რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 1:3 "რეალი"

image
ცოტა ხნის წინ კატალონიელებმა სახლში მადრიდის "რეალი" მიიღეს, სადაც "თეთრებმა" საკმაოდ დაძაბულ მატჩში მოახერხეს გამაარჯვება. მადრიდელებმა კატალონიელებს 3 გოლი გაუტანეს, საპასუხოდ კი მხოლოდ ერთი მიიღეს.

მოცემულ მატჩში გოლით კატალონიელთა მხრიდან თავი ლიონელ მესიმ გამოიჩინა და სუარესის მოპოვებული პენალტი ზუსტად შეასრულა, სტუმართა მხრიდან კი გოლები კრიშტიანუ რონალდუმ და ასენსიომ მიითვალეს, ერთი გოლი კი საკუთარ კარში პიკემ ჩაჭრა.

შეგახსენებთ, რომ განმეორებითი შეხვედრა 17 აგვისტოს 01:00 საათზე გაიმართება, ამჯერად კი მასპინძლის ამპულაში მადრიდული გრანდი მოგვევლინება.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 14:39
მეგობრებო, მარტო მე ვერ დავინახე რონალდუ აწეული მაისურით? მხოლოდ ეგ დავინახე, როგორც 2014 წლის ფინალში "ატლეტიკოს" 4:1 რომ მოუგეს და რონალდუმ მაისური გაიხადა, 1 ადგილზე დადგა და ყვიროდა, როგორც იცის. თუ მაისური აწია, უცებ დააგდო ალბათ, რავი. მე ვერ დავინახე, თორე აწია მგონი და ეს იმ ფეხბურთელის გამო გააკეთა, რომეელთანაც ვერასდროს მივა, ვიგულისხმე რაღა თქმა უნდა, ვინ თუ არა ლეო მესი!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 14 აგვისტო 2017 14:14
ადმინ მოაშორე ეს სტატია.
LIONEL MESSI 14 აგვისტო 2017 13:56
ციტატა: mlanista
hala madrid hala madrid hala madrid bu hehehehehehehehe buzu buzu gaedo barselonas gaedo moshnad bu hehehehehe hala hala hala madrid

ბერნაბეუზე რომ ამოგტენით მერე იძახე ჰალამადრიდ.:D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 14 აგვისტო 2017 13:55
ციტატა: mlanista
hala madrid hala madrid hala madrid bu hehehehehehehehe buzu buzu gaedo barselonas gaedo moshnad bu hehehehehe hala hala hala madrid

:D :D 12 wlis xar uechveli da clasikos pirvelad uyure :/ arc pirvelia realistvis es mogeba da arc bolo da yveaze tu aseti reaqcia geqna shenagarivargeb :ddd gilocav :) pirvelad rom clasikos uyureb da sheni gundi igebs kargi shegrdznebaa :) gamocdili maq 5:0 ze :)
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 13:52
აუ, ადმინ, მოგვაშორე ეს სიალხე!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
mlanista 14 აგვისტო 2017 13:35
hala madrid hala madrid hala madrid bu hehehehehehehehe buzu buzu gaedo barselonas gaedo moshnad bu hehehehehe hala hala hala madrid
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 14 აგვისტო 2017 10:32
Coutinio gvinda uechveli jart gundebs ki vigebt magram dzlier gundebtan ashkarad gvetyoba rom gvichirs :/ tan dzan :/
ika-m-s-n 14 აგვისტო 2017 10:19
paulinios momyvans mou....... gamzdeli normaluri trasperebi daidos tore vicevit realis bulkad
pako-10 14 აგვისტო 2017 09:57
nu gamoxtebit axlada nuityvitro valverde guds verapers moagebinebso ))) amshemadgenlobit suro burtiar dagvaxies tavzemadloba unda vtkvat realis skams mainc gadaxedet ))) iscos shou iko zizus tavkacobit metiaraperi
cotuki123456 14 აგვისტო 2017 08:42
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: unnamedS
მე კარგად მახსოვს კაზემირო "მსნ" - თან :) :დ და შენ თუ დანახვა არ გინდა არვიცი ძმაო :)))


ისტორია ციფრები რჩება,შენ სანახაობას უყურებ და წლების მერე როგორ მოიგო რეალმა თასი ეგ კი არ დააინტერესებთ,ანგარიშია მნიშვნელობანი,რასაც ვერ ვსვავთ და ანუ პრობლემები გვაქვს ..
თქვენ დაცვაც მოგწონთ რეალის, მაგარიაო, მაგრამ ციფრები თუ გინდა რამოსმა ყველაზე მეტი კლაიკო წააგო, 16 მგონი, ეს სტატისტიკა რომ პიკეს ქოონდეს მოტხრიდით))) ამას ხომ გაიხსენბენ ხომ იწერება რამოსმა რამდენჯერ ეწააგო და რამდენ კრასნი მიიღო და რამდენს სდევდა მესის ფეხის მოსატეხად)))


ინდივიდუალურ სტატისტიკებს არ ვგულისხმობ,რადგან მე გუნდურად ვუყურებ მაგ ყველაფერს.. ლიგაზე,ჩელსისთან,ნახევარფინალში გამოვვარდით..ყველა წერდა,რომ ბარსა ყველა ასპექტში ჯობდა,მაგრამ იმ წელს ჩელსმა თასი აწია.. დღეს , 2011/12 წლების გამარჯვებულს რომ გაიხსენებ,კიარიტყვი,მთელი 90 წუთი ვალდესი ყავას სვავდა და ორჯერ შეაწუხეს და ისიც თავზე გადაუგდესო,იტყვი მოიგოო და ვსო..

ეგეთ უნამუსო სასტავს ვერ დალევ.. რეალურ ცოხვრებაშიც არიან ცხოვრების გამმწარებლები.. მაგრამ რამოსზე რაცარუნდა თქვა,ის ძაიან კარგი დაცვაა :))))))))))) მე არავის ვადარებ,რეალს რამოსის სახით ყავს კარგი დაცვა..
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
unnamedS 14 აგვისტო 2017 08:20
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: unnamedS
მე კარგად მახსოვს კაზემირო "მსნ" - თან :) :დ და შენ თუ დანახვა არ გინდა არვიცი ძმაო :)))


ისტორია ციფრები რჩება,შენ სანახაობას უყურებ და წლების მერე როგორ მოიგო რეალმა თასი ეგ კი არ დააინტერესებთ,ანგარიშია მნიშვნელობანი,რასაც ვერ ვსვავთ და ანუ პრობლემები გვაქვს ..

