალიბებული შემადგენლობა გვინდა...

ინის გარდა, 100% ხარ.დაბერდა ინი, არ აქვს ენერგეტიკა+ფიზიკა,მარტო ტექნიკა-გამოცდილება, უმაღლეს -ბარსას დონეს არ ყოფნის..სამწუხაროდ.
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 23:17
ციტატა: born to be cule
კაროჩე უკმაყოფილო ვარ ძალიან. კი ბატონო ჯერ ახალი მოსულია ვალო და დრო სჭირდება, მაგრამ უკვე უშვებს შეცდომებს. სემედუ ვიყიდეთ რომელსაც ადაპტაციის გავლა სჭირდება და ათამაშებს ვიდალს? ვიდალი იმენა რავი ამ ტრავმის მერე საერთოდ რას დაემსგავსა, საშინელ ფორმაშია. აწი სემედუ უნდა ვათამაშოთ, საცაა მოგვიახლოვდა იუვეს იგრა. რობერტოს არასწორად იყენებს. პიკეს ბოლო დროს რა სჭირს ვერ ვხვდები, ბავშვურ შეცდომებს უშვებს. უმტიტი როგორც ყოველთვის კარგი და საიმედო იყო. ალბა აი ერთადერთი სისწრაფე აქვს ამჟამად, დალშე ფანტაზია 0, მოკლე მანძილში ვერ აკეთებს პასებს. ხო რაკიტიჩს ვაკრიტიკებ ხშირად და ხომ ხედავთ რომ ტყუილად არაფერს ვწერ? რა მოვალეობა აქვს და რისი მაქნისია? გრძელი პასები ჰქონდა კარგი და ახა ეგეც აღარ გაქ, საშინელებაა რასაც ჰქვია. ინის საღოლ, დაბერდა, მაგრამ მაინც იხევს ყველას ჩვენი გენიოსი. დეულოფეს და პაკოს ნიჩევო, მარა მეტი მოეთხოვებათ, დენისს საღოლ, მაგ ბიჭს მეტი სათამაშო დრო სჭირდება და ლეოზე რაღა ვთქვა? აღარ სჭირდება რამის თქმა მაგ ადამიანზე. კაროჩე სწორი შემადგენლობა უნდა შეარჩიოს ვალომ + დემბოც გვემატება და შედეგი უნდა იყოს, მთავარია უაზრო ექსპერიმენტები არ დაიწყოს როგორც დღეს, დანარჩენს დრო გვიჩვენებს, თუმცა უნდა ითქვას რომ ბევრი მუშაობა მართებს გუნდს.

კოუტინიოს ტრანსფერიც და ერნესტო ვალვერდეს ჩამოყალიბებული შემადგენლობა გვინდა...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 26 აგვისტო 2017 23:09
კაროჩე უკმაყოფილო ვარ ძალიან. კი ბატონო ჯერ ახალი მოსულია ვალო და დრო სჭირდება, მაგრამ უკვე უშვებს შეცდომებს. სემედუ ვიყიდეთ რომელსაც ადაპტაციის გავლა სჭირდება და ათამაშებს ვიდალს? ვიდალი იმენა რავი ამ ტრავმის მერე საერთოდ რას დაემსგავსა, საშინელ ფორმაშია. აწი სემედუ უნდა ვათამაშოთ, საცაა მოგვიახლოვდა იუვეს იგრა. რობერტოს არასწორად იყენებს. პიკეს ბოლო დროს რა სჭირს ვერ ვხვდები, ბავშვურ შეცდომებს უშვებს. უმტიტი როგორც ყოველთვის კარგი და საიმედო იყო. ალბა აი ერთადერთი სისწრაფე აქვს ამჟამად, დალშე ფანტაზია 0, მოკლე მანძილში ვერ აკეთებს პასებს. ხო რაკიტიჩს ვაკრიტიკებ ხშირად და ხომ ხედავთ რომ ტყუილად არაფერს ვწერ? რა მოვალეობა აქვს და რისი მაქნისია? გრძელი პასები ჰქონდა კარგი და ახა ეგეც აღარ გაქ, საშინელებაა რასაც ჰქვია. ინის საღოლ, დაბერდა, მაგრამ მაინც იხევს ყველას ჩვენი გენიოსი. დეულოფეს და პაკოს ნიჩევო, მარა მეტი მოეთხოვებათ, დენისს საღოლ, მაგ ბიჭს მეტი სათამაშო დრო სჭირდება და ლეოზე რაღა ვთქვა? აღარ სჭირდება რამის თქმა მაგ ადამიანზე. კაროჩე სწორი შემადგენლობა უნდა შეარჩიოს ვალომ + დემბოც გვემატება და შედეგი უნდა იყოს, მთავარია უაზრო ექსპერიმენტები არ დაიწყოს როგორც დღეს, დანარჩენს დრო გვიჩვენებს, თუმცა უნდა ითქვას რომ ბევრი მუშაობა მართებს გუნდს.
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 23:07
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
ნუ, გერმანელია და შეიძლება მასე ადრე ვერ შეემჩნიათ ბუნდესლიგაში ფეხბურთელი.

