რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 5-0 "შაპეკოენსე"

image
ახლახანს დასრულდა მატჩი "ბარსელონასა" და "შაპეკოენსეს" შორის, სადაც მასპინძლებმა ბრაზილიელები მათთვის ჩვეული სტილით გაანადგურეს.

კატალონიელებმა სტუმრებს 5 უპასუხო გოლი გაუტანეს, აღსანიშნავია, რომ თავი დეულოფეუმაც გამოიჩინა, რომელმაც გოლთან ერთად სტატისტიკაში ორი ასისტიც მიითვალა. მასთან ერთად გოლები ლეო მესიმ, ლუის სუარესმა, დენის სუარესმა და სერხიო ბუსკეტცმაც გაიტანეს.

გილოცავთ, კატალონიის "ბარსელონა" "გამპერის თასის" გამარჯვებულია!

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
MD: представители Барселоны Оскар Грау и Хавьер Бордас находятся в Англии, чтобы завершить подписание полузащитника Ливерпуля Коутиньо.

SPORT: подписание Коутиньо — вопрос уже не дней, а часов.

The Times сообщает, что Барселона готова от дать за него сумму в размере 120 млн фунтов, Sport — 90 млн евро + бонусы.
Sergio barca 8 აგვისტო 2017 13:28
მე მეჩვენება თუ ვალვერდეს ბარსა უფრო შეკრული და კომბინაციურია ისეთი გუნდია რომ ერთი ორ ვითომ ფეხბურთელს აიტანენ ენრიკეს ბარსა სულ სხვა იყო
LIONEL MESSI 8 აგვისტო 2017 11:45
ძალიან მაგარი გავარჯიშება იყო, აბსოლიტურად ყველამ მაგარი მატჩი ჩაატარა, ახალწვეულებმა მაგრად ითამაშეს, ბუსიმ ხომ რა დაარტყა, საბოლოო ჯამში მაგარი თამაში იყო, ახლა წინ რეალია და მათაც უნდა გადავუაროთ.

რათქმაუნდა პაკოზე ვერაფერს ვიტყვი, ყველაზე უიღბლო ადამიანია. :D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Sergio barca 8 აგვისტო 2017 03:51
Mshvenieri gavarjisheba gamouvidat win madridis realia

Denis suaress marto me vatyob ro wels ufro gaxsnilad tamashobs?
Giorgi Changelia 8 აგვისტო 2017 01:24
ციტატა: ზუკა
მე მეგონა აქეთაც გაატანინებდნენ ცოტას მაგრამ კარგი თამაში იყო ''შაპეკოენსეს'' ფეხბურთელებმა კარგად ითამაშეს

ალან როსჩელი :(
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
ზუკა 8 აგვისტო 2017 01:14
მე მეგონა აქეთაც გაატანინებდნენ ცოტას მაგრამ კარგი თამაში იყო ''შაპეკოენსეს'' ფეხბურთელებმა კარგად ითამაშეს
Giorgi Changelia 8 აგვისტო 2017 00:55
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.

isedac egrea oficialurebshic ukve am bolos,

დაიწყოს ნორმალურად სეზონი...

გაიტანა "ელ პისტოლერომ"...

kiar gaitana aicila mekarem rogorc iqna)))))))))))

მახვილი კუთხიდან დაარტყა, მაგრამ ძალიან ძლიერად ჯეკამ :)
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 8 აგვისტო 2017 00:40
საღოლ ჭიანჭველას ისე, ამხანაგურსიც არ აგდებინებს ტემპს და პრესინგი,,, ფეხბურთელებიც არ ზარმაცობენ, მესი აღარ დადის და არცერთი ფეხბურთელი, ყველა მოძრაობს, შარშან ნერვებს დაგაწყვიტავდნენ ბოლო წამებზეც კი ნელა აკატავებდნენ ბურთს, გაუთავებელი უაზრო პასები საჯარიმოს მისადგომებთან და ნელი ტემპი.
born to be cule საიტზეა
born to be cule 8 აგვისტო 2017 00:35
პაკოს ნაირ პიტალო ხალხს ბარსას ზამენეც კი არაფერი ესაქმება. იქ რა იყო ეგ უკვე აღარაა საინტერესო, ფაქტია ბარსაში რაც გადმოვიდა ვერაფერს ვერ აკეთებს.
kaizersoza 8 აგვისტო 2017 00:31
აუ ამ ლივერპულს შიგ ააქვს 100 მილიონი ფუნტი უარყოო. ეგ 120 მილიონი ევროა რამდენი უნდათ ამ გაუმაძღრებს, დაიწირეს ბარსა ფულით და მოწველა უნდათ.
Giorgi Changelia 8 აგვისტო 2017 00:30
ციტატა: Football Is My Life
მაგას მეორე სეზონია ვკიცხავთ :დ

