რეგისტრაცია
MANTIS.GE

"რეალი" 2:3 "ბარსელონა

image
დასრულდა დღევანდელი შეხვედრა, კატალონიურ "ბარსელონასა" და მადრიდის "რეალს" შორის.

პირველი ტაიმი უხვგოლიანი გამოდგა. შეხვედრის მე-3 წუთზე ანგარიში ლეო მესიმ გახსნა. მეორე გოლიც მალე გავიდა და მისი ავტორი ივან რაკიტიჩი გახდა. მადრიდელებმაც არ დააყოვნეს და საპასუხო გოლები, 14-ე წუთზე, კოვაჩიჩმა და, 36-ე წუთზე, ასენსიომ გაიტანეს. მეორე ტაიმშიერთადერთი გოლი 50-ე წუთზე გავიდა, რომლის მეშვეობითაც კატალონიელებმა ეს მატჩი მოიგეს, გოლის ავტორი კი ხერარდ პიკე გახდა.

"ლურჯ-ბროწეულისფრებმა" მადრიდელები 3-2 დაამარცხეს.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Leo Messi 30 ივლისი 2017 16:21
ციტატა: fcbbarselona200565
თხოვნა ბარსას ფანეფთან:ვინც ინგლისური იცით,დაწერეთ მესის საიტზე,ან აუხსენით,
ან გააგებინეთ,რო წვერი საშინლად ამახინჯებს? სუფთა მოჯახედია რა და მერე,რამდენ ფანებს კარგავს!

მესის წვერ/უწვერობით ვინც განსაზღვრავს გულშემატკივრობას, შეუძლია ახლავე აიღოს ფეხბურთზე ხელი.
Couinbarca 30 ივლისი 2017 16:04
ციტატა: msn2003
რივე მაგრამ უფრო ნეიმარის მამა :D

ვაა მართლა? wink wink
msn2003 30 ივლისი 2017 14:35
sagol me vuyure game imena meshvide wutze 2it 0 iyo
LIONEL MESSI საიტზეა
LIONEL MESSI 30 ივლისი 2017 12:29
ციტატა: TOTI-10
ბიჭებო პაკო უფრო *ლეა თუ ნეიმარის მამა ? :D

ორივე მაგრამ უფრო ნეიმარის მამა :D

ციტატა: Sergio barca
ვალვერდე ერთი თვეა გუნდშია და ნელ ნელა უბრუნებს კლუბს ფილოსოფიას რომელიც ენრიკემ დაიკიდე და ეგ რამდენიმე წელი რო დარჩენილიყო გუნდში ბარსას ფილოსოფია წარსულს ჩაბარდებოდა 630პასი გააკეთეს გუშინ ნუ გვარდის დროს უფრო მეტიც კეთდებოდა მაგრამ არაუშავს პრესინგს თამაშობენ ძაან მაგრად თანდათან უფრო დახვეწავს გუნდს ვალვერდე

მაგ კაცმა თუ მოახერხა წელს და თებერვალში გუნდს ჩავარდნა არ დაეწყლ ყველა ტიტულს დადებს

სამივე თამაშში ძალიან მაგრად ითამაშა ბარსამ, თანაც მეორე ნახევარში მეორე შემადგენლობით ვეთამაშებოდიტ ხოლმე გუნდებს და ერთ გოლიც კი ვერ გავგიტანეს, მოკლედ ძალიან მაგრად დაიწყო ვალვერდემ პრე-სეზონი და იმედია ასეთვივე წარმატებულად იასპარეზებს სხვა ტიტულებზეც.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
fcbbarselona200565 30 ივლისი 2017 12:06
თხოვნა ბარსას ფანეფთან:ვინც ინგლისური იცით,დაწერეთ მესის საიტზე,ან აუხსენით,
ან გააგებინეთ,რო წვერი საშინლად ამახინჯებს? სუფთა მოჯახედია რა და მერე,რამდენ ფანებს კარგავს!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 11:38
ვალვერდე ერთი თვეა გუნდშია და ნელ ნელა უბრუნებს კლუბს ფილოსოფიას რომელიც ენრიკემ დაიკიდე და ეგ რამდენიმე წელი რო დარჩენილიყო გუნდში ბარსას ფილოსოფია წარსულს ჩაბარდებოდა 630პასი გააკეთეს გუშინ ნუ გვარდის დროს უფრო მეტიც კეთდებოდა მაგრამ არაუშავს პრესინგს თამაშობენ ძაან მაგრად თანდათან უფრო დახვეწავს გუნდს ვალვერდე

მაგ კაცმა თუ მოახერხა წელს და თებერვალში გუნდს ჩავარდნა არ დაეწყლ ყველა ტიტულს დადებს
Viva-Catalonia 30 ივლისი 2017 10:42
ციტატა: TOTI-10
ბიჭებო პაკო უფრო *ლეა თუ ნეიმარის მამა ? :D

rtuli kitxvaa ise :dd
Sergio barca 30 ივლისი 2017 10:40
Tu daakviridt rac umtiti gundshi gadmovida klasiko ar wagvigia
TOTI-10 30 ივლისი 2017 10:38
ბიჭებო პაკო უფრო *ლეა თუ ნეიმარის მამა ? :D
Rafinha alcantara 30 ივლისი 2017 10:38
ციტატა: Intskirveli.fcb
დრო მიდის მაგრამ ანგარიში არ იცვლება 2-3 :დდ

:D :D
Viva-Catalonia 30 ივლისი 2017 10:37
aegreeee )))
gagaedod bairam dudukshii :dddd
sagol valverde ai ukve mjera raciqneba sezonii ))) es raiyo awi iwyeba sanaxaoba !!!
Rafinha alcantara 30 ივლისი 2017 10:37
Au pikunias golze metad tu rame gamxareboes ra :D :D pikes komentaris molodinshi var :D
golicabt mere a rom amxanaguria mainc didi datvirtva aq :)
pirveli taimi ramagariyofila :/ ;(
barsa80 30 ივლისი 2017 10:22
Reals gaercho, saagol bichebs da valiko magra ayumarebs wels barsas !!!
mtliani tamashis linki aricit vinmem?
ზუკა 30 ივლისი 2017 09:57
არაჩვეულებრივად ითამაშა ხერარდ პიკემ ასევე სხვა ფეხბურთელებმაც ყოჩაღ ''ბარსელონას'' და ვალვერდეს
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 07:46
ვინ ამბობდა უინტერესო იქნებაო?!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Intskirveli.fcb 30 ივლისი 2017 06:27
დრო მიდის მაგრამ ანგარიში არ იცვლება 2-3 :დდ
Dato Narimanidze 30 ივლისი 2017 06:25
აბა რამდენმა უყურეთ თამაშს ???