შალკეში უფრო გაპიარებული იყო.

2014 წლის მსოფლიო ჩემპიონატის მერე იყო საყიდელი, როგორც "რეალმა" ხამეს როდრიგესი და კეილორ ნავასი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Football Is My Life 26 აგვისტო 2017 23:06
ციტატა: Giorgi Changelia
ნუ, გერმანელია და შეიძლება მასე ადრე ვერ შეემჩნიათ ბუნდესლიგაში ფეხბურთელი.

შალკეში უფრო გაპიარებული იყო.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
ზუკა 26 აგვისტო 2017 22:56
2-0 <3 <3
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:56
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
დრაქსლერის ტრანსფერი თუ უნდოდა ბათომეუს, "ვოლფსბურგიდან" უნდა ეყიდა.

ან შალკედან.

ნუ, გერმანელია და შეიძლება მასე ადრე ვერ შეემჩნიათ ბუნდესლიგაში ფეხბურთელი.

ისე, გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბაიერნს" უნდა, მაგრამ "პსჟ" არ უშვებს, აგენტმაც არაო.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Football Is My Life 26 აგვისტო 2017 22:55
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
"ბარსელონა" ინსინიეში 100 მილიონს იხდისო...

დაყლებულია ეს ბართომეუ ერიქსენი გვინდა მაგრამ ვერ მოიყვანს დროზე უნდა ახვიოს ყლირთომეუს სანამ არ დაგვაქცევს. ლაპორტა პრეზიდენტად #bartomeu out

უფრო კოუტინიო. ერიქსენის ტრანსფერი არარეალურიცაა, თავი მიანებეს და თან "ტოტენჰემი" ასე ადვილად არ დათმობს, თუმცა თავის დროზე მოდრიჩი და ბეილი გაუშვა "ჰოცპურმა" "რეალში"...

ბეილზე 100 მილიონი დაახარჯეს ეგეც არ დაგავიწყდეს.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:50
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
"ბარსელონა" ინსინიეში 100 მილიონს იხდისო...

დაყლებულია ეს ბართომეუ ერიქსენი გვინდა მაგრამ ვერ მოიყვანს დროზე უნდა ახვიოს ყლირთომეუს სანამ არ დაგვაქცევს. ლაპორტა პრეზიდენტად #bartomeu out

უფრო კოუტინიო. ერიქსენის ტრანსფერი არარეალურიცაა, თავი მიანებეს და თან "ტოტენჰემი" ასე ადვილად არ დათმობს, თუმცა თავის დროზე მოდრიჩი და ბეილი გაუშვა "ჰოცპურმა" "რეალში"...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Football Is My Life 26 აგვისტო 2017 22:50
ციტატა: Giorgi Changelia
დრაქსლერის ტრანსფერი თუ უნდოდა ბათომეუს, "ვოლფსბურგიდან" უნდა ეყიდა.

ან შალკედან.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
VISCA EL BARSAA 26 აგვისტო 2017 22:48
ციტატა: Giorgi Changelia
"ბარსელონა" ინსინიეში 100 მილიონს იხდისო...

დაყლებულია ეს ბართომეუ ერიქსენი გვინდა მაგრამ ვერ მოიყვანს დროზე უნდა ახვიოს ყლირთომეუს სანამ არ დაგვაქცევს. ლაპორტა პრეზიდენტად #bartomeu out
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:46
დრაქსლერის ტრანსფერი თუ უნდოდა ბათომეუს, "ვოლფსბურგიდან" უნდა ეყიდა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:35
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...

არდა რო არავის უნდა? და არდასაც რომ არავინ უნდა?

