რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 1:0 "მანჩესტერ იუნაიტედი"

image
დასრულდა დღევანდელი შეხვედრა კატალონიის "ბარსელონასა" და "მანჩესტერ იუნაიტედს" შორის. "ლურჯ-ბროწეულისფრებმა" "საერთაშორისო ჩემპიონთა თასზე" რიგით მეორე გამარჯვება მოიპოვეს. შეხვედრის ანგარიში, 31-ე წუთზე, ბრაზილიელმა ვარსკვლავმა ნეიმარმა გახსნა. კატალონიურმა გრანდმა ინგლისელების დამარცხება მინიმალური ანგარიშით შეძლეს.

აქვე შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონა" მომდევნო მატჩში, რომელიც 29 ივლისს გაიმართება, მადრიდის "რეალს" დაუპირისპირდება.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia 27 ივლისი 2017 14:03
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)

ჩვენ "ატლეტიკოს" სტილში არ უნდა ვითამაშოთ :D

მე ამხანაგურებზე მაქვს საუბარი.

ახ.

რა იყო :D

არაფერი.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
LIONEL MESSI 27 ივლისი 2017 13:57
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)

ჩვენ "ატლეტიკოს" სტილში არ უნდა ვითამაშოთ :D

მე ამხანაგურებზე მაქვს საუბარი.

ახ.

რა იყო :D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 27 ივლისი 2017 13:56
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)

ჩვენ "ატლეტიკოს" სტილში არ უნდა ვითამაშოთ :D

მე ამხანაგურებზე მაქვს საუბარი.

ახ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
LIONEL MESSI 27 ივლისი 2017 13:47
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)

ჩვენ "ატლეტიკოს" სტილში არ უნდა ვითამაშოთ :D

მე ამხანაგურებზე მაქვს საუბარი.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 27 ივლისი 2017 13:40
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)

ჩვენ "ატლეტიკოს" სტილში არ უნდა ვითამაშოთ :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
LIONEL MESSI 27 ივლისი 2017 13:37
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.

არც არის საჭირო, მთავარია რომ ყველა მატჩს ვიგებთ.:)
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 27 ივლისი 2017 13:26
ციტატა: Leo Messi
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))

არდა კი, მაგრამ მუნირის გაყიდვა არ მინდა. ვერმაელენი მართლა მაგარი მცველი იყო ("არსენალში"), მაგრამ ახლა აღარ გვჭირდება, თან ტრამვაელენია wink

ვალვერდეს ყოჩაღ, ზედიზედ 2 გამარჯვება, მაგრამ დიდი ანგარიშეით ვერ ვიგებთ, თუმცა ამხანაგურები იყო და არ ხარჯავს ძალებს.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
L'Équipe: «ПСЖ» достиг полного соглашения с Неймаром

Согласно информации источника, французскому клубу теперь осталось достичь договорённости с «Барселоной», которая не хочет расставаться с футболистом сборной Бразилии.

Ранее сообщалось, что французский клуб в данный момент старается найти способ добиться снижения суммы отступных за Неймара (€ 222 млн), чтобы впоследствии избежать проблем с финансовым фэйр-плей УЕФА.
Rafinha alcantara საიტზეა
Rafinha alcantara 27 ივლისი 2017 12:53
ციტატა: Viva-Catalonia
Genacvalet bicheboo !!!
Realma Ra sircxvili chama imenaaa :ddd