გილოცავთ ყველას <3 <3
johan cruyff^^ 30 ივლისი 2017 06:18
გილოცავთ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Leo Messi 30 ივლისი 2017 06:15
როცა რეალს ვუგებთ, როგორ ვთქვა ცუდი მატჩი იყოო :დდდ მშვენიერია, სასტარტოს ხალხი კარგად გამოიყურება, ცოტა დაცვაში გვაკლია დალაგება. ნეიმარი ვსიო მიდის და არ ვიცი ამ ხელმძღვანელობის ხელში რა გვეშველება. ჩემპიონებიც გავხდით :)) ვალვერდეს პირველი ტიტული :დდ
kaizersoza 30 ივლისი 2017 06:13
pikem datrola reali))))))))))))))

aba het kargad, dilamshvidobisat))))))))))
Couinbarca 30 ივლისი 2017 06:11
აჰაჰ პიკეს გოლი პროსტა სიმბოლურია wink პიკემ მადრიდი ამჯერად მოედანზე დაადუმა wink

მოვიგეთ გილოცავთ! კაი თამაში იყო. ახლა შეფასებების დაწერა მეზარება ხვალ დავწერ wink
kaizersoza 30 ივლისი 2017 05:20
kous Treuloben mgoni

neimarze psj-shi ukve ceremoniebia dagegmili, didi albatobit koutinio daitria barsam
Couinbarca 30 ივლისი 2017 05:14
თან თავიდან სეტანტაზე ვუყურებდი, მერე აქ ჩავრთე რუსულად ლაივი და გოლი გაგვიტანეს, მერე ისევ სეტანტაზე ვუყურებდი, მერე აქ ჩავრთე ლაივი და ისევ გოლი გაგვიტანეს. აღარ ჩავრთავ აქ wink

ციტატა: Sergio barca
ისე კაცი რო იტყვის ამ თამაშის მერე ბარსას თამაში არ მომწონსო რაგბის უყუროს ჯობია

და რეალის თამაში უფრო ლამაზია ვიდრე ბარსასიო -_- კონტრშეტევა სასტავი... 3-ჯერ დაარტყეს კარში, 2 გაიტანეს, აქედან 2 კონტრშეტევაზე იყო wink

გაგრძელდა წავედი wink
Sergio barca 30 ივლისი 2017 05:11
ისე კაცი რო იტყვის ამ თამაშის მერე ბარსას თამაში არ მომწონსო რაგბის უყუროს ჯობია
Couinbarca 30 ივლისი 2017 05:09
სეტანტაზე უყურებთ ვინმე? ტვინი წავიდა გოლები ვერ ვნახე რუსულად ვუყურებდი აქ, მარა ქართულად მაინც სხვა პონტია wink
kaizersoza 30 ივლისი 2017 05:08
aramgonia shecvalon mteli sastavi
Couinbarca 30 ივლისი 2017 05:06
ისე, რაღაც მაინტერესებს რეალის მეორე გუნდს ჩვენი მეორე გუნდით უნდა დავეტაკოთ? იმათ, რაც ძირითადი ყავთ ფაქტიურად იგივე ცვლილება რო აქვთ არა? wink დაგვერხა? wink
kaizersoza 30 ივლისი 2017 05:05
ეს ვიდალი ადღვებილი ფაფაა რა, )))))))

ეს რაღაც დაგვეწყო ეს მაზაობა, შარშანაც იგრძნობოდა 100%-იან მომენტებს მაზავენ რა ჭირთ
Couinbarca 30 ივლისი 2017 05:02
ციტატა: kaizersoza
tqveni katenacho da kontrataka mov----an, anti fexburts tamashoben

აბა ბიჭოს არაფერი არ უკეთებიათ ტიპებს ორჯერ წამოიღებს ბურთი და გაგვიტანეს wink
Sergio barca 30 ივლისი 2017 05:01
ციტატა: Couinbarca
მაგარი პირველი ტაიმი იყო, ეს თამაშს რაც შეეხება და ბარსას რაც შეეხება აშკარად ეტყობა ვალვერდეს ხელი თითქოს უფრო თავისი სტილი დაირბუნა ბარსამ ასე მეჩვენება, თუმცა მაინც ეტყობა რო გაძლიერება გვჭირდება. იგივე ნეიმარის დატოვებით და კოუ/ვერატის ყიდვით, საიდანაც სამივეს შანსი ალბათ მხოლოდ 1-%-ია wink

ერთიც საკმარისია დღეს მაგრად იდგა ბარსა უბრალოდ მომენტებს ვერ იყენებენ რა უბედურებაა ტოპ კლასის ფეხბურთელმა მეკარეს ერთი ერთზე 10დან 10უნდა გაუტანოს დაცვას რაც შეეხება ორივე განაპირა მცველი სუსტია დაცვაში
kaizersoza 30 ივლისი 2017 04:59
tqveni katenacho da kontrataka mov----an, anti fexburts tamashoben
Couinbarca 30 ივლისი 2017 04:59
მაგარი პირველი ტაიმი იყო, ეს თამაშს რაც შეეხება და ბარსას რაც შეეხება აშკარად ეტყობა ვალვერდეს ხელი თითქოს უფრო თავისი სტილი დაირბუნა ბარსამ ასე მეჩვენება, თუმცა მაინც ეტყობა რო გაძლიერება გვჭირდება. იგივე ნეიმარის დატოვებით და კოუ/ვერატის ყიდვით, საიდანაც სამივეს შანსი ალბათ მხოლოდ 1-%-ია wink
kaizersoza 30 ივლისი 2017 04:58
kait ra ramxela energia daxarjes ramxela presingi, da 6 sagoledan ori gaitanes
Sergio barca 30 ივლისი 2017 04:19
რამოსი კიდე დაბლა იწვა მესის გოლის დროს :დდდ
Couinbarca 30 ივლისი 2017 04:17
შიგ მადრიდელთა ხახაში!!! 2-0 !! რაკეტა!!!
Couinbarca 30 ივლისი 2017 04:15
გოოლ ლეო ლეო ლეო!!!!
DonAndres საიტზეა
DonAndres 30 ივლისი 2017 04:15
გიჟია ეს შობელძაღლი :დ
kaizersoza 30 ივლისი 2017 04:14
http://vivabarca.ge/live.html

au Sen genacvale ra)))))))
GaBrO 30 ივლისი 2017 04:07
არიდება ლინკი?
Messi010 30 ივლისი 2017 04:06
Links ar dadebt?
Couinbarca 30 ივლისი 2017 03:56
ჩავუჯდეთ აბა. ბარემ სიტი - ტოტეხემის ბოლო წუთებსაც ვუყურებ. wink
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 03:20
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.

ცოტა არაა ლამაზი, რომ მოიგებ და წაგებულზე მხოლოდ 1-ით მეტი ქულა გექნება, მაგრამ შენ რომ ამბობ, ისიც გასაგებია.

მაშინ კიდევ უფრო მოინდომე, გაიტანე ერთი გოლიც და ნუ გატაიყვან პენალტებში თამაშს :დ

მაინც 2 ქულა ხო იქნება?