"გალათასრაი"... მართალია არენდით უნდათ, მაგრამ მივცეთ და მერე გამოისყიდიან.

ardas ufasod atavisufleben)))))))))))))))) tavisudfali agenti xdeba, savaraudod arsenali waiyvans tu ase moxda)))) ufasod)))

ხო მაგას ჩალიჩობს იმენა არსად არ მიდის. წყალში გადაყრილი ამხელა მილიონები !!!
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:35
ციტატა: basa7
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
koutinio mesis wyvili gvinda shemtev naxevarmcvelebad centrShi , marjvnidan dembele da marcxniv unda iyidon chelsidan wiliani, tore delofeus imedad , ar ivargebs ....

ვილიანი არა, რემი :D

aba dimarias gamwarebuli psj ar gadzlevs da metis yidvas da chalichs ver moaswreben, torre uketesi gemovneba maq. am etapistvis mets kargs verafers gaaketeben fizikurad

დრაქსლერი შეძლება მასე

draqsleric psj-s fexburtelia))))

ციტატა: Giorgi Changelia
"ბარსელონა" ინსინიეში 100 მილიონს იხდისო...

xo ramdeni xania eg devs)))))) Sheidzleba vegar ubaleshiko barsas ise ver vitan mag fexburtels
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:33
"ბარსელონა" ინსინიეში 100 მილიონს იხდისო...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
basa7 26 აგვისტო 2017 22:33
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
koutinio mesis wyvili gvinda shemtev naxevarmcvelebad centrShi , marjvnidan dembele da marcxniv unda iyidon chelsidan wiliani, tore delofeus imedad , ar ivargebs ....

ვილიანი არა, რემი :D

aba dimarias gamwarebuli psj ar gadzlevs da metis yidvas da chalichs ver moaswreben, torre uketesi gemovneba maq. am etapistvis mets kargs verafers gaaketeben fizikurad

დრაქსლერი შეძლება მასე
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:32
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...

არდა რო არავის უნდა? და არდასაც რომ არავინ უნდა?

"გალათასრაი"... მართალია არენდით უნდათ, მაგრამ მივცეთ და მერე გამოისყიდიან.

ardas ufasod atavisufleben)))))))))))))))) tavisudfali agenti xdeba, savaraudod arsenali waiyvans tu ase moxda)))) ufasod)))
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:31
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Iniesta.8
Gaajmeinon denissac pakosac deulofeu wixlit rakitichi tyupi wixlit Arda's prochshi 12lariani kai moshnad wiwakit shaurma idayvi daayolon rafinia wixlit da Douglas travmaelenze saubarizedmetia

''ჩიტის რძე არ აკლია'' სუფრაზე რო მარილი არ დევს ყველა მაგას აღნიშნავს ესე დაგავიწყდა გვამეში ზუსტად :))

gomeshi sheidzleba liverpuls miscen paulinioshi
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:31
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...

არდა რო არავის უნდა? და არდასაც რომ არავინ უნდა?

"გალათასრაი"... მართალია არენდით უნდათ, მაგრამ მივცეთ და მერე გამოისყიდიან.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:29
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
koutinio mesis wyvili gvinda shemtev naxevarmcvelebad centrShi , marjvnidan dembele da marcxniv unda iyidon chelsidan wiliani, tore delofeus imedad , ar ivargebs ....

ვილიანი არა, რემი :D

aba dimarias gamwarebuli psj ar gadzlevs da metis yidvas da chalichs ver moaswreben, torre uketesi gemovneba maq. am etapistvis mets kargs verafers gaaketeben fizikurad
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:28
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...

არდა რო არავის უნდა? და არდასაც რომ არავინ უნდა?
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:27
ციტატა: kaizersoza
koutinio mesis wyvili gvinda shemtev naxevarmcvelebad centrShi , marjvnidan dembele da marcxniv unda iyidon chelsidan wiliani, tore delofeus imedad , ar ivargebs ....

