რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 2:0 "ბეტისი"

image
დასრულდა დღევანდელი შეხვედრა კატალონიელთა გამარჯვებით. პრიმერა დივიზიონის პირველ ტურში "ბარსელონამ" "კამპ ნოუზე" "ბეტისს" უმასპინძლა, სადაც 2-0 დაამარცხა.

შეხვედრის პირველი გოლი "ბეტისის" კარში 36-ე წუთზე გავიდა, ტოსკას ავტო გოლით კატალონიელები დაწინაურდნენ, მეორე გოლიც მალევე გავიდა, სერხი რობერტომ "ლურჯ-ბროწეულისფერები" 39-ე წუთზე 2 ბურთით დააწინაურა. მეორე ტაიმი, ბევრი საგოლე მომენტის მიუხედავად, უგოლო გამოდგა. საბოლოოდ მასპინძლებმა სევილიელები 2-0 დაამარცხეს.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 14:02
ციტატა: Sergio barca
გუნდს აგრესია არააქ ტატა მატრინოს გუნდის ბოლო თამაშებს გავს ეს ბარსა ნოლი აგრესია და კლსის ხარჯზე მოგებები საცოდაობაა

ტატა მარტინოსი "ელ კლასიკო" მახსოვს wink 3:4 რომ მოვიგეთ "სანტიაგო ბერნაბეუზე".
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 21 აგვისტო 2017 13:47
გუნდს აგრესია არააქ ტატა მატრინოს გუნდის ბოლო თამაშებს გავს ეს ბარსა ნოლი აგრესია და კლსის ხარჯზე მოგებები საცოდაობაა
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 11:51
ციტატა: Dato Narimanidze
აბა ვინ უყურა ბარსა VS ბეტის...ვინ დაიტანჯა პირველი 18 წუთი ???

გუნდში არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე, მაგრა ვითამაშეთ...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Dato Narimanidze 21 აგვისტო 2017 07:53
აბა ვინ უყურა ბარსა VS ბეტის...ვინ დაიტანჯა პირველი 18 წუთი ???
sergio_busquets.5 21 აგვისტო 2017 04:22
daxloebit 1ze vigvidzeb gtxovt minimum 3siaxle damxvdes ra :X
--------------------
ძუძუ არ დამალოო,მაინც არ გიჩანს !
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:54
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
au numegadavebit :dddd
me gamitania :p :ddd ogond martla :ddd

შვილიშვილები რო ბუხრისპირას ალკასერს შეეკითხებიან, ბაბუ ბარსელონაში რას აკეთებდიო ისე თქვა ზუსტად :DDDD

:ddddddddd auu cudadvar ogond martla :ddddd

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
me gamitania :p :ddd ogond martla :ddd

მაკრატელა? :D

auuu :dd
DAVIT11 21 აგვისტო 2017 01:48
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
D :D me an tavshi vdgavar an boloshi :dd ertxel gaviqeci skolis derefanshi qagaldis burtit da mis mere ase mirchevnia :dddd

ეგ არაფერი, სკოლის დერეფანში ვინც არ წაქცეულა, ესეიგი ის არც გაგქცეულა.. აუ ახლიდან მოვკალი ლადო

:dddddd araushavs gadaitans amasac :ddd

ლადო ჩვენი კუმირი.
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:45
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
D :D me an tavshi vdgavar an boloshi :dd ertxel gaviqeci skolis derefanshi qagaldis burtit da mis mere ase mirchevnia :dddd

ეგ არაფერი, სკოლის დერეფანში ვინც არ წაქცეულა, ესეიგი ის არც გაგქცეულა.. აუ ახლიდან მოვკალი ლადო

:dddddd araushavs gadaitans amasac :ddd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:43
ციტატა: Rafinha alcantara
me gamitania :p :ddd ogond martla :ddd

მაკრატელა? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:42
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
თქვენ მატჩში გოლი გაგიტანიათ საერთოდ?

თქვენში მეც მგულისხმობ თუ ლეკვისთალება ზღარბებს ესაუბრები ესოდენ მოკრძალებულად?

au numegadavebit :dddd
me gamitania :p :ddd ogond martla :ddd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:39
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
თქვენ მატჩში გოლი გაგიტანიათ საერთოდ?

თქვენში მეც მგულისხმობ თუ ლეკვისთალება ზღარბებს ესაუბრები ესოდენ მოკრძალებულად?