საკითხავია რამდენი მატჩი ჩაატარა :)
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Football Is My Life 8 აგვისტო 2017 00:29
ციტატა: kortoxa23
პაკო რა კარგი იყო ვალენსიაში ვალენსიას ერთერთი ლოდერი იყო და ბარსაში რა ჯანდაბა დაემართა

ბარსას სტილს ვერ შეეწყო და დროც არ აქვს ბევრი.

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Giorgi JR
აუ პაკო არის ძაან არაპროფეისონალი :/ მაგას სოფლის გუნდშიც აღარ ათამაშებენ :/ ტიპი ცარიელი კარის წინ რო დააყენო სადღაც გადააგდებს ბურთს და გოლს ვერ გაიტანს :/ მოიშორონ სანამ დროა რაა :/

კარგით რა. ნუ კიცხავთ სულ ალკასერს, მით უმეტეს, "გამპერის" თასზე, "შაპეკოენსესთან" მატჩში პენალტის გაფუჭების გამო...

მაგას მეორე სეზონია ვკიცხავთ :დ
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
kortoxa23 8 აგვისტო 2017 00:27
პაკო რა კარგი იყო ვალენსიაში ვალენსიას ერთერთი ლოდერი იყო და ბარსაში რა ჯანდაბა დაემართა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 8 აგვისტო 2017 00:27
ციტატა: Giorgi JR
აუ პაკო არის ძაან არაპროფეისონალი :/ მაგას სოფლის გუნდშიც აღარ ათამაშებენ :/ ტიპი ცარიელი კარის წინ რო დააყენო სადღაც გადააგდებს ბურთს და გოლს ვერ გაიტანს :/ მოიშორონ სანამ დროა რაა :/

კარგით რა. ნუ კიცხავთ სულ ალკასერს, მით უმეტეს, "გამპერის" თასზე, "შაპეკოენსესთან" მატჩში პენალტის გაფუჭების გამო...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 8 აგვისტო 2017 00:27
ჭიანჭველაზე ვკაიფობ რა მასტია)))))
Giorgi JR 8 აგვისტო 2017 00:26
აუ პაკო არის ძაან არაპროფეისონალი :/ მაგას სოფლის გუნდშიც აღარ ათამაშებენ :/ ტიპი ცარიელი კარის წინ რო დააყენო სადღაც გადააგდებს ბურთს და გოლს ვერ გაიტანს :/ მოიშორონ სანამ დროა რაა :/
Football Is My Life 8 აგვისტო 2017 00:20
ნეტავ ერთი გოლი გაგვიტანონ. ეს პირველი შემთხვევა იქნება, როცა ბარსას კარში გოლი გამისწორდება.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 8 აგვისტო 2017 00:10
ზედიზედ 7 ცვლილება wink ნეტა მეც ვიყო მანდ, შემიყვანდნენ wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 8 აგვისტო 2017 00:07
დემბელე რომც მოვიყვანოთ აი ნახავთ კონკურენციას გაუწევს დეოლოფეუ ძალიან მეიმედება დელოფეუს და რობერტოს
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
unnamedS 8 აგვისტო 2017 00:06
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე, ტერ შტეგენი შეეხო საერთოდ ბურთს? თუ არ შეხებია, აწი ვერც შეეხება, სილესენი შემოვიდა :D რავი, "შაპეკოენსე" არ გადასულა ნორმალურად შეტევაში და მარკ-ანდრე სეივს ვერ გააკეთებდა.


შტეგენს ყავა აუდუღეს და მიირთმევს
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 23:51
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.

isedac egrea oficialurebshic ukve am bolos,

დაიწყოს ნორმალურად სეზონი...