თქვენ დაცვაც მოგწონთ რეალის, მაგარიაო, მაგრამ ციფრები თუ გინდა რამოსმა ყველაზე მეტი კლაიკო წააგო, 16 მგონი, ეს სტატისტიკა რომ პიკეს ქოონდეს მოტხრიდით))) ამას ხომ გაიხსენბენ ხომ იწერება რამოსმა რამდენჯერ ეწააგო და რამდენ კრასნი მიიღო და რამდენს სდევდა მესის ფეხის მოსატეხად)))



ინდივიდუალურ სტატისტიკებს არ ვგულისხმობ,რადგან მე გუნდურად ვუყურებ მაგ ყველაფერს.. ლიგაზე,ჩელსისთან,ნახევარფინალში გამოვვარდით..ყველა წერდა,რომ ბარსა ყველა ასპექტში ჯობდა,მაგრამ იმ წელს ჩელსმა თასი აწია.. დღეს , 2011/12 წლების გამარჯვებულს რომ გაიხსენებ,კიარიტყვი,მთელი 90 წუთი ვალდესი ყავას სვავდა და ორჯერ შეაწუხეს და ისიც თავზე გადაუგდესო,იტყვი მოიგოო და ვსო..

ეგეთ უნამუსო სასტავს ვერ დალევ.. რეალურ ცოხვრებაშიც არიან ცხოვრების გამმწარებლები.. მაგრამ რამოსზე რაცარუნდა თქვა,ის ძაიან კარგი დაცვაა :))))))))))) მე არავის ვადარებ,რეალს რამოსის სახით ყავს კარგი დაცვა..
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
barsa80 14 აგვისტო 2017 08:19
Paulinio gadagvarchens, bartusham icis vin moiyvanos mag ylem

ase rom neymarma gagvanadgura, bartumeus gamo wavida etyoba icoda ra yle xemzgvanelobac gvyavs!
DAVIT11 14 აგვისტო 2017 08:11
დიბალამ 2 გოლი გაიტანა ერიკსენმა ორი საგოლე პასი გააკეთა ნეიმარმა საგოლე პასი გოლი და საგოლე მომენტი შექმნა. ამასთან ერთად ბარსას ყოფილმა მცველმა მარკ ბარტრამ გოლი შეაგდო ბორუსიის რიგებში. Fuck what the hell !!! ???
პაულინიო მოჰყავთ გეგონება ჟუნინიო მყავდეს და ჯარიმები პენლებივით გაჰქონდეს ან ბექემივით პასებს ჩითავდეს...
barsa80 14 აგვისტო 2017 08:08
Reali modis telefoni gatishet, bartumeus game arezina mag karg moxnils, paulinios unzrevda mteli game
kortoxa23 14 აგვისტო 2017 04:30
სასწრაფოთ გააუქმეთ პაულინიოს ტრანსფერი და მოიყვანეთ მოსაყვანი თქვე არასწორებო!
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 03:24
ციტატა: unnamedS
მე კარგად მახსოვს კაზემირო "მსნ" - თან :) :დ და შენ თუ დანახვა არ გინდა არვიცი ძმაო :)))


ისტორია ციფრები რჩება,შენ სანახაობას უყურებ და წლების მერე როგორ მოიგო რეალმა თასი ეგ კი არ დააინტერესებთ,ანგარიშია მნიშვნელობანი,რასაც ვერ ვსვავთ და ანუ პრობლემები გვაქვს ..

თქვენ დაცვაც მოგწონთ რეალის, მაგარიაო, მაგრამ ციფრები თუ გინდა რამოსმა ყველაზე მეტი კლაიკო წააგო, 16 მგონი, ეს სტატისტიკა რომ პიკეს ქოონდეს მოტხრიდით))) ამას ხომ გაიხსენბენ ხომ იწერება რამოსმა რამდენჯერ ეწააგო და რამდენ კრასნი მიიღო და რამდენს სდევდა მესის ფეხის მოსატეხად)))
gogi _ cule 14 აგვისტო 2017 03:21
რამის დაწერა ღირს ?
მგონი არაა ....
ძილინებისა ძმებო
--------------------
g.gograchadze
unnamedS 14 აგვისტო 2017 03:16
მე კარგად მახსოვს კაზემირო "მსნ" - თან :) :დ და შენ თუ დანახვა არ გინდა არვიცი ძმაო :)))


ისტორია ციფრები რჩება,შენ სანახაობას უყურებ და წლების მერე როგორ მოიგო რეალმა თასი ეგ კი არ დააინტერესებთ,ანგარიშია მნიშვნელობანი,რასაც ვეღარც ვსვავთ და ანუ პრობლემები გვაქვს ..
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 03:13
ციტატა: kaizersoza
კაზემიროო))) რა კაზემირო ბუსკეტს ნატრულობს მსოფლიო, კაზემირომ ერტი ყვითელი მიაგებინა მესიმ და პრო---ივით განაბული იდგა,პადგატი აგარ გაუკეთებია., აი მაგარ ისეტ რაგაცას ამბობტ ბარსას სასტავი არ ყავსო, რავი.,,,, გინდ ვასკესი აიგეტ რა ფეხბურტელია, დაცვასჰი იყენებს ზიდანი, პროსტა ავტობუსს აყენებს და კონტრსჰეტევაზე ტამასჰობს ეგაა მაგატი მტელი ფილოსოფია ეგრე გვეთამაშებოდა ატლეტიკო და მთელი რეალის ფანები ანტი ფეხბურთს თამაშობს სიმეონეო და აფურთხებდნენ ზიდანმა რომ დაიწყო ეგრე თამაში ტაქტიკოსია)))))))) ეგ თამაში წააგო ერნესტომ ელემენტარული პრიმიტიული შეცდომებით.

კარვახალს ეხმარება მაგრა...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 03:12
ღამე მშვიდობის , წავედი! მოგება ძმებო შემდეგში, ჯერ კარგი ტრანსფერრები))))
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 03:10
აბა არ გეძინებათ? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 14 აგვისტო 2017 03:09
ციტატა: Giorgi Changelia


ციტატა: unnamedS
ხო კიდე.. მესი როდემდე იქნება ? :(

მუდამ!!!