:D

ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

მაგ. მე მხოლოდ პირველ ჩარბენას ვაკეთებ კარამდე, მერე მთელი თამაში ხელებს ვპარჭყავ

რა გჭირთ ხალხო, არავინ იცით ფეხბურთის თამაში? ფინტებზე არაფერს ვამბობ :D

fintebi vici prosta burts rom madzleven vibnevi :ddddd

LOL
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

მაგ. მე მხოლოდ პირველ ჩარბენას ვაკეთებ კარამდე, მერე მთელი თამაში ხელებს ვპარჭყავ

რა გჭირთ ხალხო, არავინ იცით ფეხბურთის თამაში? ფინტებზე არაფერს ვამბობ :D

fintebi vici prosta burts rom madzleven vibnevi :ddddd
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:37
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
e mecaqva

ააა მე მეგონა ბალახში თუ იყავი სადმე გართხმული, ვერ შეგამჩნიე უკაცრავად :))

araushavs gapatieb am ertxel :ddddd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:35
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

მაგ. მე მხოლოდ პირველ ჩარბენას ვაკეთებ კარამდე, მერე მთელი თამაში ხელებს ვპარჭყავ

:D :D me an tavshi vdgavar an boloshi :dd ertxel gaviqeci skolis derefanshi qagaldis burtit da mis mere ase mirchevnia :dddd

თქვენ მატჩში გოლი გაგიტანიათ საერთოდ? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:34
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

მაგ. მე მხოლოდ პირველ ჩარბენას ვაკეთებ კარამდე, მერე მთელი თამაში ხელებს ვპარჭყავ

:D :D me an tavshi vdgavar an boloshi :dd ertxel gaviqeci skolis derefanshi qagaldis burtit da mis mere ase mirchevnia :dddd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:30
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

მაგ. მე მხოლოდ პირველ ჩარბენას ვაკეთებ კარამდე, მერე მთელი თამაში ხელებს ვპარჭყავ

რა გჭირთ ხალხო, არავინ იცით ფეხბურთის თამაში? ფინტებზე არაფერს ვამბობ :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:27
[quote=Clever Liar][quote=Giorgi Changelia]მერე კი მოცუნცულდა ჩავი.[/quote]
ყველა კანონის დაცვით მასე უნდა იყოს

[quote=Giorgi Changelia]გოგო ხარ? :D[/quote]
არა ზღარბია :))[/quote]
:D[/quote]
e mecaqva :dd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:25
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
fexburti mec miyvars magram 20 wutshi enagadmogdebuli gazonze var gawolili :dddd

გოგო ხარ? :D

mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd

wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:25
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
როსელს როდის უშვებენ? ისევ სტროგზეა :

3 წლიანი აქ როგორც მახსოვს და ელოდება მის პადელნიკს ეხლა, მარა ამას მგონი პაჟიზნენი მიარჭონ ამ კრისას.

ციტატა: Rafinha alcantara
goris dila jobia vashli ar moakldeba :dddd
fexburti mec miyvars magram 20 wutshi enagadmogdebuli gazonze var gawolili

ფუი შეგირცხვა ქართლის დედა :DDD

hahah :dddddd au kargi iyo :dddd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:24
ციტატა: Clever Liar

3 წლიანი აქ როგორც მახსოვს და ელოდება მის პადელნიკს ეხლა, მარა ამას მგონი პაჟიზნენი მიარჭონ ამ კრისას.

მიდიდოდა გაშვებაზე საუბრები, მაგრამ დატოვეს, რადგან შეიძლება ქვეყნიდან გაოქცესო. რონალდინიოსთვის დიდი მადლობა სანდროს.

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
მერე კი მოცუნცულდა ჩავი.

ყველა კანონის დაცვით მასე უნდა იყოს

ციტატა: Giorgi Changelia
გოგო ხარ? :D

არა ზღარბია :))

:D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
fexburti mec miyvars magram 20 wutshi enagadmogdebuli gazonze var gawolili :dddd

გოგო ხარ? :D

mere ra :/ bevri bichi vici romelic chemze uaresadarian :ddd
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 01:22
ნეიმარმა ნახეთ რა გოლი გაიტანა?, ვიღაცის დარტყმული მოიგერია მეკარემ და ნეეიმარმა დაამატა ორი მეტრიდან გამოიქცა და სამბა იცეკვა ისეთი გაუსწორდა)))))))))
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:19
ციტატა: Rafinha alcantara
fexburti mec miyvars magram 20 wutshi enagadmogdebuli gazonze var gawolili :dddd

გოგო ხარ? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 01:16
ციტატა: DAVIT11
მესიმ ქნა რამე?

შტანგები იხმარა ))))))
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:16
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რივალდო მინდა მე ვაფშე ტრენერად მაგრამ ტრენერად არც გამოდგება და არც ფიქრობს მაგაზე ჩავი კი მაგრა გასწორებდა ჩვენი ლეგენდა ტიკი ტაკას გამამცვლებელი მსოფლიოში საუკეთესო ნახევარმცველი კუმანი მაგარი იქნებოდა ჩვენი ლეგენდა და როგორც უყურებ ტაკტიკურად ვან გალს გავს

არ ვიცი რა ბაგაჟი აქვს რივალდოს სამწვრთნელო ამბავში, მარა ძან მომწონს მისი პირდაპირობა, ფეხბურთელების შესაძლებლობის რეალური აღმის ნიჭი უჩანს და არ გავს ვაზელინ ტრაკის ქუცუნა ფინიებს

რონალდინიოსაც არ უნდა მწვრთნელობა. 90 წუთი მატჩს ვერ ვუყურებო :D

:D :D 90 wuti kargad darboditqo ra :ddd ise sul mikvirda 90 wuti rogor unda irbino :/ :ddd