გაიტანა "ელ პისტოლერომ"...

kiar gaitana aicila mekarem rogorc iqna)))))))))))
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:48
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.

isedac egrea oficialurebshic ukve am bolos,

დაიწყოს ნორმალურად სეზონი...

გაიტანა "ელ პისტოლერომ"...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 23:47
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე

შენი დევიზია ეს? wink lol lol lol lol
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:42
ისე, ტერ შტეგენი შეეხო საერთოდ ბურთს? თუ არ შეხებია, აწი ვერც შეეხება, სილესენი შემოვიდა :D რავი, "შაპეკოენსე" არ გადასულა ნორმალურად შეტევაში და მარკ-ანდრე სეივს ვერ გააკეთებდა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Ronaldinho.gaucho10 7 აგვისტო 2017 23:38
რატო არ უნდა გაიტანონ მეტი ? რა შუაშია ეგ, ორივე გუნდი თამაშობს სიამოვნებისთვის და არ არის საწრო ეგეთი მოგება.
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:37
ისე, ერნესტო ვალვერდეს სიცილი გაქვთ ნანახი? უცნაური სახე აქ რაღაც :D მე კი http://www.chinadaily.com.cn/sports/images/attachement/jpg/site1/20170531/a41f7
26b05591a98828d4e.jpg
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 23:36
ციტატა: born to be cule
ციტატა: kaizersoza
რატო არიან უსირცხვილოები,))) ხალხი ფულს იხდის მოდის სანახაობა უნდა, ტრაკის მიმცემი თამაში რათ უნდათ გულშემატკივრებს, ბარსამ პატივი დადო, მოიწვია სათამაშოდ, უჭირდათ ფულით დაეხმარნენ და მეტი რა უნდა გააკეთონ. მოაგებინონ და თასი გაატანონ რატო. რა მიზეზით.

მოაგებინონ არა, მაგრამ მეტი გოლო აღარ უნდა გაუტანონ.

rato samamdea tamashi? )))))))))
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:35
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.

isedac egrea oficialurebshic ukve am bolos,

დაიწყოს ნორმალურად სეზონი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 23:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.

isedac egrea oficialurebshic ukve am bolos,
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:33
ციტატა: unnamedS
ერნესტო რა სერიოზულია :)))))

:D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 7 აგვისტო 2017 23:32
ერნესტო რა სერიოზულია :)))))
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:31
ციტატა: kaizersoza
რატო არიან უსირცხვილოები,))) ხალხი ფულს იხდის მოდის სანახაობა უნდა, ტრაკის მიმცემი თამაში რათ უნდათ გულშემატკივრებს, ბარსამ პატივი დადო, მოიწვია სათამაშოდ, უჭირდათ ფულით დაეხმარნენ და მეტი რა უნდა გააკეთონ. მოაგებინონ და თასი გაატანონ რატო. რა მიზეზით.

სანახაობა კი, მაგრამ ბურთს არ გააკარეს, ითამაშონ გახსნილი თამაში და გაატანინონ მათაც. როგორ მეცოდება ეს გუნდი :(
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 23:30
ციტატა: kaizersoza
რატო არიან უსირცხვილოები,))) ხალხი ფულს იხდის მოდის სანახაობა უნდა, ტრაკის მიმცემი თამაში რათ უნდათ გულშემატკივრებს, ბარსამ პატივი დადო, მოიწვია სათამაშოდ, უჭირდათ ფულით დაეხმარნენ და მეტი რა უნდა გააკეთონ. მოაგებინონ და თასი გაატანონ რატო. რა მიზეზით.

მოაგებინონ არა, მაგრამ მეტი გოლო აღარ უნდა გაუტანონ.
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:30
ციტატა: kaizersoza
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))