მაგალითად ახლა ეს მატჩი რეალი - ბარსელონა 0-1 რომ დამთავრდეს, ბარსას 3 ქულა ექნება, რეალს 0. 1-1 რომ დამთავრდეს ორივეს 1-1 ქულები ექნება და პლიუს ერთი ქულა იმას მოემატება რომელიც პენალტების სერიაში გაიმარჯვებს. ძალიან კარგია ჩემი აზრით.

აუ, ხო, თერთმეტმეტრიანებში გამარჯვების დროსაა 2 ქულა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Leo Messi 30 ივლისი 2017 03:16
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.

ცოტა არაა ლამაზი, რომ მოიგებ და წაგებულზე მხოლოდ 1-ით მეტი ქულა გექნება, მაგრამ შენ რომ ამბობ, ისიც გასაგებია.

მაშინ კიდევ უფრო მოინდომე, გაიტანე ერთი გოლიც და ნუ გატაიყვან პენალტებში თამაშს :დ

მაინც 2 ქულა ხო იქნება?

მაგალითად ახლა ეს მატჩი რეალი - ბარსელონა 0-1 რომ დამთავრდეს, ბარსას 3 ქულა ექნება, რეალს 0. 1-1 რომ დამთავრდეს ორივეს 1-1 ქულები ექნება და პლიუს ერთი ქულა იმას მოემატება რომელიც პენალტების სერიაში გაიმარჯვებს. ძალიან კარგია ჩემი აზრით.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 03:12
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.

ცოტა არაა ლამაზი, რომ მოიგებ და წაგებულზე მხოლოდ 1-ით მეტი ქულა გექნება, მაგრამ შენ რომ ამბობ, ისიც გასაგებია.

მაშინ კიდევ უფრო მოინდომე, გაიტანე ერთი გოლიც და ნუ გატაიყვან პენალტებში თამაშს :დ

მაინც 2 ქულა ხო იქნება?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Leo Messi 30 ივლისი 2017 03:09
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.

ცოტა არაა ლამაზი, რომ მოიგებ და წაგებულზე მხოლოდ 1-ით მეტი ქულა გექნება, მაგრამ შენ რომ ამბობ, ისიც გასაგებია.

მაშინ კიდევ უფრო მოინდომე, გაიტანე ერთი გოლიც და ნუ გატაიყვან პენალტებში თამაშს :დ
GaBrO 30 ივლისი 2017 03:09
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: GaBrO
იმედია კარგ ფეხბურთს ვუყურებთ თამაშის მხრივ და არა უხეშობის მხრივ ყველა ქულეს გისურვებთ მოგებას :)) VivaBarca

Imedia girs gamis teva

გეთანხმები
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 03:08
ციტატა: Leo Messi
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.

ცოტა არაა ლამაზი, რომ მოიგებ და წაგებულზე მხოლოდ 1-ით მეტი ქულა გექნება, მაგრამ შენ რომ ამბობ, ისიც გასაგებია.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Leo Messi 30 ივლისი 2017 03:04
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D

პირიქით, თუ აგებს შეეცდება გაათანაბროს და მერე 2 ქულაზე იბრძოლოს პენალტებში.
Sergio barca 30 ივლისი 2017 03:03
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
გაბრიელ ჟესუსში გვარდიოლამ გოლების მანქანა იპოვა ის როლი მიცა სიტიში რა როლიც მესის ქონდა გბარდიოლას ბარსაში

ან ახალგაზრდების აღმოჩენის რა ნიჭი აქვს, "ბარსელონაში": პედრო, ბუსკეტსი, პიკე და მასკერანოს მცველად დაყენება; "ბაიერნში" - კიმიხი.

მაგარია გვარდი ჩემი საყვარელი ტრენერია მსოფლიო ფეხბურთში რევოლუცია მოახდინა ჯესუსში კი ის ფეხბურთელი იპოვა რომელოც ბაიერნში არ ყავდა ნამდვილი გომების მანქანა საოცარი გოლის ალღოთი
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 03:02
ციტატა: Leo Messi
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.

რატომ გახდება უფრო სანახაობრივი? თუ გუნდი აგებს, შეიძლება თავი არ მოიკლას მაინცდამაინც, რადგან 1 ქულა მაინც ექნება. მოიკლებს ქამ-ბექები :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 03:02
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
გაბრიელ ჟესუსში გვარდიოლამ გოლების მანქანა იპოვა ის როლი მიცა სიტიში რა როლიც მესის ქონდა გბარდიოლას ბარსაში

ან ახალგაზრდების აღმოჩენის რა ნიჭი აქვს, "ბარსელონაში": პედრო, ბუსკეტსი, პიკე და მასკერანოს მცველად დაყენება; "ბაიერნში" - კიმიხი.

ბარსაში მისი აღრდილი იყო ეგ სასტავი და უპრობლემოდ ჩაჯდნენ მის ტაქტიკაში ბაიერნში კიმიხი კიბატონო ალაბას ცენტრალური მცველობაც მაგან მოიფიქრა და გაბრიელ ჯესუსი ზუსტად ის ფეხბურთელია რომელიც გვარდის ჭირდება საოცარი გოლის ალღო აქ ეგეთი ბაიერნში არავინ ყავდა
Leo Messi 30 ივლისი 2017 02:57
სხვათაშორის ამ ჩემპიონატის ის მომწონს, რომ ფრედ დამთავრების შემდეგ პენალტებია და მოგებულს 2 ქულა, წაგებულს 1. ეს წესი თუ დაინერგება, ვფიქრობ უფრო სანახაობრივი გახდება თითოეული მატჩი.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 02:57
ციტატა: Sergio barca
გაბრიელ ჟესუსში გვარდიოლამ გოლების მანქანა იპოვა ის როლი მიცა სიტიში რა როლიც მესის ქონდა გბარდიოლას ბარსაში

ან ახალგაზრდების აღმოჩენის რა ნიჭი აქვს, "ბარსელონაში": პედრო, ბუსკეტსი, პიკე და მასკერანოს მცველად დაყენება; "ბაიერნში" - კიმიხი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 02:52
გაბრიელ ჟესუსში გვარდიოლამ გოლების მანქანა იპოვა ის როლი მიცა სიტიში რა როლიც მესის ქონდა გბარდიოლას ბარსაში
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 02:44
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: GaBrO
იმედია კარგ ფეხბურთს ვუყურებთ თამაშის მხრივ და არა უხეშობის მხრივ ყველა ქულეს გისურვებთ მოგებას :)) VivaBarca

Imedia girs gamis teva

მე მაინც მიჩვეული ვარ, და გეტყვით, 5-ს რომ გადაცდება, გათენებულია.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 02:41
ციტატა: GaBrO
იმედია კარგ ფეხბურთს ვუყურებთ თამაშის მხრივ და არა უხეშობის მხრივ ყველა ქულეს გისურვებთ მოგებას :)) VivaBarca

Imedia girs gamis teva
GaBrO 30 ივლისი 2017 02:33
იმედია კარგ ფეხბურთს ვუყურებთ თამაშის მხრივ და არა უხეშობის მხრივ ყველა ქულეს გისურვებთ მოგებას :)) VivaBarca
kaizersoza 30 ივლისი 2017 02:15
რეალს მადა გაეხსნა ნეიმარი მოუნდათ))))))
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 02:14
ციტატა: born to be cule
ლევანდოვსკი მეცოდება ბუნდესლიგის მეტს ვერაფერს რომ იგებს, არადა მაგ დონის ფეხბურთელი იმსახურებს სხვა ტიტულებს. ამ ბავარიასაც ლიგაზე აშკარად რომ რაღაც ემართება ფაქტია.