"დინამომ" გაიფორმოს რა. არ მავარჯიშოთ და ნებისმიერ კლუბში ვითამაშებო. "დინამო თბილისს" ჩემპიონთა ლიგაზე გაიყვანს გაუჩო :D

როცა ფეხბურთი გიყვარს, 90 კი არა...

goris dila jobia vashli ar moakldeba :dddd
fexburti mec miyvars magram 20 wutshi enagadmogdebuli gazonze var gawolili :dddd
DAVIT11 21 აგვისტო 2017 01:16
მესიმ ქნა რამე?
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:14
ციტატა: DAVIT11
როგორი თამაში იყო ბიჭებო? არ ნიყურებია მომიყევით :D

"ბარსელონასთვის" არაფერი და "ოსასუნასთვის" ისტორიული მატჩი იქნებოდა :D

ციტატა: Clever Liar
ვფიქრობ ამის შემდეგ კუმანის ჯერია :))

მერე კი მოცუნცულდა ჩავი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
da bartushas satvaleebi 8-) :dd

ცენზურას ნუ არღვევ და ნუ ბილწსიტყვაობ საიტზე, მგონი ბავშვებიც ვართ აქ :)))

¤ათომეუ უნდა გადადგეს :D

:D chemi sikvdili es ra wamomcda :dddd shemindet me codvili ama saitisa :ddd
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 01:12
კაროჩე ის 222 მილიონი უნდა ადგნენ და აფრიკაში მშიერი ბავშვების ფონდში უნდა გადარიცხონ, ტრანსფერს მაინც ვერ აკეთებენ , ხელმძღვანელობა გუნდს ვერ ეხმარება და იქნებ ღმერთმა მაინც დაგვეხმაროს სიკეთისთვის და ამ სასტავით მოვიგოთ ტიტულები))))
DAVIT11 21 აგვისტო 2017 01:12
როგორი თამაში იყო ბიჭებო? არ ნიყურებია მომიყევით :D
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:12
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
da bartushas satvaleebi 8-) :dd

ცენზურას ნუ არღვევ და ნუ ბილწსიტყვაობ საიტზე, მგონი ბავშვებიც ვართ აქ :)))

¤ათომეუ უნდა გადადგეს :D

უნდა

როსელს როდის უშვებენ? ისევ სტროგზეა :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:10
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რივალდო მინდა მე ვაფშე ტრენერად მაგრამ ტრენერად არც გამოდგება და არც ფიქრობს მაგაზე ჩავი კი მაგრა გასწორებდა ჩვენი ლეგენდა ტიკი ტაკას გამამცვლებელი მსოფლიოში საუკეთესო ნახევარმცველი კუმანი მაგარი იქნებოდა ჩვენი ლეგენდა და როგორც უყურებ ტაკტიკურად ვან გალს გავს

არ ვიცი რა ბაგაჟი აქვს რივალდოს სამწვრთნელო ამბავში, მარა ძან მომწონს მისი პირდაპირობა, ფეხბურთელების შესაძლებლობის რეალური აღმის ნიჭი უჩანს და არ გავს ვაზელინ ტრაკის ქუცუნა ფინიებს

რონალდინიოსაც არ უნდა მწვრთნელობა. 90 წუთი მატჩს ვერ ვუყურებო :D

:D :D 90 wuti kargad darboditqo ra :ddd ise sul mikvirda 90 wuti rogor unda irbino :/ :ddd

"დინამომ" გაიფორმოს რა. არ მავარჯიშოთ და ნებისმიერ კლუბში ვითამაშებო. "დინამო თბილისს" ჩემპიონთა ლიგაზე გაიყვანს გაუჩო :D

როცა ფეხბურთი გიყვარს, 90 კი არა...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:08
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რივალდო მინდა მე ვაფშე ტრენერად მაგრამ ტრენერად არც გამოდგება და არც ფიქრობს მაგაზე ჩავი კი მაგრა გასწორებდა ჩვენი ლეგენდა ტიკი ტაკას გამამცვლებელი მსოფლიოში საუკეთესო ნახევარმცველი კუმანი მაგარი იქნებოდა ჩვენი ლეგენდა და როგორც უყურებ ტაკტიკურად ვან გალს გავს

არ ვიცი რა ბაგაჟი აქვს რივალდოს სამწვრთნელო ამბავში, მარა ძან მომწონს მისი პირდაპირობა, ფეხბურთელების შესაძლებლობის რეალური აღმის ნიჭი უჩანს და არ გავს ვაზელინ ტრაკის ქუცუნა ფინიებს

რონალდინიოსაც არ უნდა მწვრთნელობა. 90 წუთი მატჩს ვერ ვუყურებო :D

:D :D 90 wuti kargad darboditqo ra :ddd ise sul mikvirda 90 wuti rogor unda irbino :/ :ddd
VISCA EL BARSAA 21 აგვისტო 2017 01:08
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ნუ რაღა დაგიმალოდა მე კუმანს ველოდი ვალვერდეს ნაცვლად თუმცა ამ გუნდით ამაზე მეტს ისიც ვერ იზამდა ფიზიკურად ალბათ :))

ნამდვილი კატალონიელია ეს კაცი, მიუხედავად იმისა, რომ ჰოლანდიელია :D მაგარი ფეხბურთელი იყო და კარგი მწვრთნელიც გამოვიდა. "საუთჰემპტონს" ეგეთი სეზონი არასდროს ჰქონია და "ევერტონშიც" კარგად მუშაობს. ლიდერების შენარჩუნებაც იცის. ლუკაკუ რამდენ ხანს არ გაუშვა.