თავს არ იკლავენ თამაშით. ამ მატჩით ნუ აფასებ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 23:29
ეს სუარესი რა უფანტაზიო გახდა ამ ქებაქებაში, 7 დან ერთი ვერ გაიტანა, მურტალოდან ინგა გამახსენდა)))))))))
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:26
ისე, "შაპეკოენსეს" მეკარე, ელიას კურსელი როგორ მოგწონთ? :D რა ბურთებს იღებს ტო. რომ ვიყიდოთ? wink მარა არენდითაა მანდ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 23:26
რატო არიან უსირცხვილოები,))) ხალხი ფულს იხდის მოდის სანახაობა უნდა, ტრაკის მიმცემი თამაში რათ უნდათ გულშემატკივრებს, ბარსამ პატივი დადო, მოიწვია სათამაშოდ, უჭირდათ ფულით დაეხმარნენ და მეტი რა უნდა გააკეთონ. მოაგებინონ და თასი გაატანონ რატო. რა მიზეზით.
Ronaldinho.gaucho10 7 აგვისტო 2017 23:25
http://silktv.ge/ - თუ ტელევიზორში არ გაქვთ ამ საიტზე გადადით, როგორც ტელევიზორში ისეა ყველაფერი :))))
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:21
ციტატა: unnamedS
ციტატა: Giorgi Changelia

ციტატა: unnamedS
დამილინკეთ ლინკი

[b]სილკ უნივერასალზეა, მაგრამ თუ არ გაქ ეს არხი, იუთუბის ლინკს მოგცემ: https://www.youtube.com/watch?v=2IZsTsB-CG0


მადლობა ♥

არაფერს...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 23:14
არ შეიძლება ესენი რასაც აკეთებენ ჩემი აზრით, ცოტა პატივი სცენ და გაჩერდნენ.
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:13
რუშელი :( ღმერთს მადლობა გადაუხადა და გავიდა. მადლობა გადაუხადა, რომ გადარჩა და "ბარსელონასთან" ითამაშა...

ამ თამაშს აწი ვერანაირად ვერ წავაგებთ, მაგრამ 1 გოლი მაინც გაატანინოს "ბარსელონამ" ტერ შტეგნის კარში "შაპეკოენსეს"!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 7 აგვისტო 2017 23:09
ციტატა: Giorgi Changelia

ციტატა: unnamedS
დამილინკეთ ლინკი

[b]სილკ უნივერასალზეა, მაგრამ თუ არ გაქ ეს არხი, იუთუბის ლინკს მოგცემ: https://www.youtube.com/watch?v=2IZsTsB-CG0


მადლობა ♥
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:05
მესიმაც გაუტანა "შაპეკოენსეს"...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 23:04
მისი კარიერის საუკეთესო გოლი გაიტანა, ისე ატრაკებს უკვე ბარსელონა რაიყოთ უკვე 3-0 არის ნამუსი არ გაქვთ?
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 23:04
საღო ბუსკეტს. 2014 წლის მერე არ ჰქონდა გატანილი, "ვალენსიას" გაუტანა 93-ე წუთზე და 1:0 მოვიგეთ. მაგრი გაისროლა და შეუგდო "შაპეკოენსეს".

ციტატა: Sergio barca
Buskecma mgoni karierashi sauketeso gaitana

"რეალ სოსეიდადთან" არ გახსოვს? ბრავოს გაუტანა მაგარი გოლი, მაგრამ ეს უფრო მაგარი იყო. მაღალი და შტანგა გოლი, ხარიხას მოხვდა.

ციტატა: unnamedS
დამილინკეთ ლინკი

სილკ უნივერასალზეა, მაგრამ თუ არ გაქ ეს არხი, იუთუბის ლინკს მოგცემ: https://www.youtube.com/watch?v=2IZsTsB-CG0
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 7 აგვისტო 2017 22:55
დამილინკეთ ლინკი
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 22:48
Buskecma mgoni karierashi sauketeso gaitana
Luis Suarez 9 7 აგვისტო 2017 22:47
იუთუბეში ჩაწერეთ ბარსელონა ვს შაპეკოენსე ლივე მე ეგრე ვუყურებ
giorgigiorgi 7 აგვისტო 2017 22:46
sad uyurebt
G.M. 7 აგვისტო 2017 22:46
silk-ზე რატო არ იწყება, საშინელი ლინკია ეს :/
david bennioff 7 აგვისტო 2017 22:43
goool deulofeo
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 22:42
Silq universalze რატო არააა?