--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 03:09
კაზემიროო))) რა კაზემირო ბუსკეტს ნატრულობს მსოფლიო, კაზემირომ ერტი ყვითელი მიაგებინა მესიმ და პრო---ივით განაბული იდგა,პადგატი აგარ გაუკეთებია., აი მაგარ ისეტ რაგაცას ამბობტ ბარსას სასტავი არ ყავსო, რავი.,,,, გინდ ვასკესი აიგეტ რა ფეხბურტელია, დაცვასჰი იყენებს ზიდანი, პროსტა ავტობუსს აყენებს და კონტრსჰეტევაზე ტამასჰობს ეგაა მაგატი მტელი ფილოსოფია ეგრე გვეთამაშებოდა ატლეტიკო და მთელი რეალის ფანები ანტი ფეხბურთს თამაშობს სიმეონეო და აფურთხებდნენ ზიდანმა რომ დაიწყო ეგრე თამაში ტაქტიკოსია)))))))) ეგ თამაში წააგო ერნესტომ ელემენტარული პრიმიტიული შეცდომებით.
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 03:07
ციტატა: unnamedS
მე რა ვიდეობიც ვნახე,რამდენიმე,ძალიან მაგარი ბიჭი ყავთ ლა მასიაში.. ერთზე დავწერე კიდეც,მესი იქნებათქო :დ (მასავით მოხერხებულია) , მაგრამ აშკარაა ბოსებიც კი არ გვივარგა :დ

რაფა მუხიკა დააწინაურიონ...

ციტატა: unnamedS
ხო კიდე.. მესი როდემდე იქნება ? :(

მუდამ!!!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 14 აგვისტო 2017 03:04
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: unnamedS
ასენსიოა მხოლოდ ? :დ კაზემირო , ვასკესი..


სასტავი ვაფშე არ გვყავს,ვაფშეეე და ამ შემადგენლობით ვიწვალებთ სულ თუ ვინმე ახალი არ მოვა.....

მოკლედ, "ლა მასიელები" გვჭირდება, ახალგაზრდები, მაგრამ აკადემიის მიხედვა კი არა, ტრანსფერებსაც არ აკეთებენ...



მე რა ვიდეობიც ვნახე,რამდენიმე,ძალიან მაგარი ბიჭი ყავთ ლა მასიაში.. ერთზე დავწერე კიდეც,მესი იქნებათქო :დ (მასავით მოხერხებულია) , მაგრამ აშკარაა ბოსებიც კი არ გვივარგა :დ

ხო კიდე.. მესი როდემდე იქნება ? :(
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 03:04
პუიოლი მოგვცა დაცვაში... პიკე-მასკერანო ერთად აღებულს მირჩევნია.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:59
ციტატა: Couinbarca
დაცვის ხაზი ნამდვილად ჩვენზე კარგი ყავთ იმედია არც შემედავები, ნახევარდაცვის სამეულიც ერთად დღეს-დღეობით საუკეთესოა, დღეს ერთი არ იყო და ისკომ მაგრად შეცვალა. შეტევის სამეულში ვჯობდით ერთი და ეგეც საეჭოა ნეიმარის წასვლის შემდეგ, მუნირით გვინდა ჩავანაცვლოთ ნეიმარი თუ დეულოფეუთი? რა რესურზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ კარგ რა.


დაცვა რეალის იცი რამდენი წელია ჩვენზე მეტ გოლს უშვებს? ზედიზედ 8 თუ ცხრა)))) ნუ რაღაზე ვისაუბროთ კაცი რონალდუს და მოდრიჩის გარეშე გეთამაშა რა ნეიმარზე საუბრობ იმათ ყავდათ ნეიმარი?
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:59
ციტატა: unnamedS
ასენსიოა მხოლოდ ? :დ კაზემირო , ვასკესი..


სასტავი ვაფშე არ გვყავს,ვაფშეეე და ამ შემადგენლობით ვიწვალებთ სულ თუ ვინმე ახალი არ მოვა.....

მოკლედ, "ლა მასიელები" გვჭირდება, ახალგაზრდები, მაგრამ აკადემიის მიხედვა კი არა, ტრანსფერებსაც არ აკეთებენ...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 14 აგვისტო 2017 02:58
ასენსიოა მხოლოდ ? :დ კაზემირო , ვასკესი..


სასტავი ვაფშე არ გვყავს,ვაფშეეე და ამ შემადგენლობით ვიწვალებთ სულ თუ ვინმე ახალი არ მოვა.....
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:56
ციტატა: Couinbarca
ტრანსფერებს არ უკეთებს ბართომეუ და გუნდში ახალი სისხლი არ მოყავს. მოკლედ დღეს-დღეობით "რეალი" "ბარსელონაზე" ძლიერია მოდი ვიყოთ ობიექტურები. ტრანსფერები გვჭრიდება პირველ რიგში სხვა გზა არაა.

ციტატა: Couinbarca
დაცვის ხაზი ნამდვილად ჩვენზე კარგი ყავთ იმედია არც შემედავები, ნახევარდაცვის სამეულიც ერთად დღეს-დღეობით საუკეთესოა, დღეს ერთი არ იყო და ისკომ მაგრად შეცვალა. შეტევის სამეულში ვჯობდით ერთი და ეგეც საეჭოა ნეიმარის წასვლის შემდეგ, მუნირით გვინდა ჩავანაცვლოთ ნეიმარი თუ დეულოფეუთი? რა რესურზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ კარგ რა.

მაგრამ ჩვენ ყვეალ დროის საუკეთესო ფეხბურთელი - ლიონელ მესი გვყავს!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:54
ტრანსფერებს არ უკეთებს ბართომეუ და გუნდში ახალი სისხლი არ მოყავს. მოკლედ დღეს-დღეობით "რეალი" "ბარსელონაზე" ძლიერია მოდი ვიყოთ ობიექტურები. ტრანსფერები გვჭრიდება პირველ რიგში სხვა გზა არაა.
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:54
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: kaizersoza

KAI TU DZMA XAR VIN AR GVYAVS MESI BUSKETSI DA INIESTA GVYAVS DA SURESI PIKE, IMAT VIN YAVT KARVAXALI? CHVENZE MAGARI SASTAVI AR YAVT. UND GAMOIYENO AMXELA RESURSI ASE AR UNDA AGEBDE

ჩვენზე მაგარი სასტავი არ ყავთ? ხუმრობ? ტიპებს რა ძირითადიც ყავთ ფაქტიურად იგივე ცვლილება ყავთ, რა რესურზე ლაპარაკობ?