თან ვან გალის და დიდებული იოჰანის შეგირდი იყო
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:06
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
da bartushas satvaleebi 8-) :dd

ცენზურას ნუ არღვევ და ნუ ბილწსიტყვაობ საიტზე, მგონი ბავშვებიც ვართ აქ :)))

¤ათომეუ უნდა გადადგეს :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:04
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რივალდო მინდა მე ვაფშე ტრენერად მაგრამ ტრენერად არც გამოდგება და არც ფიქრობს მაგაზე ჩავი კი მაგრა გასწორებდა ჩვენი ლეგენდა ტიკი ტაკას გამამცვლებელი მსოფლიოში საუკეთესო ნახევარმცველი კუმანი მაგარი იქნებოდა ჩვენი ლეგენდა და როგორც უყურებ ტაკტიკურად ვან გალს გავს

არ ვიცი რა ბაგაჟი აქვს რივალდოს სამწვრთნელო ამბავში, მარა ძან მომწონს მისი პირდაპირობა, ფეხბურთელების შესაძლებლობის რეალური აღმის ნიჭი უჩანს და არ გავს ვაზელინ ტრაკის ქუცუნა ფინიებს

რონალდინიოსაც არ უნდა მწვრთნელობა. 90 წუთი მატჩს ვერ ვუყურებო :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 01:03
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
profesor :ddd

ჰაჰა ეგააა, დიპლომატი აკლია იღლიაში პროსტა :))

da bartushas satvaleebi 8-) :dd
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 01:01
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: sergio_busquets.5
belerini belerinio

ბელერინი არ იმსახურებს ბარსელონას გერბის ტარებას არანაირად

ჩვენ ისეთი ფეხბურთელები გვჭირდება, რომლებსაც "ბარსელონა" უყვართ და არა ფული. თან ახლა სემედუ ვიყიდეთ...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
უაზროდ უკან ბურთის დაბრუნება საკმაოდ შემცირდა,ეს ძალიან კარგია.
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 00:59
ციტატა: Clever Liar
ნუ რაღა დაგიმალოდა მე კუმანს ველოდი ვალვერდეს ნაცვლად თუმცა ამ გუნდით ამაზე მეტს ისიც ვერ იზამდა ფიზიკურად ალბათ :))

ნამდვილი კატალონიელია ეს კაცი, მიუხედავად იმისა, რომ ჰოლანდიელია :D მაგარი ფეხბურთელი იყო და კარგი მწვრთნელიც გამოვიდა. "საუთჰემპტონს" ეგეთი სეზონი არასდროს ჰქონია და "ევერტონშიც" კარგად მუშაობს. ლიდერების შენარჩუნებაც იცის. ლუკაკუ რამდენ ხანს არ გაუშვა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 21 აგვისტო 2017 00:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
pakito kide ra doundobeli vigacaa ar daindo betisis dacva bolos valvem ifiqra daigala sacodavi davasvenoo da magito gayvana :>

ააა მე მეგონა სტუმართმოყვარეობა თუ გამოიჩინა და ბოლომდე არ გააცალმტვერებია სევილიელები :)))

ციტატა: VISCA EL BARSAA
არანაერი ემოცია არნაერი ქარიზმა არ იგრძნობა მაშსში ჩვენ გვჭირდება ემოციური ტრენერი როგორ მინდა პუიოლი ბარსელონას ტრენერი გახდეს

ნამეტანი ნირწამხდარია :)) როგორც ამბობენ სტატისტიკურად გენიალური ლაღი ფეხბურთის მქადაგებლები ფლეიმეიკერები არიანო და რავი, მე ჩავი მირჩევნია...

ჩავიმ ჯერ უნდა ისწავლოს, "ბარსა B" ჩაიბაროს და მანამდე კუმანზე რას იტყვით? wink

რივალდო მინდა მე ვაფშე ტრენერად მაგრამ ტრენერად არც გამოდგება და არც ფიქრობს მაგაზე ჩავი კი მაგრა გასწორებდა ჩვენი ლეგენდა ტიკი ტაკას გამამცვლებელი მსოფლიოში საუკეთესო ნახევარმცველი კუმანი მაგარი იქნებოდა ჩვენი ლეგენდა და როგორც უყურებ ტაკტიკურად ვან გალს გავს
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
M10 S9 N11 21 აგვისტო 2017 00:56
ციტატა: sergio_busquets.5
aeeeeeegree miroris mixedvit man of match is Nelson semedo !!!!!!! :)))))) exa gamomitynaurdnen aba ertii belerini belerinio romeubnebodnen da mimtkicebdnen siswrafeze roamaxvilebdnen kuradgebas is 32.9 anvitarebs es 32.2 meree?? dzalian bevr tavdamsxmelze da vingerze swrafi roa araushavs? mesimac 8 miigo shefaseba ise mara man of match semedo gaxda