ვილიანი არა, რემი :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 26 აგვისტო 2017 22:27
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

aca mgrdznobiare guli aq da culesgan ufro swyins esetebi tore madridista rom yofiliyo aitanda :)
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:26
koutinio mesis wyvili gvinda shemtev naxevarmcvelebad centrShi , marjvnidan dembele da marcxniv unda iyidon chelsidan wiliani, tore delofeus imedad , ar ivargebs ....
basa7 26 აგვისტო 2017 22:26
ციტატა: visca el barca
denisi ra magrad mevaseba ra, titkos sheuzhlia kacis motyueba, saswauli driblingi aq magram ragac ushlis xels da ar vici ra, sheileba satamasho drois nakleboba

რა უშლის და ბოლო ფაზაში ვერც პას აკეთებს და ვერც ურტყამს , აი ეს უშლის და ეჭვი მეპარება რომ გამოასწოროს
Iniesta.8 26 აგვისტო 2017 22:26
Gaajmeinon denissac pakosac deulofeu wixlit rakitichi tyupi wixlit Arda's prochshi 12lariani kai moshnad wiwakit shaurma idayvi daayolon rafinia wixlit da Douglas travmaelenze saubarizedmetia
--------------------
Sergio busquets.5 var da bloki amxsenit
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:26
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

რა შეეშალა ორი გოლი გაგვიუქმა ეგეთებს შარშან მსაჯებიც არაკეთებდნენ))))))))))))))))))

wink


რაენაგაქ შეოხერო <3

)))

DonAndres ჯობია wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
visca el barca 26 აგვისტო 2017 22:25
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: visca el barca
denisi ra magrad mevaseba ra, titkos sheuzhlia kacis motyueba, saswauli driblingi aq magram ragac ushlis xels da ar vici ra, sheileba satamasho drois nakleboba

დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...

დრიბლინგი აქ ძაან მაგარი, რაც ბარსაში ძალიან მნიშვნელოვანია
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
basa7 26 აგვისტო 2017 22:24
http://www.express.co.uk/sport/football/846234/Philippe-Coutinho-Barcelona-Live
rpool-transfer-news-deadline
ბიჭებო თუ რამე საშინელი თანხა არ მოითხოვა ლივერპულმა ორშაბათს კოუტინიოს ვიფორმებთ. მოკლედ დედლაინი ორშაბათამდე აქვს ბარსას და თუ ყიდვა უნდა უნდა იყიდოსო ლივერპულმა . ოღონდ ჩვენ რომ გვაწყობს იმ თანხადო, რადგან ჩვენც მოვასწროთ შემცვლელის ყიდვაო
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:24
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

რა შეეშალა ორი გოლი გაგვიუქმა ეგეთებს შარშან მსაჯებიც არაკეთებდნენ))))))))))))))))))

wink


რაენაგაქ შეოხერო <3

)))
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:23
ციტატა: visca el barca
denisi ra magrad mevaseba ra, titkos sheuzhlia kacis motyueba, saswauli driblingi aq magram ragac ushlis xels da ar vici ra, sheileba satamasho drois nakleboba

დენისს კლასი ეტყობა. მისით "ნაპოლი" ინტერესდებოდა და არ უნდა გავუშვათ. არდა გაუშვან...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 26 აგვისტო 2017 22:22
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

რა შეეშალა ორი გოლი გაგვიუქმა ეგეთებს შარშან მსაჯებიც არაკეთებდნენ))))))))))))))))))

wink


რაენაგაქ შეოხერო <3
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:21
მესი ჰეტრიკს გადაგვირჩა თუმცა დუბლიც მშვენიერი გაიფორმა.
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:20
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

რა შეეშალა ორი გოლი გაგვიუქმა ეგეთებს შარშან მსაჯებიც არაკეთებდნენ))))))))))))))))))

wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
visca el barca 26 აგვისტო 2017 22:19
denisi ra magrad mevaseba ra, titkos sheuzhlia kacis motyueba, saswauli driblingi aq magram ragac ushlis xels da ar vici ra, sheileba satamasho drois nakleboba
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
პიკეს ძინავს.ინიესტა დაბერდა და სამწუხაროდ უნდა წავიდეს. დეულ გასაგდებია. ვალავერდე მგონი ლენჩობს,აბა პაულინიოს სამ წუთში რა უნდა ექნა? მოკლედ მესიმ იომა. ცუდადაა საქმე,ცუდად.
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:17
მაინც ბანძი თამაში შედგა მინდა მოგახსენოთ ბიჭებო.
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:16
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)

რა შეეშალა ორი გოლი გაგვიუქმა ეგეთებს შარშან მსაჯებიც არაკეთებდნენ))))))))))))))))))
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:15
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი

კარგი, შეეშალა კაცს, რა მოხდა :)
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 26 აგვისტო 2017 22:15
ციტატა: kaizersoza
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი


თან გავრბივარ თან ვწერ, ამ სორი
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:14
გრაციას ხავი იმათკენ ხარ? ))))))))))))) ბარსას დაუწერე ეგ ორიანი
LIONEL MESSI 26 აგვისტო 2017 22:14
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: kaizersoza
პაკოს როგორი საგოლე პასი გამოუვიდა თავით?)))))))))))))))))))