მაინც ჯობია, რომ "ბაიერნში" დარჩეს. პოლონელისთვის გერმანია საუკეთესო ადგილია :D სხვა ჩემპიონატში არ ვიცი როგორი იქნება...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 02:10
ლევანდოვსკი მეცოდება ბუნდესლიგის მეტს ვერაფერს რომ იგებს, არადა მაგ დონის ფეხბურთელი იმსახურებს სხვა ტიტულებს. ამ ბავარიასაც ლიგაზე აშკარად რომ რაღაც ემართება ფაქტია.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 02:06
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
, პირველი "ელ კლასიკო" იყო სუარესისთვის. დანი ალვეშმა მისცა ჩვენი ნახევრიდან მაგარი პასი,

პირველი ელ კლასიკო სუარეს ბერნაბეუზე ჰქონდა როგორც მახსოვს და ასისტიც გაუკეთა ნემოს. ეგ მეორე იყო უკვე სუასთვის.

ხო, პირველი მანდ იყო, როცა ნეიმარმა გაუტანა კასილიასს, მაგრამ 3:1 წავაგეთ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 02:02
ციტატა: Giorgi Changelia
, პირველი "ელ კლასიკო" იყო სუარესისთვის. დანი ალვეშმა მისცა ჩვენი ნახევრიდან მაგარი პასი,

პირველი ელ კლასიკო სუარეს ბერნაბეუზე ჰქონდა როგორც მახსოვს და ასისტიც გაუკეთა ნემოს. ეგ მეორე იყო უკვე სუასთვის.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 02:01
ციტატა: kaizersoza
ტეხნიკა თლათ არაქვს თლად გადასარევი ფიზიკურად ძლიერი ბუთის გაგდება კარგად იცის და პოზიციას შესანიშნავად არჩევს
არა ბრატ, ის რაც შენ მარტივი გგონია და მარტივი ჩანს ეგრე არაა, პირველი კლასიკო იყო თუ მეორე, შორიდან რომ გაუკეთეს მაღალი პასი, ერთი ზაშიტნიკი ედგა მიიღო და ეგრევე ხია და გაუყარა რეალს, რა მარტივია არა? მაგრამ მიდი და კლასიკოში ვინმემ ეს ასე მარტივად შეასრულოს, ზუსტად ის გააკეთა მგონი პირველი კლასიკო იყო, იმ სტილში შეუდო რაც დაავალეს, ჯერ პასებს როგორს აკეთებს დააკვირრდი, იმენა მაგარი ტექნიკურია, გამორჩეული მასტია ცხრიანებში , მე ეგეთი ცხრიანი მაგ სტილის არ მინახია,

ხო, პირველი "ელ კლასიკო" იყო სუარესისთვის. დანი ალვეშმა მისცა ჩვენი ნახევრიდან მაგარი პასი, ჩამოიღო სუამ და ვერც პეპემ შეაჩერა, ვერც რამოსმა. მან და მატიემ გაიტანეს იმ მატჩში. 2:1 მოვიგეთ.

ციტატა: born to be cule
დღესდღეობით სუა პირველია თავის პოზიციაზე, მას მოსდევს ლევანდოვსკი.

გეთანხმები!
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ფორმაში არიყო ეგ გუნდსაც დაეტყო მაგრამ სეზონის ბოლოს პასების სიზუსტე92%ქონდა აი ხო იძახიან კაზემირო ჯობიაო ან თუნდაც ინიესტას მოდრიჩიო კლასიკოზე კარგად ჩანს ვინ ვინაა ბუსკეცმა და ინიესტამ ჯიბეში ჩაისვა მოდრიჩიც კროოსიც და კაზემიროც და კიდე ბუსკეცში რაც მევასება ისაა რო შეუძლია კონტრშეტევა ისე ჩაშალოს ყვითელიც არ მიიღოს

ინიესტას ბოლო 2 გოლი "სანტიაგო ბერნაბეუზე" აქვს გატანილი :D

ისე რეალმა ბევრი დაკარგა ხამესის დანილოს და მითუმეტეს მორატას გაყიდვით

ხამესი არენდითაა "ბაიერნში". მორატა არ უნდა გაეყიდათ, ალვარო 1 მატჩში 10-15 წუთს თუ ჩაატარებდა და მძორ ბენზემაზე 2-ჯერ მეტი გოლი ჰქონდა გატანილი. დანილო კი სათადარიგოზე მაგარი იყო, უკეთესი ვერ იპოვიან.

მეეჭვება ხამესი ვინმემ დააბრუნოს გამოისყიდის ბაიერნი როცა დრო მოვა შარშან რეალმა ზამენებით მოიგო ის რაც მოიგო წელს ზამენა აღარ ყავთ ჩვენზე უკეთესი ზამენა მაინც
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 01:57
დღესდღეობით სუა პირველია თავის პოზიციაზე, მას მოსდევს ლევანდოვსკი.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:56
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ფორმაში არიყო ეგ გუნდსაც დაეტყო მაგრამ სეზონის ბოლოს პასების სიზუსტე92%ქონდა აი ხო იძახიან კაზემირო ჯობიაო ან თუნდაც ინიესტას მოდრიჩიო კლასიკოზე კარგად ჩანს ვინ ვინაა ბუსკეცმა და ინიესტამ ჯიბეში ჩაისვა მოდრიჩიც კროოსიც და კაზემიროც და კიდე ბუსკეცში რაც მევასება ისაა რო შეუძლია კონტრშეტევა ისე ჩაშალოს ყვითელიც არ მიიღოს