ნელსონი მაგარია ცოტა კიდე გაშინაურდება და მერე ნახე რეებს იზავს რა კლასნად ამოიტანა ბურთი იმენა მესიამოვნა
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 00:55
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
magdens ver moifiqrebda chveni cxvira chkua ar eyofoda

რატო რო შეხედავ ნაკითხი კაცი ჩანს :DDD

profesor :ddd
sergio_busquets.5 21 აგვისტო 2017 00:50
aeeeeeegree miroris mixedvit man of match is Nelson semedo !!!!!!! :)))))) exa gamomitynaurdnen aba ertii belerini belerinio romeubnebodnen da mimtkicebdnen siswrafeze roamaxvilebdnen kuradgebas is 32.9 anvitarebs es 32.2 meree?? dzalian bevr tavdamsxmelze da vingerze swrafi roa araushavs? mesimac 8 miigo shefaseba ise mara man of match semedo gaxda
--------------------
ძუძუ არ დამალოო,მაინც არ გიჩანს !
Giorgi Changelia 21 აგვისტო 2017 00:50
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
pakito kide ra doundobeli vigacaa ar daindo betisis dacva bolos valvem ifiqra daigala sacodavi davasvenoo da magito gayvana :>

ააა მე მეგონა სტუმართმოყვარეობა თუ გამოიჩინა და ბოლომდე არ გააცალმტვერებია სევილიელები :)))

ციტატა: VISCA EL BARSAA
არანაერი ემოცია არნაერი ქარიზმა არ იგრძნობა მაშსში ჩვენ გვჭირდება ემოციური ტრენერი როგორ მინდა პუიოლი ბარსელონას ტრენერი გახდეს

ნამეტანი ნირწამხდარია :)) როგორც ამბობენ სტატისტიკურად გენიალური ლაღი ფეხბურთის მქადაგებლები ფლეიმეიკერები არიანო და რავი, მე ჩავი მირჩევნია...

ჩავიმ ჯერ უნდა ისწავლოს, "ბარსა B" ჩაიბაროს და მანამდე კუმანზე რას იტყვით? wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 00:44
[quote=Clever Liar][quote=Rafinha alcantara]pakito kide ra doundobeli vigacaa ar daindo betisis dacva bolos valvem ifiqra daigala sacodavi davasvenoo da magito gayvana :>[/quote]
ააა მე მეგონა სტუმართმოყვარეობა თუ გამოიჩინა და ბოლომდე არ გააცალმტვერებია სევილიელები :)))
magdens ver moifiqrebda chveni cxvira chkua ar eyofoda :Ddd
sergio_busquets.5 21 აგვისტო 2017 00:35
nu raari martla siaxle dadet
--------------------
ძუძუ არ დამალოო,მაინც არ გიჩანს !
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 00:34
Ramosi ra dzmaa kaci dacemuli ar aris adgomas txovs :ddd
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 00:29
დემბელე მესი დელოფეუს ინიციალები იქნება D.M.D და გაიშიფრება როგორც : Dედას Mოუ...ვთ Dაცვას
sergio_busquets.5 21 აგვისტო 2017 00:28
teqnikuri swrafi vingeri gvchirdeba roberto ibrunebs formas semedus metigaxsna schirdeba da dzalian bevrs chaijens jibeshi mesi unikalur formashia ubralod dges argaumartla :X nu ravi sxvebis shefasebas arvapireb albaze sheileba 1-2 sityva itkvas dadebiti rakitichi sruliad barselonas uaryofitia samarcxvino fexburtelia ukve sashinlad uklebs

ციტატა: kaizersoza
პაკო მაგარი უწყინარი ფეხბურთელია, ალალმართალი არც მოგატყუებს, არც წაგაქცევს, არც გაგიტანს მოკლედ გულს არ დაგწყვიტავს, _)))))))) დელოფეუს და დენისას დაყენება თამამად შეიძლება , მომეწონა, ნუ ესეტ გუნდებთან გაქაჩავენ, ორივეს ააქ რაღაც, მიდიან კაცზე და ერთი მოძრაობით ნებისმიერის ჩამოცილება შეუძლიათ, ბუსკეტსი უკვე მესამე თამაშია ნერვებს მიშლის ერთი 6 შეცდომა დაუშვა მერე აღარ დამითვლია ძაან სუსტია, რა ჭირს? სამედუც კარგი იყო, რაკეტა ბუსკეტსი ზარალოები იყვნენ, ძაან ბევრი შეცდომები და დიდხანს დააჭერინეს ბურთი ხან 2-3 წუთი ვერ იბრუნებდნენ,

real betistan mec ro matamasho cota meti dixania ro mkondes damijere bevrad uketes shedegebs davdebdi ra kacze midian da sheudzliat gacherdi erti orive evertonis donea :D


rogor minda deulofeu wavides milanshi kakras marjvena vingeeri aryavt normaluri ai daxatavs gunds tan ik gaixsna ragac wnexi arkonda da frinavda da wavides egeba dadges kaci amisganac swrafi martla aris da ravici denis suarezi ufro aris liverpulis stilis igroki an sheidzleba monakoshic gashveba an romashi ravi
--------------------
ძუძუ არ დამალოო,მაინც არ გიჩანს !
VISCA EL BARSAA 21 აგვისტო 2017 00:27
ციტატა: kaizersoza
დემბელე გვინდა, რა. და ფლანგებზე კარგი იქნება, დელოფეუ დემბელე, მესი გაუცვლის კიდე ადგილს და მრავალფეროვნება იქნება, დენისაც კარგია ფლანგზე, ველოდები ერთ დღეს დენისა დააყენოს ძირითადში.