და ცვლილება რად გინდ ამ ტამასჰზე ვსაუბრობ, გადაგლილი გვყავს გუნდი? კოვაჩიჩით გეთამაშება და მესი სუარესი ინიესტა ბუსკეტსი გვყავს, რესურსი არ გაქ მოგების? რონალდუც არ ყავდა , რისი მწვრტნელი ხარ აბა ამხელა რესურსიტ ტუ ვერ იგებ,
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:53
დაცვის ხაზი ნამდვილად ჩვენზე კარგი ყავთ იმედია არც შემედავები, ნახევარდაცვის სამეულიც ერთად დღეს-დღეობით საუკეთესოა, დღეს ერთი არ იყო და ისკომ მაგრად შეცვალა. შეტევის სამეულში ვჯობდით ერთი და ეგეც საეჭოა ნეიმარის წასვლის შემდეგ, მუნირით გვინდა ჩავანაცვლოთ ნეიმარი თუ დეულოფეუთი? რა რესურზე ლაპარაკობ თუ ძმა ხარ კარგ რა.
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:52
რონალდუმ გოლის აღნიშვნაშიც როგორ უნდა მიბაძოს ლეოს? :D ისეთი მნიშვნელოვანი გოლი მაინც გაეტანა და მერე...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:52
ციტატა: kaizersoza

KAI TU DZMA XAR VIN AR GVYAVS MESI BUSKETSI DA INIESTA GVYAVS DA SURESI PIKE, IMAT VIN YAVT KARVAXALI? CHVENZE MAGARI SASTAVI AR YAVT. UND GAMOIYENO AMXELA RESURSI ASE AR UNDA AGEBDE

ჩვენზე მაგარი სასტავი არ ყავთ? ხუმრობ? ტიპებს რა ძირითადიც ყავთ ფაქტიურად იგივე ცვლილება ყავთ, რა რესურზე ლაპარაკობ?

საბოლოოო ჯამსი დღევანდელი მადრიდის შემადგენლობა "ბარსელონას" შემადგნნლობას სჯობს. ვგულისხმობ ზამენებს და ყველაფერს. ჯერ ტიპებს ზამენაზე რა ფეხბურთელები ეზდებათ. ასენსიო განსაკუთრებით უდიდესი მომავალში აქვს და ძალიან ნიჭიერია.
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:49
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს რა შეუძლია რომ? არ ჰყავს კაცს იგროკები და ჯადოსნური ჯოხი ნაღდად არ აქ მაგ კაცს რო აათამაშოს. ამ მესის კიდე მარტო აღარ შეუძლია, რაღამდენს იზავს?

KAI TU DZMA XAR VIN AR GVYAVS MESI BUSKETSI DA INIESTA GVYAVS DA SURESI PIKE, IMAT VIN YAVT KARVAXALI? CHVENZE MAGARI SASTAVI AR YAVT. UND GAMOIYENO AMXELA RESURSI ASE AR UNDA AGEBDE
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:46
ნეიმარი რომ არ წასულიყო, მერე გენახათ ერნესტო...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
lesane C 14 აგვისტო 2017 02:44
ციტატა: johan cruyff^^
ალვეში უფასოდ გაუშვეს და 40 მილიონად30 წლის პაულინიო მოყავთ :(

იმ დროისთვის როცა ალვეში გაუშვეს მაგასაც მაგარი ჩაჯმული ქონდა,ვერც დაცვაში შვრებოდა ვერაფერს და წინაც უაზროდ აწოდებდა,მარა მაინც როგორც ვიცი შესთავაზეს ორ წლიანი კონტრაქტი და ამან მეტი მოითხოვა და რო არ დაუკმაყოფილეს მოთხოვნა მერე წავიდა
born to be cule საიტზეა
born to be cule 14 აგვისტო 2017 02:44
ვალვერდეს რა შეუძლია რომ? არ ჰყავს კაცს იგროკები და ჯადოსნური ჯოხი ნაღდად არ აქ მაგ კაცს რო აათამაშოს. ამ მესის კიდე მარტო აღარ შეუძლია, რაღამდენს იზავს?
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:42
ციტატა: kaizersoza
ჯერ უნდა ვაცადოთ!!! მაგრამ თუ ვერ გაამართლა, კუმანი მინდა მაგრა. ეს კაცი ნამდვილი კატალონიელია, მიუხედავად იმისა, რომ ჰოლანდიელი არის. "ბარსელონას" მწვრთნელობაზე ოცნებობს, 1 შეთავაზება და ვსიო. მერე კი ჩავი...
--------------------
nacadi araa, pirvelive wreshi xom ver moxsni))) meore wremde tu ase urikosheta, mere kumani ragas gvishvelis)))

აბა ახლა გინდა ვალვერდეს მოხსნა, პირველი ოფიციალური მატჩის მერე?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:41
ჯერ უნდა ვაცადოთ!!! მაგრამ თუ ვერ გაამართლა, კუმანი მინდა მაგრა. ეს კაცი ნამდვილი კატალონიელია, მიუხედავად იმისა, რომ ჰოლანდიელი არის. "ბარსელონას" მწვრთნელობაზე ოცნებობს, 1 შეთავაზება და ვსიო. მერე კი ჩავი...
--------------------
nacadi araa, pirvelive wreshi xom ver moxsni))) meore wremde tu ase urikosheta, mere kumani ragas gvishvelis)))
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:38
ციტატა: kaizersoza
yvelafers eshveleba magram ernesto tu egeti kvercxia , dzaan magari dagverxa. ar movelodi am kacisgan eset ragacas. ufro dastoini da shorsmwvreteli megona, zidanis qurciki ambavi msofliom icis gamoiyvana gundi imena marto benzema yvada tavdasxmashi, zidanis gegma iyo goli ar gaeshva ori da minimum erti gaetana, imena katenacho atamasha, 4-2-3-1 am taqtikit tavs ufro icav kontratakebisgan ori chamshleli gyavs roberto und miseva busketstan, da imena golsac ar gavushvebdit ise movigebdit

ჯერ უნდა ვაცადოთ!!! მაგრამ თუ ვერ გაამართლა, კუმანი მინდა მაგრა. ეს კაცი ნამდვილი კატალონიელია, მიუხედავად იმისა, რომ ჰოლანდიელი არის. "ბარსელონას" მწვრთნელობაზე ოცნებობს, 1 შეთავაზება და ვსიო. მერე კი ჩავი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
TOTI-10 14 აგვისტო 2017 02:37
დაცვა პრობლემად რჩება, პაულინიოს მოთრევას მარტინესი მოეყვანათ ხომ გამოგვადგებოდა :) ვიდალი გაყიდონ გააჩუქონ ან რაც უნდათ ის უქნან ოღონ ბარსაში აღარ ვნახო, თუ სემედუს არ აყენებს მაშინ ისევ რობერტო იყოს ფლანგზე ჯობია. დეულეფეუს იმედი მქონდა, მოდი ჯერ ნუ ვაჯვამთ, ვაცადოთ იქნებ მოუმატოს, ევერტონში და მილანში ნორმალური იყო, ნუ მისგან რომ ძირითადის კაცი არ დადგება ეგ ნათელია, მაგრამ იქნებ სკამზე გამოგვადგეს, ამ სირ ხელმძღვანელობას კოუ და დემბელე რომ მოეყვანათ მოვიგებდით...... და ბოლოს ნეიმარის დედას ვტენე, მაგ არაკაცი გამყიდველი, ფულის მონა დედას შევე****ი მეეე, რა დღეში ჩააგდო გუნდი, მოკლედ მანიმარო ბევრ ტრავმებს და დედის**ყვნებს გისურვებ, არაკაცოოო :)
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:36
yvelafers eshveleba magram ernesto tu egeti kvercxia , dzaan magari dagverxa. ar movelodi am kacisgan eset ragacas. ufro dastoini da shorsmwvreteli megona, zidanis qurciki ambavi msofliom icis gamoiyvana gundi imena marto benzema yvada tavdasxmashi, zidanis gegma iyo goli ar gaeshva ori da minimum erti gaetana, imena katenacho atamasha, 4-2-3-1 am taqtikit tavs ufro icav kontratakebisgan ori chamshleli gyavs roberto und miseva busketstan, da imena golsac ar gavushvebdit ise movigebdit
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:32
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
30 წლის ალვეში უფასოდ გაუშვეს და 40 მილიონად30 წლის პაულინიო მოყავთ :(