vistanwaago? :dd

neim ise aikrifa wels aramgonia wavides :D :D
Viva-Catalonia 27 ივლისი 2017 11:34
Genacvalet bicheboo !!!
Realma Ra sircxvili chama imenaaa :ddd
Lionel Messi 10 27 ივლისი 2017 11:25
da kidev neimari ambobs maviwrovebs messio ??? am matchshic nemom gaitana da iuvestan orive magan sheagdo !!! amas imitom aketeben rom neimarma liderad igrdznos taviiii....es kargia...da amastan ertad koutinio rom moviyvant arsadac ar wava!!!!! es turani da muniri kide gaagdon raaa ra jandabat undat !!!
huhu 27 ივლისი 2017 11:10
usamartlod moiget
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 10:43
თათარი თურანი გასაშვებია მუნირი 40 მილონად მაინც უნდა გავყიდოთ სემედომ პირველი თამაშისთვის ნორმალურად ითამაშა ალენია მაგარი გვეზდება რობერტო კარგი იყო. ნეიმარმა დროზე თქვას რო რჩება თუ არადა გაჯვას
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
fcbbarselona200565 27 ივლისი 2017 09:53
ხო გაფრთხილებდი მაუ,ფრთხილად ბარსა მოდის მეთქი- ჰა???
kortoxa23 27 ივლისი 2017 07:05
ნეიმარს ლიდერად აგრძნობიებენ თავს, ეხლა კოუტინიოს მოუყვანთ და სადაა წამსვლელი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
abaraa moviget
Leo Messi 27 ივლისი 2017 05:30
სილესენი საღოლ! არდა წავიდეს თავის თურქეთებში, მუნირში 30 მილიონს თუ ვინმე გადაიხდის, ეგეც წავიდეს. ვერმაელენი უნდა დავიტოვოთ. ჯგუფშიც გავლიდერდით :))
koshat kote 27 ივლისი 2017 05:29
გილოცავთ ბარცელონას ფანებო გილოცავთ
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 05:29
აბა კარგად,,არდა თურანი გასაშვებია, დაძროხაობს მოედანზე
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Couinbarca 27 ივლისი 2017 05:28
მოვიგეთ, გილოცათ!! wink
koshat kote 27 ივლისი 2017 05:08
ბარსელონას მობილიზირებული მეკარე ყავს რთული იქნება მანჩესტერისთვის გოლის გატანა
giogiogio12 27 ივლისი 2017 05:05
barsas gaumarjoos
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:54
Turani sazizgar formashia
koshat kote 27 ივლისი 2017 04:54
კარგი შემადგენლობა აქვთ პირველი ტაიმი იყო საოცრება
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:40
არდა შეაგდე იქნება გაგყიდოთ)))))))))
^Tata Martino^ 27 ივლისი 2017 04:40
ციტატა: kaizersoza
ფლანგებზე, კაი ფეხბურთელები ყავთ სამედუს კიარა ალბას უჭირს ვერ ხედავთ? პადარკები კიარ არიან ყველფერში ვაჯობოთ, პოგბას რამდენი სდიეს მარტო, ალბამ და ბუსკეტსმა, ,,,,ბუსკეტსი რომ გაგვიდირკეს ზედიზედ მეორე თამაშია?)))))))))))

ნუ ეგ მარჯვენა ფლანგიდან მოხდა უმეტესად,ეგეც პოგბას წყალობით და რეშფორდის გაფართხალებით,თორემ მაგათი მარცხენა ფლანგი ჩამკვდარია,ლინგარდი დგას და აბა რა იქნება.
გიორგი 27 ივლისი 2017 04:39
მობილურით თამაშს სადა ვუყურო?
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:39
Duglasic gvtovebs rogorc chans :D
^Tata Martino^ 27 ივლისი 2017 04:38
ციტატა: Leo Messi
სილესენი, დე ხეა და პოგბა არიან პირველ ტაიმის საუკეთესო ფეხბურთელები.