აბაა :D ეგ პიტალო ეგ :D

შემთხვევით გამოუვიდა თორემ მაგას მაგდენი ფანტაზია სად აქვს. :D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:14
ციტატა: kaizersoza
პაკოს როგორი საგოლე პასი გამოუვიდა თავით?)))))))))))))))))))

ალექსის რუანომ ძალიან ცუდად მოიგერია ბურთი და ალკასერმა მესის თავით დაუგდო...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:14
ციტატა: kaizersoza
პაკოს როგორი საგოლე პასი გამოუვიდა თავით?)))))))))))))))))))

აბაა :D ეგ პიტალო ეგ :D
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:13
პაკოს როგორი საგოლე პასი გამოუვიდა თავით?)))))))))))))))))))
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 22:12
ციტატა: kaizersoza
საღოლ ძმაო პაულინიოს , დაბრდღვნა ყველაფერი,

ორ მომენტი ქონდა და ორივეზე გაიბანძა თავი. ნეტა პიკეს რომ მიეცა პასი იმას თუ გაიტანდა?
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 22:11
ციტატა: LM.10
ალავესი" 2-0 "ბარსელონა პირიქით უნდა დაგეწერა :დ

"კამპ ნოუზე" ეგონა ალბათ :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
LIONEL MESSI 26 აგვისტო 2017 22:11
საბოლოო ჯამში გუნდმა მაგარი თამაში ჩაატარა მიუხედავად სუას დანაკლისისა.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
dato wiklauri 26 აგვისტო 2017 22:11
yochag barsa ase gaagrzdele <3
LIONEL MESSI 26 აგვისტო 2017 22:10
ჰეტრიკიც შეეძლო ლეოს მაგრამ ისევ შტანგას გაარტყა. :D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 22:10
საღოლ ძმაო პაულინიოს , დაბრდღვნა ყველაფერი,
LM.10 26 აგვისტო 2017 22:10
ალავესი" 2-0 "ბარსელონა პირიქით უნდა დაგეწერა :დ
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 26 აგვისტო 2017 21:51
Leos dubli? Aqamdecgagveshva nei leo tu ase gaaqtiurdeboda :ddd
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 26 აგვისტო 2017 21:48
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
მესი ფორვარდად აყენია და ფლანგებზე დეულოფეუ და ვიდალი. ლეომ გაიხსენა გვარდიოლას დრო :D 4-2-3-1 ტაქტიკაა და ასეთი შემადგენლობა:

-------------------ტერ შტეგენი----------------
--რობერტო--პიკე-----უმტიტი----ალბა
-------ბუსკეტსი-------------რაკიტიჩი-----
----ვიდალი------ინიესტა------დეულოფეუ
-----------------------მესი----------------------

წინ არა ვიდალი არამედ რობერტო უფრო იყო, ჩვეულებრივი 4-3-3 პირიქით ცენტრფორვარდი არ გვყავს და 4-2-3-1 გამოკვეთილი ცენტრფორვარდი ჭირდება. მესი ცენტრამდე ჩამოდის და იქედან იწყებს. არაა ცენტრფორვარდი.

აუ ვერ არის რა კარგად ვალვერდე ან 4-2-3-1 რა იყო ან რობერტოს მარჯვენა მცველად დაყენება. ჩვეულებრივ 4-3-3 იქნებოდა კარგი . და სემედოს ძირითადში ყოფნა და მერე შეეცვალა ვიდალით ნახევარ დაცვაში ინი, ბუსი, რობერტო არაფერი დაშავდებოდა რაკიტიჩის არ ყოფნით მერე რობერტო ან ინი შეეცვალა პაულინიოთი . წინ დეუ, მესი პაკო, პაკო ცენტრ ფორვარდად . ძლივს მოვაგვარეთ მარჯვენა მცველის პრობლემა , და მისცეს ვალვერდემ რობერტოს შანსი ნახევარ დაცვაში რა. ხო გვყავს 2 მარჯვენა ფლანგელი. არ მომწონს მე მაგ კაცის მუშაობა. იყოს ჩვეულებრივი 4-3-3 ან მესის რა უნდა ცენტრ ფორვარდად. პაკო არ არის? ალავესია რა.