ინიესტას ბოლო 2 გოლი "სანტიაგო ბერნაბეუზე" აქვს გატანილი :D

ისე რეალმა ბევრი დაკარგა ხამესის დანილოს და მითუმეტეს მორატას გაყიდვით

ხამესი არენდითაა "ბაიერნში". მორატა არ უნდა გაეყიდათ, ალვარო 1 მატჩში 10-15 წუთს თუ ჩაატარებდა და მძორ ბენზემაზე 2-ჯერ მეტი გოლი ჰქონდა გატანილი. დანილო კი სათადარიგოზე მაგარი იყო, უკეთესი ვერ იპოვიან.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:55
ნეიმარი მართლა თუ მიდის ვაფშე არ ათამაშოს დღეს მაქსიმუმ განაცხადში შეიყვანონ და იგივე სუარეს მიცეს დრო ის ჯობია ვიდრე სხვა კლუბის ფეხბურთელს
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:53
ტეხნიკა თლათ არაქვს თლად გადასარევი ფიზიკურად ძლიერი ბუთის გაგდება კარგად იცის და პოზიციას შესანიშნავად არჩევს
არა ბრატ, ის რაც შენ მარტივი გგონია და მარტივი ჩანს ეგრე არაა, პირველი კლასიკო იყო თუ მეორე, შორიდან რომ გაუკეთეს მაღალი პასი, ერთი ზაშიტნიკი ედგა მიიღო და ეგრევე ხია და გაუყარა რეალს, რა მარტივია არა? მაგრამ მიდი და კლასიკოში ვინმემ ეს ასე მარტივად შეასრულოს, ზუსტად ის გააკეთა მგონი პირველი კლასიკო იყო, იმ სტილში შეუდო რაც დაავალეს, ჯერ პასებს როგორს აკეთებს დააკვირრდი, იმენა მაგარი ტექნიკურია, გამორჩეული მასტია ცხრიანებში , მე ეგეთი ცხრიანი მაგ სტილის არ მინახია,
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:53
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ფორმაში არიყო ეგ გუნდსაც დაეტყო მაგრამ სეზონის ბოლოს პასების სიზუსტე92%ქონდა აი ხო იძახიან კაზემირო ჯობიაო ან თუნდაც ინიესტას მოდრიჩიო კლასიკოზე კარგად ჩანს ვინ ვინაა ბუსკეცმა და ინიესტამ ჯიბეში ჩაისვა მოდრიჩიც კროოსიც და კაზემიროც და კიდე ბუსკეცში რაც მევასება ისაა რო შეუძლია კონტრშეტევა ისე ჩაშალოს ყვითელიც არ მიიღოს

ინიესტას ბოლო 2 გოლი "სანტიაგო ბერნაბეუზე" აქვს გატანილი :D

ისე რეალმა ბევრი დაკარგა ხამესის დანილოს და მითუმეტეს მორატას გაყიდვით
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:48
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ფორმაში არიყო ეგ გუნდსაც დაეტყო მაგრამ სეზონის ბოლოს პასების სიზუსტე92%ქონდა აი ხო იძახიან კაზემირო ჯობიაო ან თუნდაც ინიესტას მოდრიჩიო კლასიკოზე კარგად ჩანს ვინ ვინაა ბუსკეცმა და ინიესტამ ჯიბეში ჩაისვა მოდრიჩიც კროოსიც და კაზემიროც და კიდე ბუსკეცში რაც მევასება ისაა რო შეუძლია კონტრშეტევა ისე ჩაშალოს ყვითელიც არ მიიღოს

ინიესტას ბოლო 2 გოლი "სანტიაგო ბერნაბეუზე" აქვს გატანილი :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:47
ერთი ბურთის გაგდებას ეძახი შენ ტეხნიკას ერთი ეგ იცის გოლის ალღო შესანიშნავი

ეგაც ტექნიკაა ბრატ, იქ მიიღო ბურთი, სადაც საჭიროა, ჯერ მაგას დავალებად მისცეს იცი? როგორ უნდა ეთამაშა და რა ტიპის თავდამსხმელი წრდებოდათ, როცა მოვიდა ბარსაში, თვითონ დაწერა და წავიკითხე, ვიდეოებს მაყურებინესო და ამიხსნეს რა უნდა გამეკეთებინა რა ტიპის ცხრიანი ჭირდებოდათო, როგორ უნდა გახსნილიყო სად და როგორ უნდა ემოქმედა და ზუსტად ეგ დაავალეს, რასაც აკეთებს, სხოდუ რომ ურტყამს და კლავს, ზუსტად აუხსნეს და ზუსტად ჩაჯდა ბარსას სქემაში, ადაპტაცია არც დაჭირვებია მგონი.
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:47
ციტატა: born to be cule
პიკეც ლეგენდის სტატუსით წავა ბარსადან. მაგ კაცს ბარსელონა სიგიჟემდე უყვარს, ყოველ მატჩში ამტკიცებს ამას. ნუ ცოტა ბევრი ლაპარაკი უყვარს რაც მინუსია, თუმცა ხერარდს ყველაფრის მიუხედავად ძალიან ვაფასებ და უდიდეს პატივს ვცემ.

ყველაფერს "ბარსელონას" სიყვარულით აკეთებს.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:45
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ფორმაში არიყო ეგ გუნდსაც დაეტყო მაგრამ სეზონის ბოლოს პასების სიზუსტე92%ქონდა აი ხო იძახიან კაზემირო ჯობიაო ან თუნდაც ინიესტას მოდრიჩიო კლასიკოზე კარგად ჩანს ვინ ვინაა ბუსკეცმა და ინიესტამ ჯიბეში ჩაისვა მოდრიჩიც კროოსიც და კაზემიროც და კიდე ბუსკეცში რაც მევასება ისაა რო შეუძლია კონტრშეტევა ისე ჩაშალოს ყვითელიც არ მიიღოს
VISCA EL BARSAA 30 ივლისი 2017 01:45
ციტატა: kaizersoza
სუარესს 2015-2016 მესიზე ცოტათი ნაკლები ასისტი ქონდა და მესიზე მეტი გოლი, და ეს ტექნიკის გარეშე როგორ მოახერხა, )) სუარეს სისწრაფე არ ააქვს თორე მაგარი ტექნიკურია სისწრაფის გარეშე ახერხებს ნებისმიერ სიტუაციაში ორ სამ კაცს დაუძვრეს და გაიტანოს, ან სუარესის გადაადგილება მიმოხილვებში ნახე. როცა ექსპერტები განიხილავენ, პროსტა დაიშოკები, ტიპი პოზიციებს როგორ ირჩევს როგორ უტყდება დაცვას, არცერთი მისი გადაადგილება შემთხვევითი არაა, ეს არის უნიკალური ცხრიანი, ძაან დედა აფეთქებული მასტია ყველაფერს ზუსტად თავისი ტექნიკის და ჭკუის ხარჯზე აღწევს,

ტეხნიკა თლათ არაქვს თლად გადასარევი ფიზიკურად ძლიერი ბუთის გაგდება კარგად იცის და პოზიციას შესანიშნავად არჩევს
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:45
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

ბუსკეტსი გასულ სეზონში არ იყო ფორმაში, მაგრამ საერთო ჯამში... ისე, კაზემირო კარიერას რომ იწყებდა, უფრო შემტევი იყო.