33 წლის იყო დანი ალვეში და პაულინიოს მომყვანის...!

ჰორა ხომიხვდი რავიგულისხმე

"ბარსელონას" დონის გუნდში პაულინიო :( გვეღადავება ბათომეუ. ჩავის მერე ვინაა რომ მოჰყავთ ტო?! და ინიესტას შემცვლელად...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:31
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
ალვეში უფასოდ გაუშვეს და 40 მილიონად30 წლის პაულინიო მოყავთ :(

33 წლის იყო დანი ალვეში და პაულინიოს მომყვანის...!

crying
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:30
ციტატა: johan cruyff^^
უფასოდ გაუშვეს და 40 მილიონად30 წლის პაულინიო მოყავთ :(

33 წლის იყო დანი ალვეში და პაულინიოს მომყვანის...!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:30
ციტატა: born to be cule
პიკეს ერთი-ერთზე უკვე ნებისმიერი ფეხბურთელი ატყუებს. მეორე გოლის მომენტში და მესამე გოლის მომენტში ბაგშვურად გააცურეს, ნუ პირველი გოლი შემთხვევაით იყო, ეგ ვიდალის ბრალი უფრო იყო მამენტ.

ar tqvat reebs ambob im momentshi verfers izam, imas rivoki aq agebuli axlo miuvardebi da erti modzraobit chamogitovebs, vinujdeni xar ukanukan irbino da imis pauzas an shecdomas daelodo, roca daapauza ronaldom wavida padgatze pike kiar moatyua gverdze gaigdo da daartya martivad iq pike da nebismieri mcveli udzluri iyo,
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:30
Hazard - Cou - Dembele ან Cou - Dembele - Carasco

რომელიმე სამეული, რომ მოიყვანონ რაც სეუძლებელია მაგრად გაასწორდებდა.
nika10 14 აგვისტო 2017 02:29
ციტატა: born to be cule
რაკიტიჩს რატომ ვაგინებდი ახლა მაინც მიხვდით ხალხო? ასეთი უფანტაზიო არსება თუ მენახოს მე ვიყო ბალოტელო + დეულოფეუ და ვიდალი. ვიდალი დაცვაში ნულს ქვემოთ იყო, დეულოფეუ საერთოდ აი ვაფშე არაფრის აზრზე არაა. უკან ამხელა სივრცეები რჩებოდა ცარიელი. კაროჩე ტრანაფერები უეჭველი გვჭირდება, ნუ ვალვერდეს დადანაშაულება მიჭირს ძალიან. სულ მოკლე ხანში ჩაიბარა გუნდი, პახოდუ ნეიმარი წავიდა. დღეს უმტო საუკეთესო იყო, ნუ რაღაც რაღაცეები მომეწონა. ვალოს დრო უნდა მივცეთ და იმედია სირთომეუ ცოტა გონს მოეგება, ჭკუას ისწავლის ეგ პიტალო. რეალის გულშემატკივრებს კი გილოცავთ დამსახურებულ გამარჯვებას, პირწმინდად დაგვჩაგრეს. ბიჭებო თქვენ კიდე გულს ნუ გაიტეხთ, სიტუაციაში შედით რა ხდება. მთავარი მიზეზი ბართომეუა, მაგის სუ ყველაფერი რო მოვტყან.

სრულიათ გეთანხმები <3
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:28
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე

dalagdeba uewveli mova mega transferi kou cali fexit barsashia, ai centrs rom idzaxit kide zogiertebi, centri movuget mara ra, ai ver amwvaveben, imena azars exla da koutinios, karasko dembele mirchevnia

იანიკ ფერეირა-კარასკო არის მაგ დონეზე მთლად? კოუტინიო-დემბელე უფრო მინდა, მარა ბელგიელზეც არ ვიტყოდი უარს, თუმცა არამგონია დიეგო სიმეონემ გაუშვას...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:27
ალვეში უფასოდ გაუშვეს და 40 მილიონად30 წლის პაულინიო მოყავთ :(
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
born to be cule საიტზეა
born to be cule 14 აგვისტო 2017 02:27
პიკეს ერთი-ერთზე უკვე ნებისმიერი ფეხბურთელი ატყუებს. მეორე გოლის მომენტში და მესამე გოლის მომენტში ბაგშვურად გააცურეს, ნუ პირველი გოლი შემთხვევაით იყო, ეგ ვიდალის ბრალი უფრო იყო მამენტ.
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:26
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: nika10
სამივე გოლში დამნაშავე ის და ტერ შტეგენი იყო

მარკ-ანდრეს რა უნდა ექნა? 9-იანები გაუტანეს...

ra shtegeni magas ori mekare wirdeboda, eg ar tqvat prosta magari dartymebi gamouvidat, suyvela deviatkebi wavida, suyvela ra ori dartyes da orive cxriani
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:25
ციტატა: nika10
სამივე გოლში დამნაშავე ის და ტერ შტეგენი იყო

მარკ-ანდრეს რა უნდა ექნა? 9-იანები გაუტანეს, 1 კი ავტოგოლი პიკესი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: nika10
კაროჩე ერთი სიტყვი პიკე და შტეგენი იყო დამნაშავე, განა იმიტო იყო პიკე დამნაშავე რო ავტო გოლი გაიტანა,არამედ სამივე გოლში დამნაშავე ის და ტერ შტეგენი იყო, 2 რე კი ეს ბართომეუ არის გადასაყენებელი სასწრაფოთ თორე დაგვერხა როჟამ ამდენი ხანი ერთი ფეხბურთელიც კი ვერ მოიყვანა ( ნეიმარის ადგილზე ) ფული ენანება ყველა რავი თავის ჯიბეში რატო იტენის ფულს ვინმეს შეგიძიათ ამიხსნათ :((((((((((((((((((