ეეეჰ რაიყოთ სად გეჩქარებოდათ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 22:30
მაგათ კარში არტურ მორაეშია მემგონი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Luis Suarez 9 7 აგვისტო 2017 22:29
ცუდად არ გამიგოთ მაგრამ იმათი ხსოვნის საპატივცემლომ ბარსა რომ დამარცხდეს არ მეწყინება.შეიძლება სულელად ჩამთვალოთ ამას რომ ვამბობ ბარსაზე მაგრამ ისინი ფინალის სათამაშოდ მიდიოდნენ და იქნებ მოეგოთ მაგრამ არ დასცალდათ.ეხლა კი ბარსას რომ მოუგონ უდიდესი სიხარული იქნება მაგათთვის. არასდროს არ მისურვია ბარსას დამარცხება და ეხლაც არ ვისურვებ უბრალოდ შაპემ რომ მოიგოს არ მეწყინება ;) როგირც გინდათ ისე გამიგეთ
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 22:27
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?

Wavaget? Nu es tamashi midna ro sakaifod moigon mteli rigi konbinaciebi gamoiyenon da mere reals gadaurbinon

3:2 მოვიგეთ. ლეომ გაიტანა 2 და 1 სუარესმა, მესიმ რომ გაუკეთა მაკრატელა პასი.

Au xo gamaxsenda jigari xar.

დღეს მინდა მოვუგოთ "შაპეკოენსეს", მაგრამ მათაც გავატანინოთ. 3:1 კარგი ანგარიში იქნება.

Gols gaitanen savaraudod me minda generaluri repeticia gaiaron realtan matchamde saxlshi ori burtit unda movugot reals ro bernabeuze arxeinad wavidet
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 22:24
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?

Wavaget? Nu es tamashi midna ro sakaifod moigon mteli rigi konbinaciebi gamoiyenon da mere reals gadaurbinon

3:2 მოვიგეთ. ლეომ გაიტანა 2 და 1 სუარესმა, მესიმ რომ გაუკეთა მაკრატელა პასი.

Au xo gamaxsenda jigari xar.

დღეს მინდა მოვუგოთ "შაპეკოენსეს", მაგრამ მათაც გავატანინოთ. 3:1 კარგი ანგარიში იქნება.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 22:22
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?

Wavaget? Nu es tamashi midna ro sakaifod moigon mteli rigi konbinaciebi gamoiyenon da mere reals gadaurbinon

3:2 მოვიგეთ. ლეომ გაიტანა 2 და 1 სუარესმა, მესიმ რომ გაუკეთა მაკრატელა პასი.

Au xo gamaxsenda jigari xar.
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 22:21
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?

Wavaget? Nu es tamashi midna ro sakaifod moigon mteli rigi konbinaciebi gamoiyenon da mere reals gadaurbinon

3:2 მოვიგეთ. ლეომ გაიტანა 2 და 1 სუარესმა, მესიმ რომ გაუკეთა მაკრატელა პასი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Ronaldinho.gaucho10 7 აგვისტო 2017 22:15
ვისაც გაქვთ სილქ უნივერსალი ტელევიზორში იქნება ეს თამაში, უცხო ენაზე ყურება რომ არ მოგიწიოთ :))))
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 22:12
ციტატა: Giorgi Changelia
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?

Wavaget? Nu es tamashi midna ro sakaifod moigon mteli rigi konbinaciebi gamoiyenon da mere reals gadaurbinon
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 22:10
მალე იწყება მატჩიიი!!!

ციტატა: Sergio barca
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

"სამპდორია" არ იყო?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
ზუკა 7 აგვისტო 2017 22:02
იმედია ''ბარსელონა'' მესიზე და ზოგიერთ საუკეთესო ფეხბურთელების მაგივრად უფრო სუსტებს გამოიყვანს რადგან დიდი ზარალი მიიღო კატასტროფაში ''შაპეკოენსემ''
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 22:00
Sharshan vis vetamashet gamperis tasze sul damaviwyda

ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ზლატანი თუ სუა? :D

ამჟამად სუა და ზოგადი გადმოსახედიდან ზლატანი.

Me suaresi ufro momwons magalitad ufro mebrdzolia teqnikuric da aravize naklebi silamazis golebi ar gaaq
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 21:53
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
--------------------Ter Stegen--------------------
----Vidal-----Pique-------------Umtiti------Alba--
-----------------------Busquets-------------------------
-------Rakitic-----------------------------Iniesta-------
----Messi-------------Suarez-------------Deulofeu--

მოკლედ, ყველა ძირითადის ფეხბურთელი სასტარტოშია, მაგრამ ნეიმარი... ეხ :( იმედია კოუტუნიოსა და დემბელეს ტრანსფერს გაჩარხაავს ბათომეუ.