გეთანხმები.ჩვენი შემტევები კარგად თამაშობენ,მაგრამ მაინც გამორჩეულები ესენი იყვნენ.ყველაზე მეტად მაინც პოგბას გამოვარჩევდი,რადგან ძაან კარგად ჩანს რამდენს შრომობს ცენტრში და ამ ყველაფრის მიუხედავად ფლანგზეც გადადის და უტევს.
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:38
ფლანგებზე, კაი ფეხბურთელები ყავთ სამედუს კიარა ალბას უჭირს ვერ ხედავთ? პადარკები კიარ არიან ყველფერში ვაჯობოთ, პოგბას რამდენი სდიეს მარტო, ალბამ და ბუსკეტსმა, ,,,,ბუსკეტსი რომ გაგვიდირკეს ზედიზედ მეორე თამაშია?)))))))))))
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:37
Tu daakvirdit 12nomrit semedu tamashobs eg xoar nishnavs imas rom rafinia midis? iqneba wavides eg ukve axalgazrdac agaraa 25wlis ari da martla axalgazrdebs artmevs dros

ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

ar gaanatxovreben, centraluri naxevarmcvelebi wirdebat zustad, magati naklebobaa, shemtevebi gvyavs bevri

Mec momewona magram sitamame aklia kacis motyuebaze ar midis magitomac mginia rom gaanatxovreben gamocdileba rom sheidzinos

არა ძმა ეგ იმენა გაამზადეს, ხელფასი აუწიეს თანხა აუწიეს, იმენა ამზადებენ ნელნელა ასნავნოისთვის, ჩემი აზრით რათქმაუნდა, კაი ერთიანები აკეთა და თავდაჯერებულად თამაშობდა, ერთი შეცდომა დაუშვა გრუბი, ეგ ყველას მოსდის, მოიხოდება ნელნელა.

Paseba magrad arigebs martla naxevarxacvidan vigac unda wavides mashin imdeni arian tveshi ertxel mouwevt tamashi :D
^Tata Martino^ 27 ივლისი 2017 04:35
ალენიას იმის მიხედვით გაანათხოვრებენ თუ დავიმატეთ ვინმე ცენტრში,ისე არა მგონია გაუშვან,რადგან ამ შემთხვევაში არც თუ ისე კარგი ვითარება გვაქვს მაგ მხრივ.
Leo Messi 27 ივლისი 2017 04:34
ციტატა: ^Tata Martino^
არაუშავდა პირველ ტაიმს.არც გადასარევი იყო და არც ცუდი.ყოჩაღ დეხეას საკმაოდ კარგი ბურთი მოიგერია სუარესის დარტყმულის შემდეგ.ალენიაც კარგად ანაწილებს ბურდს და საკმაოდ ბევრსაც მოძრაობს,კარგი ახალგაზრდაა და აი პოგბა ცენტრში მხეცია,ფლანგზეც როგორ გადადის და ცენტრიდანაც ცდილობს შეტევებს.ისე ერთი კარგი გარემარბი რომ ყავდეთ მარცხნივ აშკარად გაგვიჭირდებოდა მაგ ფლანგიდან თავის დაცვა.

სილესენი, დე ხეა და პოგბა არიან პირველ ტაიმის საუკეთესო ფეხბურთელები.
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:34
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

ar gaanatxovreben, centraluri naxevarmcvelebi wirdebat zustad, magati naklebobaa, shemtevebi gvyavs bevri

Mec momewona magram sitamame aklia kacis motyuebaze ar midis magitomac mginia rom gaanatxovreben gamocdileba rom sheidzinos

არა ძმა ეგ იმენა გაამზადეს, ხელფასი აუწიეს თანხა აუწიეს, იმენა ამზადებენ ნელნელა ასნავნოისთვის, ჩემი აზრით რათქმაუნდა, კაი ერთიანები აკეთა და თავდაჯერებულად თამაშობდა, ერთი შეცდომა დაუშვა გრუბი, ეგ ყველას მოსდის, მოიხოდება ნელნელა.
^Tata Martino^ 27 ივლისი 2017 04:33
არაუშავდა პირველ ტაიმს.არც გადასარევი იყო და არც ცუდი.ყოჩაღ დეხეას საკმაოდ კარგი ბურთი მოიგერია სუარესის დარტყმულის შემდეგ.ალენიაც კარგად ანაწილებს ბურდს და საკმაოდ ბევრსაც მოძრაობს,კარგი ახალგაზრდაა და აი პოგბა ცენტრში მხეცია,ფლანგზეც როგორ გადადის და ცენტრიდანაც ცდილობს შეტევებს.ისე ერთი კარგი გარემარბი რომ ყავდეთ მარცხნივ აშკარად გაგვიჭირდებოდა მაგ ფლანგიდან თავის დაცვა.
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:32
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