ციტატა: Sergio barca
ციტატა: kaizersoza
სუარესს 2015-2016 მესიზე ცოტათი ნაკლები ასისტი ქონდა და მესიზე მეტი გოლი, და ეს ტექნიკის გარეშე როგორ მოახერხა, )) სუარეს სისწრაფე არ ააქვს თორე მაგარი ტექნიკურია სისწრაფის გარეშე ახერხებს ნებისმიერ სიტუაციაში ორ სამ კაცს დაუძვრეს და გაიტანოს, ან სუარესის გადაადგილება მიმოხილვებში ნახე. როცა ექსპერტები განიხილავენ, პროსტა დაიშოკები, ტიპი პოზიციებს როგორ ირჩევს როგორ უტყდება დაცვას, არცერთი მისი გადაადგილება შემთხვევითი არაა, ეს არის უნიკალური ცხრიანი, ძაან დედა აფეთქებული მასტია ყველაფერს ზუსტად თავისი ტექნიკის და ჭკუის ხარჯზე აღწევს,

100%

თან "ლივერპულში" ფლანგიდანაც უტევდა, "ბარსელონაში" კი ბურთის შეგორება ევალება ძირითადად. როგორ მომწონს სუა! ეგ მაგარი იცის, თითქოს უბრალოდპასს ისე გაატარებს, რომ 1-1-ხე რჩება, კორპუსს ისე აყენებს.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 01:41
პიკეც ლეგენდის სტატუსით წავა ბარსადან. მაგ კაცს ბარსელონა სიგიჟემდე უყვარს, ყოველ მატჩში ამტკიცებს ამას. ნუ ცოტა ბევრი ლაპარაკი უყვარს რაც მინუსია, თუმცა ხერარდს ყველაფრის მიუხედავად ძალიან ვაფასებ და უდიდეს პატივს ვცემ.
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:41
ციტატა: kaizersoza
სუარესს 2015-2016 მესიზე ცოტათი ნაკლები ასისტი ქონდა და მესიზე მეტი გოლი, და ეს ტექნიკის გარეშე როგორ მოახერხა, )) სუარეს სისწრაფე არ ააქვს თორე მაგარი ტექნიკურია სისწრაფის გარეშე ახერხებს ნებისმიერ სიტუაციაში ორ სამ კაცს დაუძვრეს და გაიტანოს, ან სუარესის გადაადგილება მიმოხილვებში ნახე. როცა ექსპერტები განიხილავენ, პროსტა დაიშოკები, ტიპი პოზიციებს როგორ ირჩევს როგორ უტყდება დაცვას, არცერთი მისი გადაადგილება შემთხვევითი არაა, ეს არის უნიკალური ცხრიანი, ძაან დედა აფეთქებული მასტია ყველაფერს ზუსტად თავისი ტექნიკის და ჭკუის ხარჯზე აღწევს,

100%
VISCA EL BARSAA 30 ივლისი 2017 01:41
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია

წინა სეზონი მაგრა ჩაუვარდა ბუსკეცს ისე ერთეერთი საუკეთესო საყდრნი ნახევარმცველია
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:40
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

საუკეთესო საყრდენი ბუსკეტსია, და რა თქმა უნდა, ლეგენდაა, მით უმეტეს, თუ აქ დაასრულებს კარიერას (რისი დიდი ალბათობაცაა) და ამდენი ხანი იქნება კატალონიური კლუბის შეუცვლელი ფიგურა.

კაცი უცვლელია წარმოიდგინეთ ახალგაზრდა ტურე ამოაგდო პირველივე სეზონში ძირითადიდან და მერე ალონსო მოსვა სკამზე ნარებში გენიალურია.სამპერის თამაშშს რო ვუყურე ყველაფერი აქ მაგ ბიჭს მაგრამ ბუსკეცივით არიცის სად იყოს მოედანზე სონგსაც იგგივე ჭირდა youtubze არის განხილვა თამაშების შეგიძლიათ ნახოთ
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:39
სუარესს 2015-2016 მესიზე ცოტათი ნაკლები ასისტი ქონდა და მესიზე მეტი გოლი, და ეს ტექნიკის გარეშე როგორ მოახერხა, )) სუარეს სისწრაფე არ ააქვს თორე მაგარი ტექნიკურია სისწრაფის გარეშე ახერხებს ნებისმიერ სიტუაციაში ორ სამ კაცს დაუძვრეს და გაიტანოს, ან სუარესის გადაადგილება მიმოხილვებში ნახე. როცა ექსპერტები განიხილავენ, პროსტა დაიშოკები, ტიპი პოზიციებს როგორ ირჩევს როგორ უტყდება დაცვას, არცერთი მისი გადაადგილება შემთხვევითი არაა, ეს არის უნიკალური ცხრიანი, ძაან დედა აფეთქებული მასტია ყველაფერს ზუსტად თავისი ტექნიკის და ჭკუის ხარჯზე აღწევს,
VISCA EL BARSAA 30 ივლისი 2017 01:39
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

ბუსკეცი უკვე არის ბარსა ლეგენდა დღეს დღისობით უნდა ვაღიაროთ კაზემირო ბოლო ორ წელში საუკეთესო საყდენი ნახევარმცველია
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Couinbarca 30 ივლისი 2017 01:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

საუკეთესო საყრდენი ბუსკეტსია, და რა თქმა უნდა, ლეგენდაა, მით უმეტეს, თუ აქ დაასრულებს კარიერას (რისი დიდი ალბათობაცაა) და ამდენი ხანი იქნება კატალონიური კლუბის შეუცვლელი ფიგურა.

დაფიქრებაც კი არ უნდა მაგ ამბავს!
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:37
ციტატა: Sergio barca
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?

საუკეთესო საყრდენი ბუსკეტსია, და რა თქმა უნდა, ლეგენდაა, მით უმეტეს, თუ აქ დაასრულებს კარიერას (რისი დიდი ალბათობაცაა) და ამდენი ხანი იქნება კატალონიური კლუბის შეუცვლელი ფიგურა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:35
ბიჭებო საუკეთესო საყრდენი ვინაა დღეს დღეობით რასიტყვით და კიდე ბუსკეცმა ბარსაში რო დაამთავროს კარიერა ლეგენდის სტასუსით წავა?
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:35
ციტატა: kaizersoza
გაუმარჯოს მეგობარო, მე არ ვეთანხმები იმ აზრს რომ ფეხბურთის თამაში მარტო პელემ იცოდა იმ დროში და სხვამ არა, პელემ ბოლო მსოფლიო მოიგო 70 წელს, როცა ევროპაში თამაშობდნენ , ბეკენბაუერი, გერდ მიულერი იოჰან კრუიფი, და ასე შემდეგ, სამი მსოფლიო მოიგო ლაპარაკი იმაზე რომ პელეს რამე უადვილებდა საქმეს ზედმეტია, ყველა დროში იყნვნენ ძლიერი ფეხბურთელები და მათ შორის პელეს დროსაც

ევროპაში კი, მაგრამ ბრაზილიაში?! ეგრე, პელეს დროს კი არა, ჩვენს წელთა აღრიცხვამდე თამაშობდა პაულინო ალკანტარა :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
VISCA EL BARSAA 30 ივლისი 2017 01:35
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kaizersoza
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))

ტეხნიკა ძმა მასე სუარესაც არ აქვს არ მანდამაინც ტეხნიკური ფეხბურთელო

კაი ღადაობ?)))) სუარესს ტექნიკა არ ააქვს? აბა ამდენი პასებს როგორ აკეთებს შემთხვევით?