ძირითადში სემედუ უნდა იყოს წლევალდელ სეზონში თორე გავაფრენ!

ვიდალს ცუდი თვალით უყურებს უმსავლესობა :D ძალიან მაგარი ფეხბურთელია...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 7 აგვისტო 2017 21:52
Sampaoli movida dges tamashze albat mesis da maskeranos daakvirdeba :dddd
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 21:52
ციტატა: Giorgi Changelia
--------------------Ter Stegen--------------------
----Vidal-----Pique-------------Umtiti------Alba--
-----------------------Busquets-------------------------
-------Rakitic-----------------------------Iniesta-------
----Messi-------------Suarez-------------Deulofeu--

მოკლედ, ყველა ძირითადის ფეხბურთელი სასტარტოშია, მაგრამ ნეიმარი... ეხ :( იმედია კოუტუნიოსა და დემბელეს ტრანსფერს გაჩარხაავს ბათომეუ.

ძირითადში სემედუ უნდა იყოს წლევალდელ სეზონში თორე გავაფრენ!
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Saba imerlishvili 7 აგვისტო 2017 21:51
Gobia silk universalidan gaushva laivi tan qartulad iqneba
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 21:46
--------------------Ter Stegen--------------------
----Vidal-----Pique-------------Umtiti------Alba--
-----------------------Busquets-------------------------
-------Rakitic-----------------------------Iniesta-------
----Messi-------------Suarez-------------Deulofeu--

მოკლედ, ყველა ძირითადის ფეხბურთელი სასტარტოშია, მაგრამ ნეიმარი... ეხ :( იმედია კოუტუნიოსა და დემბელეს ტრანსფერს გაჩარხაავს ბათომეუ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 21:34
სასტარტო, შტეგენი, ალბა პეკე უმტიტი ვიდალი, ბუსკეცი ინიესტა რაკიტიჩი, მესსი სუარესი დეულოფეო, ეჰჰ ნეიმარ ვერ ვეგუები შე ნაბიჭვარო უშენობას! სასწრაფოდ დადეთ ხვალესვე კოუტინიო და დემბელე!!!!!!!!!!!!!
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 21:21
აგუერო თუ იგუაინი? :D ახლა იგუაინზე არ დაიწყოთ. ძალიან მაგარი ფეხბურთელია გონსალო, უბრალოდ ბევრი მომენტის გაფუჭება იცის და ფინალში არ უნდა ათამაშო :D ერთადერთი ფინალი აქ მოგებული, ისიც არ უთამაშია ;D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 21:15
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: ექსპერტი
ციტატა: Giorgi Changelia
ზლატანი თუ სუა? :D

სუარესი

რავი, იბრაკადაბრას გოლები რომ მახსენდება :D სხვები რას ფიქრობთ აბა?

კარიერულად იბრაგიმოვიჩი, რავი სუარეს მომავალი წინ აქ჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 20:25
ციტატა: ექსპერტი
დიბალაზე არაფერი ისმის?

ნწ
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 20:25
ციტატა: Giorgi Changelia
ზლატანი თუ სუა? :D

ამჟამად სუა და ზოგადი გადმოსახედიდან ზლატანი.
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 20:24
ციტატა: ექსპერტი
ციტატა: Giorgi Changelia
ზლატანი თუ სუა? :D

სუარესი

რავი, იბრაკადაბრას გოლები რომ მახსენდება :D სხვები რას ფიქრობთ აბა?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
ციტატა: Giorgi Changelia
ზლატანი თუ სუა? :D