გოოოოოოოოოოოოოოოლ!!!!!!!!!!!!! გენაცვალე ლეო აინაზღაურე პენალტი და წინა 3 შტანგა ანუ 4 გოლი გაქვს გასატანი რა 50% შესრულებიულია wink გენაცვალე ლეოოოოოოოოო!!!!!!!
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
Goollll
--------------------
გიორგი სანიკიძე
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 21:11
ციტატა: Giorgi Changelia
მესი ფორვარდად აყენია და ფლანგებზე დეულოფეუ და ვიდალი. ლეომ გაიხსენა გვარდიოლას დრო :D 4-2-3-1 ტაქტიკაა და ასეთი შემადგენლობა:

-------------------ტერ შტეგენი----------------
--რობერტო--პიკე-----უმტიტი----ალბა
-------ბუსკეტსი-------------რაკიტიჩი-----
----ვიდალი------ინიესტა------დეულოფეუ
-----------------------მესი----------------------

წინ არა ვიდალი არამედ რობერტო უფრო იყო, ჩვეულებრივი 4-3-3 პირიქით ცენტრფორვარდი არ გვყავს და 4-2-3-1 გამოკვეთილი ცენტრფორვარდი ჭირდება. მესი ცენტრამდე ჩამოდის და იქედან იწყებს. არაა ცენტრფორვარდი.
Iniesta.8 26 აგვისტო 2017 21:09
Semedu paulinio sheikvanos mkvdaria marjvena frta mesi cru cxrianzea umotivaciod tamasobs
--------------------
Sergio busquets.5 var da bloki amxsenit
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 21:05
Live football გადმოვწერე და იქ ვუყურებ ეხლა გირჩევთ თქვენც რომ გადმოწეროთ. ანდროიდის აპლიკაციაა.
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 21:01
მესი ფორვარდად აყენია და ფლანგებზე დეულოფეუ და ვიდალი. ლეომ გაიხსენა გვარდიოლას დრო :D 4-2-3-1 ტაქტიკაა და ასეთი შემადგენლობა:

-------------------ტერ შტეგენი----------------
--რობერტო--პიკე-----უმტიტი----ალბა
-------ბუსკეტსი-------------რაკიტიჩი-----
----ვიდალი------ინიესტა------დეულოფეუ
-----------------------მესი----------------------
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Patrik Kluivert 26 აგვისტო 2017 20:45
ციტატა: Giorgi Changelia
გევასება

კი ძალიან ჩემი ოცნებაა მაგის ბარსაში ხილვა. ბევრად მრავალფეროვანია მამაზე
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 20:38
https://youtu.be/PYM_DNHzjTQ მობილურით აქ უყურეთ
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 20:21
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: DAVIT11
ნუ კაი მობილურში რა ვუშველო. ? :)))

მობილურშi შედი ფლეისთორში გინდ აპტოიდში და გადმოწერე ace stream media და დააინსტალირე.. მერე აპლიკაცია რომელ ბრაუზერშიც ჩაჯდება იმ ბრაუზერში აკრიფე http://www.livefootballol.me/ აირჩიე ნებისმიერი ლიგა, ნებისმიერი თამაში და იქ მითითებულია სტრიმის ლინკებიც, ინგლისურად გინდა რუსულად, ფრანგულად, ესპანურად თუ მონღოლოიდურად... რომელსაც აირჩევ და დააკლიკებ გაიხსნება პლეიერი ავტომატურად და უყურებ კიდეც :))

ეგ ფასიანია. ჩემი ქვეყნიდან ყოველშემთხვევაში. სხვა არაფერი იცი?
Giorgi Changelia 26 აგვისტო 2017 20:21
ციტატა: Patrik Kluivert
.