კარგად თამაშობს, მომეწონა

ეგ დაიხვეწოს და ნახეთ მერე))

Barcashi ver daixveweba elementalurad dro ar enqbe satamasho amitom jobs nebismier espanur ateuls migma klubshi gaanatxovron ogknd araisetshi samperi ro yavdat ragacis pretenzia mainc unda qondes klubs

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Leo Messi
დაცვამ ითამაშა საშინლად, განსაკუთრებით სემედუმ. კიდევ კარგი ბლინდი ვერ აწოდებს ნორმალურად, თორე წასული იქნებოდა ჩვენი საქმე. პოგბა პერფექტოა.

გახსნა უნდა ჯერ, 6 ჯერ ივარჯიშა გუნდტანერთად :/

Ashkarad etyoba rom sheutanashebelia gundtan espanuris swavlac mouwevs vacalot jer magram erti faqtia aseti formit vidals dziritads ver aaxevs
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:31
საღოლ ჭიანჭველას))))))))), იმენა ახალი სული შთაბერაო გეგონება. რა პრესინგს ათამაშებს ბურთის სწრაფად დაბრუნებას დააკვირდით მარტო.
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:30
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

ar gaanatxovreben, centraluri naxevarmcvelebi wirdebat zustad, magati naklebobaa, shemtevebi gvyavs bevri

Mec momewona magram sitamame aklia kacis motyuebaze ar midis magitomac mginia rom gaanatxovreben gamocdileba rom sheidzinos
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 04:28
ციტატა: Leo Messi
დაცვამ ითამაშა საშინლად, განსაკუთრებით სემედუმ. კიდევ კარგი ბლინდი ვერ აწოდებს ნორმალურად, თორე წასული იქნებოდა ჩვენი საქმე. პოგბა პერფექტოა.

გახსნა უნდა ჯერ, 6 ჯერ ივარჯიშა გუნდტანერთად :/
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Leo Messi 27 ივლისი 2017 04:27
დაცვამ ითამაშა საშინლად, განსაკუთრებით სემედუმ. კიდევ კარგი ბლინდი ვერ აწოდებს ნორმალურად, თორე წასული იქნებოდა ჩვენი საქმე. პოგბა პერფექტოა.
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:24
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

ar gaanatxovreben, centraluri naxevarmcvelebi wirdebat zustad, magati naklebobaa, shemtevebi gvyavs bevri
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 04:23
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

კარგად თამაშობს, მომეწონა

ეგ დაიხვეწოს და ნახეთ მერე))
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 27 ივლისი 2017 04:23
ციტატა: johan cruyff^^
ნეიმარი თუ მართლა წავიდა, ეგ ყოფილა მართლა ფულზეე აკრეფილი პიროვნება

ubralo fulze ara, naxevar miliardzea saubari)))))
bevri wavidoda_))))))))))) xalxi chinetshi midis magxela xelfasebistvis)))
DonAndres 27 ივლისი 2017 04:22
ციტატა: Sergio barca
alenias gaanatxovreben albat