შტეგენს რომელი უნდა აეღო? :)
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: unnamedS
რამოსი იყო ხო ის,სუარესი რომ აზიდა,ადექიო :დ

კიდე კარგი არ ადგა და არ უკბინა :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: johan cruyff^^
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე

dalagdeba uewveli mova mega transferi kou cali fexit barsashia, ai centrs rom idzaxit kide zogiertebi, centri movuget mara ra, ai ver amwvaveben, imena azars exla da koutinios, karasko dembele mirchevnia
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე

1 გოლი ძლივს გაუტანა სოფლის გუნდს... ტიტულები კი არა, საერთოდ არ გაფუჭდეს ეგ.

და ეჭვი გეპარება? საფრანგეთის ლიგაში სად უნდა განვითარდეს, ამიხსენი ააბა wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
VISCA EL BARSAA 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ლა მასია ძველი დიდების დაბრუნების გზა მაგრამ სანამ სირთომეუ პრეზიდენტი გუნდი უკან და უკან წავა დაქცია ბარსელონური სისხლი ლა მასია მაგ სირიკომ

ყველაზე სახელოვანი ახალი "ლა მასიელი" მუნირი გვყავს და განაცხადშიც არ იყო, დეულოფეუს ნაცვლად უდნა დაეყენებინა ელ-ჰადადი. ეგ კი არა, საერთოდ გაშვება უნდათ, აქეთ არავინ მოჰყვათ თან.

denisa an pako sheegdo daje ardac mirchevnoda ai nebismieri, pakom pasi mainc icis.

ალენიას რატო არ ენდობიან
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:24
რა ცუდ პონტში ვართ რააა... მაგრამ ასეთი ჩავარდნებით ზოგჯერ საჭიროა, შემდეგ მოგება უფრო გემრიელია ხოლმე.
nika10 14 აგვისტო 2017 02:24
კაროჩე ერთი სიტყვი პიკე და შტეგენი იყო დამნაშავე, განა იმიტო იყო პიკე დამნაშავე რო ავტო გოლი გაიტანა,არამედ სამივე გოლში დამნაშავე ის და ტერ შტეგენი იყო, 2 რე კი ეს ბართომეუ არის გადასაყენებელი სასწრაფოთ თორე დაგვერხა როჟამ ამდენი ხანი ერთი ფეხბურთელიც კი ვერ მოიყვანა ( ნეიმარის ადგილზე ) ფული ენანება ყველა რავი თავის ჯიბეში რატო იტენის ფულს ვინმეს შეგიძიათ ამიხსნათ :((((((((((((((((((
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:24
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ლა მასია ძველი დიდების დაბრუნების გზა მაგრამ სანამ სირთომეუ პრეზიდენტი გუნდი უკან და უკან წავა დაქცია ბარსელონური სისხლი ლა მასია მაგ სირიკომ

ყველაზე სახელოვანი ახალი "ლა მასიელი" მუნირი გვყავს და განაცხადშიც არ იყო, დეულოფეუს ნაცვლად უდნა დაეყენებინა ელ-ჰადადი. ეგ კი არა, საერთოდ გაშვება უნდათ, აქეთ არავინ მოჰყვათ თან.

denisa an pako sheegdo daje ardac mirchevnoda ai nebismieri, pakom pasi mainc icis.

დენისი კარაგდ შემოვიდა. პაკო ალკასერი ძირითადში უნდა დაეყენებინა და მერე დ. სუარესი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 14 აგვისტო 2017 02:23
რონალდუ მაინც ვეღარ არის ის რაც იყო,სამწუხაროდ..


რამოსი იყო ხო ის,სუარესი რომ აზიდა,ადექიო :დ
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:23
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
რონიმ რა ივვაჟკაცაა? ლეოს სტილში აღნიშნა რა ტიპმა wink

au magan gamaxalis tore exla ginebas ginebaze davwerdi, magaze ra vicine rom gashavda saxeze krasni rom amougo, didi diskvalifikacia elis, ise neimarma tashi daukra da sami tamashit dasajes da aman cema imena msaji,

დიდი არაფერი სასჯელი, დამიჯერე... თან ნეიმარს კლასიკო გამოატოვინეს...რამოსმაც ქნა ადრე ეგრე და 1 მატჩიანი მიიღო wink ეჰ, წელსაც ყველა მატჩზე მოგვიწევს ნერვიულობა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:22
ციტატა: johan cruyff^^
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე

ნეიმარი ნეიმარი... მაგას ნუღა მახსენებ :(
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:22
ციტატა: johan cruyff^^
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე

1 გოლი ძლივს გაუტანა სოფლის გუნდს... ტიტულები კი არა, საერთოდ არ გაფუჭდეს ეგ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 14 აგვისტო 2017 02:22
მაგარი დებილი ტრენერი გყვავს ხმას ვერ ამიღებს და ვერ ეტყვის ყლირთომეუს რო არა იყიდოს პაულინიო და წესიერი ტრანსფერები აკეთოს მერო ვიყო ბარსას ტრენერი ავდგებოდი წავიდოდი წესიერ ტრანსფერებს თუარ გაკეთებდნენ და გუნდის ლიდერებს გამიყიდიდნენ
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Couinbarca 14 აგვისტო 2017 02:22
მე იმის მეშინია, რომ ლუჩო არ გაგვიხდეს სანატრელი ჩვენ.
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:21
რაა დროს წავიდაა ნიმარიი... იბალახოს ახლა საფრანგეთში.. თითქოს პრობლემები არ გვქონდა აქამდე
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:21
ციტატა: johan cruyff^^
რონიმ რა ივვაჟკაცაა? ლეოს სტილში აღნიშნა რა ტიპმა wink

au magan gamaxalis tore exla ginebas ginebaze davwerdi, magaze ra vicine rom gashavda saxeze krasni rom amougo, didi diskvalifikacia elis, ise neimarma tashi daukra da sami tamashit dasajes da aman cema imena msaji,
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:20
ვალვერდეს რატო ადანაშაულებთ?! ბათომეუ ტრანსფერებს არ აკეთესბ, ნეიმარი წავიდა... ერნესტოს დანაშაული ის იყო, რომ დეულოფეუ დააყენა და მუნირი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 14 აგვისტო 2017 02:20
თუ ტრანსფერებს აპირებენ ამ თამაშის მერე უნდაგააკეთონ
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:19
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ლა მასია ძველი დიდების დაბრუნების გზა მაგრამ სანამ სირთომეუ პრეზიდენტი გუნდი უკან და უკან წავა დაქცია ბარსელონური სისხლი ლა მასია მაგ სირიკომ