დენის უნდა მივცეთ შანსი სამპერსაც დემბელე აუცილებლად მოსაყვანია ვალვერდეს ადგილზე ცრუ ცხრიანად ვათმაშებდი მესის
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 00:24
დემბელე გვინდა, რა. და ფლანგებზე კარგი იქნება, დელოფეუ დემბელე, მესი გაუცვლის კიდე ადგილს და მრავალფეროვნება იქნება, დენისაც კარგია ფლანგზე, ველოდები ერთ დღეს დენისა დააყენოს ძირითადში.
VISCA EL BARSAA 21 აგვისტო 2017 00:24
ციტატა: Clever Liar
თურქულ კინოებში რო თუთუნის გამყვიდელი ხონჯი ეფენდა 70იანების ბანანა რეფაბლიკ ზმანზე ბაბუები ეძრობა, ეგეთი როჟაა ზუსტად ვალვერდე, ვერაფრით მეკაიტიპება...

არანაერი ემოცია არნაერი ქარიზმა არ იგრძნობა მაშსში ჩვენ გვჭირდება ემოციური ტრენერი როგორ მინდა პუიოლი ბარსელონას ტრენერი გახდეს
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 00:22
Deportio reals uyurebt? :/
Viva-Catalonia 21 აგვისტო 2017 00:18
ციტატა: johan cruyff^^
მესის მაგრად უნდოდა გატანა.. ოოოხხ ეს პაკო მოგვაშორებინა

pako vinaa ? egeti vinme tamashobs barsashii ? :d
kaizersoza 21 აგვისტო 2017 00:17
პაკო მაგარი უწყინარი ფეხბურთელია, ალალმართალი არც მოგატყუებს, არც წაგაქცევს, არც გაგიტანს მოკლედ გულს არ დაგწყვიტავს, _)))))))) დელოფეუს და დენისას დაყენება თამამად შეიძლება , მომეწონა, ნუ ესეტ გუნდებთან გაქაჩავენ, ორივეს ააქ რაღაც, მიდიან კაცზე და ერთი მოძრაობით ნებისმიერის ჩამოცილება შეუძლიათ, ბუსკეტსი უკვე მესამე თამაშია ნერვებს მიშლის ერთი 6 შეცდომა დაუშვა მერე აღარ დამითვლია ძაან სუსტია, რა ჭირს? სამედუც კარგი იყო, რაკეტა ბუსკეტსი ზარალოები იყვნენ, ძაან ბევრი შეცდომები და დიდხანს დააჭერინეს ბურთი ხან 2-3 წუთი ვერ იბრუნებდნენ,
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 21 აგვისტო 2017 00:17
ციტატა: Clever Liar
თურქულ კინოებში რო თუთუნის გამყვიდელი ხონჯი ეფენდა 70იანების ბანანა რეფაბლიკ ზმანზე ბაბუები ეძრობა, ეგეთი როჟაა ზუსტად ვალვერდე, ვერაფრით მეკაიტიპება...