ერთი ბურთის გაგდებას ეძახი შენ ტეხნიკას ერთი ეგ იცის გოლის ალღო შესანიშნავი
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:34
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kaizersoza
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))

ტეხნიკა ძმა მასე სუარესაც არ აქვს არ მანდამაინც ტეხნიკური ფეხბურთელო

კაი ღადაობ?)))) სუარესს ტექნიკა არ ააქვს? აბა ამდენი პასებს როგორ აკეთებს შემთხვევით?

ფორვარდს რაც ჭირდება ყველაფერი აქ სუარესს საუკეთესო ცრიანია დგეს დგეობით და ყველაზე მეტად რაც მიყვარს მაგ ფეხბურთელში ისაა რომ ტრამვას ვაფშე არ იღებს და სულ დარბის ფიზიკურადაც ძაან ძლიერია
Giorgi Changelia 30 ივლისი 2017 01:33
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VISCA EL BARSAA
VISCA EL BARSAA

რამდენი წლის ხარ? :D

23 is vxdebi rato mekitxebi'

სტაჟიანი ფანი ხარ, გეტყობა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 01:33
პელეს დროს რომ ფეხბურთი არ იყო ასეთ დონეზე ეგ ავღნიშნე, მაგრამ რა პირობებში უწევდა თამაში მაგაზეც დაფიქრდით აბა.
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:31
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ციტატა: kaizersoza
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))

ტეხნიკა ძმა მასე სუარესაც არ აქვს არ მანდამაინც ტეხნიკური ფეხბურთელო

კაი ღადაობ?)))) სუარესს ტექნიკა არ ააქვს? აბა ამდენი პასებს როგორ აკეთებს შემთხვევით?
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:30
ციტატა: kaizersoza
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))

გადაჭრით ვერ ვიტყვით სხვა დროში იყო პელე თან ბრაზილიაში თამაშობდა და არა ევროპაში დავაც არ ღირს მაგაზე უბრალოდ ვთქვათ რომ ლეგენდაა თავისი ეპოქა შექმნა ფეხბურთში მაგრამ ჩემთვის საუკეთესო ნამდვილად არარი
VISCA EL BARSAA 30 ივლისი 2017 01:29
ციტატა: kaizersoza
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))

ტეხნიკა ძმა მასე სუარესაც არ აქვს არ მანდამაინც ტეხნიკური ფეხბურთელო
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 01:29
ფაქტი ისაა რომ პელემ და მარადონამ როგორც საკლუბო, ისე სანაკრებო დონეზე თქვეს ყველაფერი, რაც ჯერჯერობით მესის არ გამოსდის. ნუ კარიერის დამთავრების შემდეგ მარადონაზე წინ მაინც იქნება ჩემი აზრით, პელე ყოველთვის პელედ დარჩება. ლეოს რომ მსოფლიოს მოგება სჭირდება ეს ფაქტია, სანაკრებო ტიტულია გარეშე არ უნდა დაამთავროს კარიერა.
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:26
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Sergio barca
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ივარჯიშებდა თანამედროვე დატვირთვით და დღევანდელ ფეხბურთშიც წარმატებული იქნებოდა.

არარი გამორიცხული არც ეგ ევროპაში რომ ეთამაშა კიდევ შეიძლება რამე გვეთქვა ბრაზილიის ჩემპიონატში ნეიმარსაც გაქონდა გოლები 250გოლი ქონდა გატანილი 21წლის რო იყო უკვე
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:26
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ბიჭებო დღევანდელ ფეხბურთში ინძაგის გაქონდა გოლები, ლიგაზე კაი ხანი რეკორდსმენი იყო,
ინძაგის რომელსაც ტექნიკის ნატამალი არ ქონდა, შორეულ პასს რომ უკეთებდნენ ხან თავში ხვდებოდა ბურთი და ხან ზურგზე, თუ ინძაგის არ გაუჭირდა და იგოლავიკა , პელეს რატო გაუჭირდებოდა, ინძაგიზე ნაკლები იყო?)))))))))))
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:22
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ერთ თემას მინდა შევეხო რომელზეც ყველას აზრი მაინტერესებს და სურვილი თუ გაქვთ ყველამ საკუთარი აზრი დააფიქსირეთ. მოკლედ მესმის ასეთი ლოგიკა ზოგისგან რომ პელეს დროს რადგან ფეხბურთი არ იყო მაღალ დონეზე, დღევანდელ ფეხბურთში იქნებოდა ერთი ჩვეულებრივი რიგითი ფეხბურთელი. აი მე ამ აზრს არანაირად არ ვეთანხმები და რატომ ახლა დავაკონკრეტებ ყველაფერს. ნიჭიერი ფეხბურთელი და ტალანტი არსად დაიკარგება, თუ ნიჭი გაქ და შენი საქმე გიყვარს ყველგან გააკეთებ ამას. მაშინ თამაშობდნენ ტყავის რაღაც მძიმე ბურთებით, თანამედროვე ფეხბურთში არის გაცილებით უკეთესი ბურთები რომლით თამაშიც გაცილებით მოსახერხებელია, მაშინ იყო საშინელი სტადიონები სადაც ძალიან რთული იყო ფეხბურთის თამაში და დღეს არის უამრავი სტადიონი სადაც გაცილებით მარტივია თამაში, მაშინ სად იყო ისეთი სავარჯიშო პირობები როგორც ახლა? ნიჭის განვითარება პირიქით დღევანდელობაში უფრო კარგადაა შესაძლებელი. პელე ივარჯიშებდა თანამედროვე დატვირთვით და იქნებოდა ერთ-ერთი საუკეთესო, საუკეთესო თუ არა. ნიჭიერი მოცეკვავე, გინდ ექიმი, პოლიციელი, ტაქსისტი თუ იმ საქმისადმი სიყვარული გაქ სა გინდა იმ საქმის კეთება ყველა დროში კარგად გააკეთებ.

[b][/b]

მაგ აზრზე ვარ მეც ძმა ვან ბასტენის გოლი გახსოვთ კუთხიდან რომ გაიტანა ძაან დიდხანს ელოდა ბურთს დგეს მცველი ფეხს მოგატეხავს და ისე არ დაგარტყმევიებს ფიზიკურადაც და ტაკტიკურადაც ასჯერ უკეთესები არიან ფეხბურთელები და პელეს დროს ოფსაიტი არარსებობდა ასერომ ფორვარდს წარმოიდგინეთ რამდენი გოლის გატანა შეეძლო დღეს ოფსაიტი როარ იყოს სუარესი სამ გოლზე ნაკლებს არ გაიტანდა თამაშში

ჯეკამ 2 მატჩში 8 გოლი გაიტანა და აფსაიდის გარეშე 20-ს გაიტანდა :D მერე და, რომ პელეს 1200 გოლი აქ?დღევანდელი წესებით რამდენი ექნებოდა?!

მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

კიაქ სამი მსოფლიო მოგებული მაგრამ გადავხედოთ იმ ფორმაციის ბრაზილიას ძაან მაგარი ფეხბურთელები თამაშობდნენ იმ ნაკრებში მაშინ როგორც ვიცი ერთ ერთ მსოფლიოზე ჯგუფის თამაშის დროს დაიმტვრა პელე მაგრამ ბრაზილიამ მაინც მოიგო მსოფლიო
born to be cule საიტზეა
born to be cule 30 ივლისი 2017 01:21
ციტატა: Sergio barca
მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა

ივარჯიშებდა თანამედროვე დატვირთვით და დღევანდელ ფეხბურთშიც წარმატებული იქნებოდა.
Sergio barca 30 ივლისი 2017 01:19
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ერთ თემას მინდა შევეხო რომელზეც ყველას აზრი მაინტერესებს და სურვილი თუ გაქვთ ყველამ საკუთარი აზრი დააფიქსირეთ. მოკლედ მესმის ასეთი ლოგიკა ზოგისგან რომ პელეს დროს რადგან ფეხბურთი არ იყო მაღალ დონეზე, დღევანდელ ფეხბურთში იქნებოდა ერთი ჩვეულებრივი რიგითი ფეხბურთელი. აი მე ამ აზრს არანაირად არ ვეთანხმები და რატომ ახლა დავაკონკრეტებ ყველაფერს. ნიჭიერი ფეხბურთელი და ტალანტი არსად დაიკარგება, თუ ნიჭი გაქ და შენი საქმე გიყვარს ყველგან გააკეთებ ამას. მაშინ თამაშობდნენ ტყავის რაღაც მძიმე ბურთებით, თანამედროვე ფეხბურთში არის გაცილებით უკეთესი ბურთები რომლით თამაშიც გაცილებით მოსახერხებელია, მაშინ იყო საშინელი სტადიონები სადაც ძალიან რთული იყო ფეხბურთის თამაში და დღეს არის უამრავი სტადიონი სადაც გაცილებით მარტივია თამაში, მაშინ სად იყო ისეთი სავარჯიშო პირობები როგორც ახლა? ნიჭის განვითარება პირიქით დღევანდელობაში უფრო კარგადაა შესაძლებელი. პელე ივარჯიშებდა თანამედროვე დატვირთვით და იქნებოდა ერთ-ერთი საუკეთესო, საუკეთესო თუ არა. ნიჭიერი მოცეკვავე, გინდ ექიმი, პოლიციელი, ტაქსისტი თუ იმ საქმისადმი სიყვარული გაქ სა გინდა იმ საქმის კეთება ყველა დროში კარგად გააკეთებ.

მე არ ვამბობ, რომ ჩვეულბრივი იქნებოდა, მაგრამ მარადონაზე წინ აყენებენ, რაც არაა რეალური. პელე რა დროს თამაშობდა, მაშინ არ იყვნენ ასეთი დონის ფეხბურთელები და მით უმეტეს, სამხრეთ-ამერიკული ქვეყნების ჩემპიონატებში.

მაგ აზრზე ვარ მეც ძმა ვან ბასტენის გოლი გახსოვთ კუთხიდან რომ გაიტანა ძაან დიდხანს ელოდა ბურთს დგეს მცველი ფეხს მოგატეხავს და ისე არ დაგარტყმევიებს ფიზიკურადაც და ტაკტიკურადაც ასჯერ უკეთესები არიან ფეხბურთელები და პელეს დროს ოფსაიტი არარსებობდა ასერომ ფორვარდს წარმოიდგინეთ რამდენი გოლის გატანა შეეძლო დღეს ოფსაიტი როარ იყოს სუარესი სამ გოლზე ნაკლებს არ გაიტანდა თამაშში

ჯეკამ 2 მატჩში 8 გოლი გაიტანა და აფსაიდის გარეშე 20-ს გაიტანდა :D მერე და, რომ პელეს 1200 გოლი აქ?დღევანდელი წესებით რამდენი ექნებოდა?!

მაგას ვამბობ მეც დღევანდელი ფეხბურთის თამაში გაუჭირდებოდა
kaizersoza 30 ივლისი 2017 01:13
ციტატა: born to be cule
ციტატა: kaizersoza
კაი რა 1000 გოლზე მეტი გაიტანა ტიპმა და სამი მმსოფლიო მოიგო, მეფეა აბა რა ჯანდაბაა)))), 1000 გოლი ბევრი რომ ტრაბახობს ვარჯიშებზე გატანილი გოლებიანად არ ექნებათ განატანი)))

ბრატ გაუმარჯოს. ჩემი კომენტარი თუ ნახე გამიხარდება შენ აზრს თუ მეტყვი.

გაუმარჯოს მეგობარო, მე არ ვეთანხმები იმ აზრს რომ ფეხბურთის თამაში მარტო პელემ იცოდა იმ დროში და სხვამ არა, პელემ ბოლო მსოფლიო მოიგო 70 წელს, როცა ევროპაში თამაშობდნენ , ბეკენბაუერი, გერდ მიულერი იოჰან კრუიფი, და ასე შემდეგ, სამი მსოფლიო მოიგო ლაპარაკი იმაზე რომ პელეს რამე უადვილებდა საქმეს ზედმეტია, ყველა დროში იყნვნენ ძლიერი ფეხბურთელები და მათ შორის პელეს დროსაც, სამი მსოფლიოს მოგება მარტო მან შეძლო რაც დასაფასებელია, და გირსეულად ატარებს ფეხბურთის მეფის წოდებას. ეგრე მარადონას უამრავ პრიჩინას მოუნახავ, ხან კარებიდან გამოიტანა ხელიტ ბურთი ხან ხელით შეაგდო და ჩაუთვალეს, მაგრამ არ ვთვლი რომ მარადონას არ ეკუთვნის ადგილი მოწინავე პირველ ან მეორე ადგილზე, ორივე ამ ადამიანმა თავისი თამაშით დაიმსახურეს ის ხალხის სიყვარული და პატივისცემა რასაც ხალხი გამოხატავს მათ მიმართ, ხალხი ერთს მეფეს ეძახის მეორეს ღმერთს და ასე შემდეგ, მე ვთვლი რომ სამართლიანია, ის რეიტინგი რაც პელეს ააქვს, ის ნომერ პირველია დღემდე ჩემი აზრით რა თქმა უნდა და კიდე ბევრის აზრით.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
12
2
ძაძა
9
3
ბაკამბუ
8
4
როდრიგო
7
5
სანაბრია
7
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
სისტო
7
2
გუარდადო
6
3
გუედესი
5
4
ვასი
4
5
სოლერი
4
გამოკითხვა

უნდა გამოეყოს თუ არა კატალონია ესპანეთს?

FACEBOOK