ჯასტინ კლაივერტი არ გევასება? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Patrik Kluivert 26 აგვისტო 2017 20:15
გაუმარჯოს ბიჭებს. კაცურად ტელეფონის ლინკები იქნებ დადოთ რა
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 26 აგვისტო 2017 20:14
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
sanam chem teles gamiketeben magas ver vizav radgan chem nokias ar aq eg funqcia :dd compi gafuchebui maq da ravi :( magari universaluri kompi maq yovel 3 tveshi maqsimun 4shi fuchdeba :x :dd

მოგიკვტი შენ :(

madloba :)
Patrik Kluivert 26 აგვისტო 2017 20:13
გაუმარჯოს ბიჭებს. კაცურად ტელეფონის ლინკები იქნებ დადოთ რა
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 20:07
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: DAVIT11
კი კაი ინტერნეტი მაქვს
PES 4 Sony PlayStation მაქვს და YouTubeდან ვწვალობ ხოლმე SUBSCRIBER ეწერება ეკრანზე და არ გაყურებინებენ მერე YouTube's ადმინებიც ბლოკავენ ლინკებს და მოგლედ გადავდივარ ლინკიდან ლინკზე და იქნებ რამე საინტერესო მითხრა და მოვაგვარო ერთხელ და სამუდამოდ please თუ იცი რამე

პეს4_ში თამაში ვიცი მარტო და ისიც არ ვიცი იმიტო რო მე ნათამშები ნამდვილად არ მაქვს :)))

ნუ კაი მობილურში რა ვუშველო. ? :)))
LIONEL MESSI 26 აგვისტო 2017 20:07
მაგარი შემადგენლობაა, წარმატებები ბიჭებოოო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 26 აგვისტო 2017 20:04
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
au racdia :( ;(

მერე გადმოწერე Ace stream და უყურე რასაც გინდა ვინ დაგიშალა

ეგ მობილურის პროგრამაა?

sanam chem teles gamiketeben magas ver vizav radgan chem nokias ar aq eg funqcia :dd compi gafuchebui maq da ravi :( magari universaluri kompi maq yovel 3 tveshi maqsimun 4shi fuchdeba :x :dd
kaizersoza 26 აგვისტო 2017 20:01
რობერტო შემტევად მარჯვენა ფლანგზე? მესი ცრუ ცხრიანზე დელოფეუ მარჯვნივ.
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 26 აგვისტო 2017 19:59
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
universali achvenebs? :dd chemi ukvdavi kitxva am sezonshi :ddd

დღეს არაფერი გაუშვეს :@

dges televizori arc chamirtvia :dd
G.M. 26 აგვისტო 2017 19:58
როცა არ მაწყობს საღამოს ხო საღამოსაა სუ ეს მატჩები და როცა ცოტა ადრე არ მაწყობს, მაშინ ხო ადრეა სულ (ჩამოვაყალიბე) მებრძვიან!
kortoxa23 26 აგვისტო 2017 19:56
რა ვიდალი ამათმა ხო არ გაუბერეს? ჩასვი სემედუ რო ბოლომდე შეწყოს გუნდს დაიწყო სადააცაა ჩემპიონთა ლიგა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 26 აგვისტო 2017 19:55
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: DAVIT11
ეგ მობილურის პროგრამაა?

კი მობილურსაც აქვს ეგ აპლიკაცია , მარა მე მანდ არ მისინჯავს.. PS_ში თუ კარგი ინტერნეტი გაქვს სოფქასტებს და მსგავს ქიშმიშ ფახლავებს მაგრად ქინძავს..

კი კაი ინტერნეტი მაქვს
PES 4 Sony PlayStation მაქვს და YouTubeდან ვწვალობ ხოლმე SUBSCRIBER ეწერება ეკრანზე და არ გაყურებინებენ მერე YouTube's ადმინებიც ბლოკავენ ლინკებს და მოგლედ გადავდივარ ლინკიდან ლინკზე და იქნებ რამე საინტერესო მითხრა და მოვაგვარო ერთხელ და სამუდამოდ please თუ იცი რამე
G.M. 26 აგვისტო 2017 19:54
ციტატა: DAVIT11

კი მე მაქვს ორ წლიანი გამოცდილება როგორ ვუყუროთ მობილურში Live soccer-ს :D

მაგრად მანუგეშე :დ
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
9
2
ძაძა
4
3
კორეა
3
4
გომეში
3
5
ჟუანმი
3
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
გუარდადო
3
2
სოლერი
3
3
ჟ. ალბა
3
4
უილიამსი
3
5
რაკიტიჩი
2
გამოკითხვა

დატოვოს უნდა გუნდი ბართომეუმ?

FACEBOOK