:D :D marto cxviria tipi :/ d
gilocavt ligis mogebit dawyebas ase gagvegrdzelebinos < 3 mesis ise undoda gatana tavuric ki daartya :ddd es pakito kide ra doundobeli vigacaa ar daindo betisis dacva bolos valvem ifiqra daigala sacodavi davasvenoo da magito gayvana :>
ზუკა 21 აგვისტო 2017 00:17
არაჩვეულებრივი ანგარიში მესის ოდნავ წარუმატებელი თამაში მაგრამ არაჩვეულებრივი იყო საჯერ ზედიზედ სამჯერ მოარტყა ძელს ყოჩაღ მესი მაინც მაგარია
johan cruyff^^ 21 აგვისტო 2017 00:14
მესის მაგრად უნდოდა გატანა.. ოოოხხ ეს პაკო მოგვაშორებინა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
M10 S9 N11 21 აგვისტო 2017 00:14
კარგი თამაში იყო რობერტო სემედუს გამოვარჩევდი ნუ მესი მესია მართალია არ გაუმართლა შტანგები დაუხსნა ბეტის ტიპმა მარა კარგად ითამაშა მოკლედ დემბელე და ერთი ნახ მცველი გვინდა და ისევს ის ბარსა დაგვიბრუნდება რომელსაც ვიცნობთ
Sergio barca 21 აგვისტო 2017 00:12
ამ არაამქვეყნიურის გვერდზე რო თამაშობ როგორ გინდა არ დაიჩრდილო.არაამქვეყნიურს რაც შეეხებაა მეცოდება ტიპი არიმსახურებს ასეთ პარტნიორებს მაგრამ დიადი სპორტცმენები იმიტომაც არიან რო ყველანაირი სასტავით იმარჯვებენ ბოლო ძაან გადავამლაშე :დდდ
Viva-Catalonia 21 აგვისტო 2017 00:11
dasrulda dasrulda da moviget !!
kortoxa23 21 აგვისტო 2017 00:11
რიპმა გადათელა დეპორტივო და გოლი ვერ გაიტანა, მეცოდება კარგ სიტუაციაში ვერავინ დატოვა და თავადვე გადაწყვიტა გადაუაროს ყველას და ყველაფერს მარა საბოლოოდ უგოლოდ დარჩა რაც მაგრად გამიტყდა჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Viva-Catalonia 21 აგვისტო 2017 00:04
umtiti she dzvelo :dd
kortoxa23 21 აგვისტო 2017 00:00
დღეს ლეო სტოპიატს თამაშობს ტიპმა 3-ჯერ გაარტყა შტანგას
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:59
ვაააა მესამე შტანგა იმენა არ უმართლებს მესის
kortoxa23 20 აგვისტო 2017 23:53
ლეო დუბლის დრო მცირდება ძმაკუშ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:38
აუუ კიდე შტამგაა ნიჩივო მაინც გაიტანს მესი
kortoxa23 20 აგვისტო 2017 23:32
ძაან დამშვიდდა თამაში არადა ლეოს დუბლი მინდაა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:24
დაიწყო მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 20 აგვისტო 2017 23:20
ციტატა: kaizersoza
pakodan salamuric agar gamova, imena rivoki magas ar aaq teqnika ar aaq, poziciuri brzola nuli simagle ar aaq, rom sajarimoshi ibrzolos ra tavdamsxmeli egaa, erti tviseba xom unda qondes ris gamoc barsashi unda iyos,

:D :D valves moswons da an shenraginda an meraminda? :/ mkvdari mkvdars exveweboda saflavze gamiyvaneo eg momentia :x
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 23:20
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
pakodan salamuric agar gamova


My Webpage

:d pako kiara pakipukaaa es chemis gadangreuli))

ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kaizersoza
pakodan salamuric agar gamova, imena rivoki magas ar aaq teqnika ar aaq, poziciuri brzola nuli simagle ar aaq, rom sajarimoshi ibrzolos ra tavdamsxmeli egaa, erti tviseba xom unda qondes ris gamoc barsashi unda iyos,

არდა ვალენსიაში მაგარი იყო არ ეგ რაკეტიჩი არდა პაულინიო ტერ შტენგი ბარსელონას დონის

ra iyo magari 7 goli qonda gatanili rom gadmovida ))))

youtubshi vedzebdi pakos golebs rom gadmovida da movkvdi nayurebi marto erti video iyo samwut naxevriani_)))))))))))))))
VISCA EL BARSAA 20 აგვისტო 2017 23:17
ციტატა: kaizersoza
pakodan salamuric agar gamova, imena rivoki magas ar aaq teqnika ar aaq, poziciuri brzola nuli simagle ar aaq, rom sajarimoshi ibrzolos ra tavdamsxmeli egaa, erti tviseba xom unda qondes ris gamoc barsashi unda iyos,

არდა ვალენსიაში მაგარი იყო არ ეგ რაკეტიჩი არდა პაულინიო ტერ შტენგი ბარსელონას დონის
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 20 აგვისტო 2017 23:17
4:0-ს ვიგებთ!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 20 აგვისტო 2017 23:16
დეულოფეო საღოლ 2-საგოლე პასი, ცუდია რო პირველი გოლი მესსის არ ჩაეთვალა ავტოგოლად ჩაეთვალა ალინ ტოსკას
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 23:14
pakodan salamuric agar gamova, imena rivoki magas ar aaq teqnika ar aaq, poziciuri brzola nuli simagle ar aaq, rom sajarimoshi ibrzolos ra tavdamsxmeli egaa, erti tviseba xom unda qondes ris gamoc barsashi unda iyos,
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:13
დაკვირდით ეს რაკიტიჩი სემედუს პასებს არ აძლევს უკვე მეორე თამაშია
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 20 აგვისტო 2017 23:12
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: shako qobalia
Silk Universal აჩვენებენ.