სუარესი
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 20:08
ზლატანი თუ სუა? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
დიბალაზე არაფერი ისმის?
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 19:19
"პსჟ" კლუბია, თუ ბრაზილიის ნაკრები? wink ლუიზი არ უნდა გაეშვათ wink კარგი იქნება, თუ ისევ გამოიძახებენ LOL
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
LIONEL MESSI 7 აგვისტო 2017 18:58
წარმატებები ბიჭებო. :)
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 7 აგვისტო 2017 18:56
პსჟ-ს სამიზნეები ნახეთ?)))) დიბალა, მბაპე, კოუტინიო)))))
დროზე დაითრიონ ეს კოუტინიო თუ მოყავთ , არ გადაიბირონ ბრაზილიელებმა პსჟ-ში

reali kide kovachichs azlevs da 85 milions ixdis dibalashi))))))))
Intskirveli.fcb 7 აგვისტო 2017 18:48
ცნობისთვის უნივერსალზეც გავა ..
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 18:40
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე, კოუტინიოსა და დემბელეს რომ ვიყიდით, რომელს რა ნომერი უნდა მივცეთ? კოუტინიოს 11? ეს ნომერი თავისუფალია, მაგრამ ნახვარმცველს არ უხდება მაინცდამაინც, ამიტომ ჯობია 11 დემბელეს მაისურს ეწეროს და კოუტინიოს 7, ჩამოვართვათ თურანს. ისე, "დორტმუნდში" 7-ია უსმანი.

7 კოუტინიო 11 დემბელე ასე უფრო რეალურია

მაგას ვამბობ მეც.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 7 აგვისტო 2017 18:39
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე, კოუტინიოსა და დემბელეს რომ ვიყიდით, რომელს რა ნომერი უნდა მივცეთ? კოუტინიოს 11? ეს ნომერი თავისუფალია, მაგრამ ნახვარმცველს არ უხდება მაინცდამაინც, ამიტომ ჯობია 11 დემბელეს მაისურს ეწეროს და კოუტინიოს 7, ჩამოვართვათ თურანს. ისე, "დორტმუნდში" 7-ია უსმანი.

7 კოუტინიო 11 დემბელე ასე უფრო რეალურია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 18:34
ისე, კოუტინიოსა და დემბელეს რომ ვიყიდით, რომელს რა ნომერი უნდა მივცეთ? კოუტინიოს 11? ეს ნომერი თავისუფალია, მაგრამ ნახვარმცველს არ უხდება მაინცდამაინც, ამიტომ ჯობია 11 დემბელეს მაისურს ეწეროს და კოუტინიოს 7, ჩამოვართვათ თურანს. ისე, "დორტმუნდში" 7-ია უსმანი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 18:32
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ეს თამაში მინდა რომ შაპეკოენსემ მოიგოს რაღაცნაირად. (მიზეზს მიხვდებით ალბათ)

მე მინდა, რომ მოვიგოთ, გავიტანოთ და მათაც გავატანინოთ. 3:2.

ეგეც შეიძლება, მარა ეს კონკრეტული იგრა რომ მოგვიგოს შაპეკოსემ რა დაშავდება?
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 18:30
ციტატა: born to be cule
ეს თამაში მინდა რომ შაპეკოენსემ მოიგოს რაღაცნაირად. (მიზეზს მიხვდებით ალბათ)

მე მინდა, რომ მოვიგოთ, გავიტანოთ და მათაც გავატანინოთ. 3:2.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 7 აგვისტო 2017 18:29
ეს თამაში მინდა რომ შაპეკოენსემ მოიგოს რაღაცნაირად. (მიზეზს მიხვდებით ალბათ)
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 18:27
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: GraciasXavi6
სანდრექსა დამიბრუნდაააა love

კარგია :D


მეშველა მგონი ;დ

:D ცოტას დაისვენებ :D

2 000 :) :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 7 აგვისტო 2017 18:27
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: GraciasXavi6
სანდრექსა დამიბრუნდაააა love

კარგია :D


მეშველა მგონი ;დ
Giorgi Changelia 7 აგვისტო 2017 18:19
ციტატა: GraciasXavi6
სანდრექსა დამიბრუნდაააა love

კარგია :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
GraciasXavi6 7 აგვისტო 2017 18:16
სანდრექსა დამიბრუნდაააა love
marko verratti 7 აგვისტო 2017 18:15
es tamashi frea nichia dasruldeba
--------------------
marco verratti
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
9
2
ძაძა
4
3
კორეა
3
4
გომეში
3
5
ჟუანმი
3
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
გუარდადო
3
2
სოლერი
3
3
ჟ. ალბა
3
4
უილიამსი
3
5
რაკიტიჩი
2
გამოკითხვა

დატოვოს უნდა გუნდი ბართომეუმ?

FACEBOOK