ყველაზე სახელოვანი ახალი "ლა მასიელი" მუნირი გვყავს და განაცხადშიც არ იყო, დეულოფეუს ნაცვლად უდნა დაეყენებინა ელ-ჰადადი. ეგ კი არა, საერთოდ გაშვება უნდათ, აქეთ არავინ მოჰყვათ თან.

denisa an pako sheegdo daje ardac mirchevnoda ai nebismieri, pakom pasi mainc icis.
born to be cule საიტზეა
born to be cule 14 აგვისტო 2017 02:19
რაკიტიჩის დაცვაში შეასრულებულ სამუშაოს შTtyuyuცი მე. ორ მეტრში პას რო ვერ აკეთებ და კაცის მოტყუების უკანალი არ გაქ საერთოდ ბარსელონაში რა გესაქმება.
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:18
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ლა მასია ძველი დიდების დაბრუნების გზა მაგრამ სანამ სირთომეუ პრეზიდენტი გუნდი უკან და უკან წავა დაქცია ბარსელონური სისხლი ლა მასია მაგ სირიკომ

ყველაზე სახელოვანი ახალი "ლა მასიელი" მუნირი გვყავს და განაცხადშიც არ იყო, დეულოფეუს ნაცვლად უდნა დაეყენებინა ელ-ჰადადი. ეგ კი არა, საერთოდ გაშვება უნდათ, აქეთ არავინ მოჰყვათ თან.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:17
53-ისაა მგონი...magis cameti mo...an))) magari igoima ai magari 50 mwvrtnelidan erti ar daayenebda eget fexburtels, faqtiurad axal nayidi, axal tramva moshushebuli, mosmzadebeli sezon gamotovebuli gamocdilebis ar mqone da elklaskioshi vabshe utamashebeli fexburteli sheagdo goimivit amas vin gaaketebs
born to be cule საიტზეა
born to be cule 14 აგვისტო 2017 02:16
რაკიტიჩს რატომ ვაგინებდი ახლა მაინც მიხვდით ხალხო? ასეთი უფანტაზიო არსება თუ მენახოს მე ვიყო ბალოტელო + დეულოფეუ და ვიდალი. ვიდალი დაცვაში ნულს ქვემოთ იყო, დეულოფეუ საერთოდ აი ვაფშე არაფრის აზრზე არაა. უკან ამხელა სივრცეები რჩებოდა ცარიელი. კაროჩე ტრანაფერები უეჭველი გვჭირდება, ნუ ვალვერდეს დადანაშაულება მიჭირს ძალიან. სულ მოკლე ხანში ჩაიბარა გუნდი, პახოდუ ნეიმარი წავიდა. დღეს უმტო საუკეთესო იყო, ნუ რაღაც რაღაცეები მომეწონა. ვალოს დრო უნდა მივცეთ და იმედია სირთომეუ ცოტა გონს მოეგება, ჭკუას ისწავლის ეგ პიტალო. რეალის გულშემატკივრებს კი გილოცავთ დამსახურებულ გამარჯვებას, პირწმინდად დაგვჩაგრეს. ბიჭებო თქვენ კიდე გულს ნუ გაიტეხთ, სიტუაციაში შედით რა ხდება. მთავარი მიზეზი ბართომეუა, მაგის სუ ყველაფერი რო მოვტყან.
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:16
რონიმ რა ივვაჟკაცაა? ლეოს სტილში აღნიშნა რა ტიპმა wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
VISCA EL BARSAA 14 აგვისტო 2017 02:16
ლა მასია ძველი დიდების დაბრუნების გზა მაგრამ სანამ სირთომეუ პრეზიდენტი გუნდი უკან და უკან წავა დაქცია ბარსელონური სისხლი ლა მასია მაგ სირიკომ
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:16
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
deniisam gaamwvava sam kacze midioda, da iman imena chaifsa delofeum lijbi burti moecilebina, imena ar iyo mzad da meore taimshic ramdeni dro misca mgoni naxevarai saatit adre shecvala, imena trenerma ikvercxa,

სადებიუტო იყო და ვერ გააამტყუნებ, დიდი წნეხის ქვეშ მოუწია ყოფნა

xoda magas vambob momavalshi sheidzleba pele gaxdes magram risi mwvrtneli xar eset fexburtels rato ayeneb 50 wlis kacia,fexburtis meti araferi unaxavs, ori dgea vyvirivar ogond delofeu ar daayenos metqi, da mainc daayena

53-ისაა მგონი...

ციტატა: Sergio barca
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?

კი


პიკესაც არ მოუხსნია ცოტა ბურთი :) ალბა მაგარი იყო ძაან, ნუ უმტიტიი...

ციტატა: DAVIT11
აესენი კიდე პაულინიოთი აპირებენ გაძლიერებას.კაი დეულოფეუ არ ვარგა არ ვარგა რაკიტიჩი არ ვარგა არ ვარგა... ინიესტა ვარგა?


რაკიტიჩმა ცუდად ითამაშა? ინისაც ჩაუვარდა, თუმცა რაკეტა არიყო ჯამში ცუდი, ბუსმა სად გამაზა...

რასერჩით ამ რაკიტიჩს დაცვაში უამრავ შავ სამუშაოს აკეთებს ჯერ იყოდა ენრიკე ათამაშება თითქმის ყველა თამაშშს ახლა ვალვერდე რა გგონიათ მაგის ქერა თმები ევასებათ და მიტო??

ბიჭო, რაკიტიჩი კი არა, ტრანსფერბს უნდა მივხედოთ!!!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 14 აგვისტო 2017 02:14
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?

კი


პიკესაც არ მოუხსნია ცოტა ბურთი :) ალბა მაგარი იყო ძაან, ნუ უმტიტიი...

ციტატა: DAVIT11
აესენი კიდე პაულინიოთი აპირებენ გაძლიერებას.კაი დეულოფეუ არ ვარგა არ ვარგა რაკიტიჩი არ ვარგა არ ვარგა... ინიესტა ვარგა?


რაკიტიჩმა ცუდად ითამაშა? ინისაც ჩაუვარდა, თუმცა რაკეტა არიყო ჯამში ცუდი, ბუსმა სად გამაზა...