kidevkargi dawere tore ver vuyurebdi :/ madloba

Au pakito ras aketebda es 30 wuti mitxarit ra :ddd

მე მისი სახელი არ გამიგია ჯერ კომენტატორებს ეთქვათ ;დდდ

:D :D 30 wutis mere vuyureb ise rom dziritadi ar minaxia da zamenazea? Gaxurebisas tramva miigo? :dd

betisebs da geportioebs kimovigebt aseti tamashit magram amat iqit ragveshvleba metyvis vinme? :/
lucho pepi cruif 20 აგვისტო 2017 23:12
Au chemi kaiii pacoze magari barsashi aravinaa nu dascinit chems pacitos:)))))))))) vaime gamadideblit vedzeb tips
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 23:11
ციტატა: Sergio barca
მომენატრა მესის ცენტრში თამაში ისე რო დავაკვირდეთ ჯობია ცენტრში იდგეს და ფლანგი მაინც არ დარჩება ცარიელი თან ასე უფრო კომფირტულადაა

egre gaitana sharshan yvelaze meti goli evropashi, da yvelaze meti goli sajarimos garedan top ligebs shoris, dachemebuli gaqvt hinda tuara flangzeo, jer centridan ufro amwvavebs xan ertiertze tovebs, xan tviton shevardeba. imena mag adgilze magari efeqturi, imitoa kargi dembele magis flangze gadava da aawiokebs dacvas
VISCA EL BARSAA 20 აგვისტო 2017 23:11
ციტატა: Sergio barca
მომენატრა მესის ცენტრში თამაში ისე რო დავაკვირდეთ ჯობია ცენტრში იდგეს და ფლანგი მაინც არ დარჩება ცარიელი თან ასე უფრო კომფირტულადაა

გეთანხმები ჯობია ცენტრში ითამაშოს 4_2_2 ზე უნდა გადავიდეთ თუ დაკვირდი დეოლოფეუ მესის ფლანგზე უფრო ქაჩავს ვიდრე ყლეიმარის
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 23:08
am buskets ra wirs debiutantivit rom tamashobs ra shecdomebs ushvebs bavshurs, 3-4 magari elementaruli pasi ver gaaketa. raketac araa ra... neta paulinio ras izams_))))
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:08
კარგი პირველი ტაიმი იყო და იმედია მეორე ტაიმი უკეთესი იქნება
Sergio barca 20 აგვისტო 2017 23:07
მომენატრა მესის ცენტრში თამაში ისე რო დავაკვირდეთ ჯობია ცენტრში იდგეს და ფლანგი მაინც არ დარჩება ცარიელი თან ასე უფრო კომფირტულადაა
Viva-Catalonia 20 აგვისტო 2017 23:07
ციტატა: M10 S9 N11
სემედუ რა კლასნი რა მაგრა ამოიტანა ბურთი

martla lamazat tamashobs !!
xoakini iyo mgoni ra lamazi modzraobit chamoishora
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 23:05
სემედუ რა კლასნი რა მაგრა ამოიტანა ბურთი
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 23:04
ციტატა: Clever Liar
ისე ელავს ალკასერი მოედანზე, 2 ჯერ ჩავიწვეთე დექსამეტაზონი უკვე დამთხარა თვალები :DDDDD

:ddddddd

imena pitalo ))))
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 22:59
გოოოოოოოოლ 2-0 რობერტოოოო დეულოფეუს მეროე საგოლე პასი
Viva-Catalonia 20 აგვისტო 2017 22:59
mainc gavitanet !! da meoreccc :Dddd iyooo 2-0 :ddd dges vanadgurebt betiss !!
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 22:57
გოოოოოოოოოოოოოლ 1-0 ავტოგილი
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 20 აგვისტო 2017 22:57
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: shako qobalia
Silk Universal აჩვენებენ.

kidevkargi dawere tore ver vuyurebdi :/ madloba

Au pakito ras aketebda es 30 wuti mitxarit ra :ddd

მე მისი სახელი არ გამიგია ჯერ კომენტატორებს ეთქვათ ;დდდ
M10 S9 N11 20 აგვისტო 2017 22:55
ბიჯოოოოო რა შტანგაააა
Viva-Catalonia 20 აგვისტო 2017 22:55
vaime dzeli !!!
es raiyo leoooo :d
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 20 აგვისტო 2017 22:52
ციტატა: shako qobalia
Silk Universal აჩვენებენ.

kidevkargi dawere tore ver vuyurebdi :/ madloba

Au pakito ras aketebda es 30 wuti mitxarit ra :ddd
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 20 აგვისტო 2017 22:43
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Heisenberg
საქართველოს დროშა დავინახე თუ მე მეჩვენება

ინგლისი ძღაბო

ეგეც დავინახეე მაგრამ კიდევ იყო რა ეგეთი 2 და ერთ ერთი ძაან გავდა საქართველოსას
shako qobalia 20 აგვისტო 2017 22:41
Silk Universal აჩვენებენ.
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 20 აგვისტო 2017 22:40
საქართველოს დროშა დავინახე თუ მე მეჩვენება
Viva-Catalonia 20 აგვისტო 2017 22:39
gveshvela mgoni :d
Luis Suarez 9 20 აგვისტო 2017 22:36
მოგიტყანთ ეგეთი ლივეები
kaizersoza 20 აგვისტო 2017 22:32
amis tramva gvaklia
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
9
2
ძაძა
4
3
კორეა
3
4
გომეში
3
5
ჟუანმი
3
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
გუარდადო
3
2
სოლერი
3
3
ჟ. ალბა
3
4
უილიამსი
3
5
რაკიტიჩი
2
გამოკითხვა

დატოვოს უნდა გუნდი ბართომეუმ?

FACEBOOK