რასერჩით ამ რაკიტიჩს დაცვაში უამრავ შავ სამუშაოს აკეთებს ჯერ იყოდა ენრიკე ათამაშება თითქმის ყველა თამაშშს ახლა ვალვერდე რა გგონიათ მაგის ქერა თმები ევასებათ და მიტო??
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:14
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
deniisam gaamwvava sam kacze midioda, da iman imena chaifsa delofeum lijbi burti moecilebina, imena ar iyo mzad da meore taimshic ramdeni dro misca mgoni naxevarai saatit adre shecvala, imena trenerma ikvercxa,

სადებიუტო იყო და ვერ გააამტყუნებ, დიდი წნეხის ქვეშ მოუწია ყოფნა

xoda magas vambob momavalshi sheidzleba pele gaxdes magram risi mwvrtneli xar eset fexburtels rato ayeneb 50 wlis kacia,fexburtis meti araferi unaxavs, ori dgea vyvirivar ogond delofeu ar daayenos metqi, da mainc daayena
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:13
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?

კი


პიკესაც არ მოუხსნია ცოტა ბურთი :) ალბა მაგარი იყო ძაან, ნუ უმტიტიი...

ციტატა: DAVIT11
აესენი კიდე პაულინიოთი აპირებენ გაძლიერებას.კაი დეულოფეუ არ ვარგა არ ვარგა რაკიტიჩი არ ვარგა არ ვარგა... ინიესტა ვარგა?


რაკიტიჩმა ცუდად ითამაშა? ინისაც ჩაუვარდა, თუმცა რაკეტა არიყო ჯამში ცუდი, ბუსმა სად გამაზა...

1-ლ ტაიმში უმტიტიმ რა აართვა ბეილს და ბენზემაც მოატყა შემდეგ. მეგონა გაიტანა გარეტი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 14 აგვისტო 2017 02:13
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?

კი


პიკესაც არ მოუხსნია ცოტა ბურთი :) ალბა მაგარი იყო ძაან, ნუ უმტიტიი...

ციტატა: DAVIT11
აესენი კიდე პაულინიოთი აპირებენ გაძლიერებას.კაი დეულოფეუ არ ვარგა არ ვარგა რაკიტიჩი არ ვარგა არ ვარგა... ინიესტა ვარგა?


რაკიტიჩმა ცუდად ითამაშა? ინისაც ჩაუვარდა, თუმცა რაკეტა არიყო ჯამში ცუდი, ბუსმა სად გამაზა...
DAVIT11 14 აგვისტო 2017 02:12
აესენი კიდე პაულინიოთი აპირებენ გაძლიერებას.კაი დეულოფეუ არ ვარგა არ ვარგა რაკიტიჩი არ ვარგა არ ვარგა... ინიესტა ვარგა?
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:12
ვიდალი დაცვაში არ ვარგა. "სევილიაშიც" ვინგერი იყო ან ფორვარდი... სემედუ ნელ-ნელა...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 14 აგვისტო 2017 02:12
ვალვერდეს ძაან ბევრი სამუშაო აქვს 13 კუთხხური მოვაწოდეთ და ერთი მომენტიც კი ვერ შევქმენით მსოფლიო გრანდია ბარსა და უნდა იცოდეს სტანდარტულების რეალიზება ამას გარდა სანამ ახალი სისხლი არ მოვა გუნდში არაფერი გვეშველება სუპერთასი წაგებულია ბერნაბეუზე ამაზე ემტად არ შევრცხვეთ მაგის მეშინია
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:11
ციტატა: kaizersoza
deniisam gaamwvava sam kacze midioda, da iman imena chaifsa delofeum lijbi burti moecilebina, imena ar iyo mzad da meore taimshic ramdeni dro misca mgoni naxevarai saatit adre shecvala, imena trenerma ikvercxa,

სადებიუტო იყო და ვერ გააამტყუნებ, დიდი წნეხის ქვეშ მოუწია ყოფნა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:11
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

egre momentebi chvenc gvqonda busketsma ra qna)))))))) da ronaldo bolo imena mimbadzveli makaka maimunia, jer klasikoshi ganaxdeli araaq maisuri, da mesis rom mibadza ogond sxva pontshi da rom gaagdes avtrialdi))))))))) magari dasacinia, imena magari udonoa
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:11
ციტატა: GraciasXavi6
არ ვიცი რას ფიქრობთ, მაგრამ პიკეს ცუდად არ უთამაშია :) ნუ ჩემი აზრია

გეთანხმები, უბრალოდ ცუდად აეჭრა ბურთი და ავტოგოლი. ყველას მოსდის. ისე, რომ გაეტარებინა, ტერ შტეგენი აიღებდა...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
nika10 14 აგვისტო 2017 02:11
პიკეს ბარალია სამივე გოლი
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 14 აგვისტო 2017 02:10
კაიზერ სოზა მართალია ყველა შეტევა დეულოფეუმ გააფუჭა ვერაუწყო სუას და მესის
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:10
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?

კი
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:10
ციტატა: johan cruyff^^
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ

ალბამ (თუ არ ვცდები) არ იყო ცარიელი კარდიან, რომ გამოიტანა კარვახალის დარტყმა?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 14 აგვისტო 2017 02:09
ციტატა: GraciasXavi6
არ ვიცი რას ფიქრობთ, მაგრამ პიკეს ცუდად არ უთამაშია :) ნუ ჩემი აზრია

gauvali iyo ubralod marjvena mcvelma chaagdo tamashi es is barca ariyo romelmac pre sezonii tamasha is ufro shekruuli iyo dges dzaan bevri sivrceebi rcheboda carieli
kaizersoza 14 აგვისტო 2017 02:09
deniisam gaamwvava sam kacze midioda, da iman imena chaifsa delofeum lijbi burti moecilebina, imena ar iyo mzad da meore taimshic ramdeni dro misca mgoni naxevarai saatit adre shecvala, imena trenerma ikvercxa,
johan cruyff^^ 14 აგვისტო 2017 02:09
უმტიტი და ალბა არ ყოფილიყო და კაი 5-1ს გვაჯახებდნენ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Giorgi Changelia 14 აგვისტო 2017 02:08
ბათომეუ, კოუტინიო და დელბელე, გესმის?!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 14 აგვისტო 2017 02:08
არ ვიცი რას ფიქრობთ, მაგრამ პიკეს ცუდად არ უთამაშია :) ნუ ჩემი აზრია
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
9
2
ძაძა
4
3
კორეა
3
4
გომეში
3
5
ჟუანმი
3
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
გუარდადო
3
2
სოლერი
3
3
ჟ. ალბა
3
4
უილიამსი
3
5
რაკიტიჩი
2
გამოკითხვა

დატოვოს უნდა გუნდი ბართომეუმ?

FACEBOOK