კარგად თამაშობს, მომეწონა
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 04:22
ნეიმარი თუ მართლა წავიდა, ეგ ყოფილა მართლა ფულზეე აკრეფილი პიროვნება
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Sergio barca 27 ივლისი 2017 04:20
alenias gaanatxovreben albat
ჩვენი ნეი აგრძელებს თავისი ჯადოქრობების ჩვენებას მიყვარს ესკაცი და იმედია არწავა არასდროს
Couinbarca 27 ივლისი 2017 04:07
გოოლ ნეი ნეი ნეი!! ეს უნდა გავუშვათ ბიჭო ეეს?
Sergio barca 27 ივლისი 2017 03:47
Dacvis dros 4 4 2ia da shetevis dros 4 3 3
გამარჯობა მეგობრებო მგონი კაი თამაშია ხლო ჯერჯერობით ძალიან მიხარია რომ ამდენი ერთგული ფანი ყავს თუნდაც ამ საიტზე წარმატებები იმედია დავამარცხებთ
Sergio barca 27 ივლისი 2017 03:37
Ise andre gomeshshs ro sheemcirebina cota shvebuleba araferi mouvidoda ram gadagala tamashit tavi ar mouklia wina sezonshi
Couinbarca 27 ივლისი 2017 03:33
წავიდაა!!
giogiogio12 27 ივლისი 2017 03:30
cotaaac

rogor vuyuro am saitze?
kaizersoza 27 ივლისი 2017 03:25
ციტატა: johan cruyff^^
ლინკი
http://vivabarca.ge/live.html

არის კონტაქტი)
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 03:23
ლინკი
http://vivabarca.ge/live.html
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 27 ივლისი 2017 03:22
ციტატა: giogiogio12
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: giogiogio12
male daiwyebaa?

20 წუთში

raa aba 03:30 zeo

ხოდა 10 წუთში იწყება თუ საქართველოში ხარ
giogiogio12 27 ივლისი 2017 03:21
mgoni chemma saatma gaubera :D
Couinbarca 27 ივლისი 2017 03:21
წარმატებები ბიჭებს მინიმუმ 4 გოლს ვიტანთ, მესის დუბლი, ნეის 1 გოლი და პლიუს ალენაც გაიტანს wink
giogiogio12 27 ივლისი 2017 03:20
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: giogiogio12
male daiwyebaa?

20 წუთში

raa aba 03:30 zeo
kaizersoza 27 ივლისი 2017 03:17
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: giogiogio12
male daiwyebaa?

20 წუთში

ვეღარ ვძლებ :/ მაგგრამ ისეთი თამაშია, ღირს

))))))) მაგარი თამაშია)))))))))))))

საწყალი სამედუ))))))) აბა ეხლა გამოჩნდება რა ვაჯკაციცაა) რეშფორდის შეჩერება არაა მთლად იოლი)))))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 03:13
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: giogiogio12
male daiwyebaa?

20 წუთში

ვეღარ ვძლებ :/ მაგგრამ ისეთი თამაშია, ღირს
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 27 ივლისი 2017 03:13
ციტატა: giogiogio12
male daiwyebaa?

20 წუთში
giogiogio12 27 ივლისი 2017 03:12
male daiwyebaa?
Sergio barca 27 ივლისი 2017 03:04
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Sergio barca
Es maskerano ragas daayena pike ras aketebs gamoeyvana dziritadi shemadgenloba

Am kacma pike an umtiti tu mosva maskeranos gamo zamenaze roca sezoni daiwyeba dakargavs chems simpatiebs da vfiqrob ara marto chemsas

ვნახოთ, ვნახოთ,...გონიერი მენეჯერია, არადა

Ki mec mowons chkviania da dges maskeranos dayeneba danashauli araa magram imedia oficialur matchebshi dziritadis kacad ar aqcevs maskeranos

Erti rac vifiqre kontr shetevaze motamashe manchestertan archia ufro swrafi mcveli vidre atleturi
kaizersoza 27 ივლისი 2017 03:03
ციტატა: DonAndres
ციტატა: kaizersoza
პოგბას და ლუკაკუს მასკერანოს რომ დაუყენებ ))))))
რაგაც არამგონია გონივრული იყოს))))))))))))

ამხანაგურია, რას ნერვიულობ

არ ვნერვიულობ უბრალოდ , რაში წირდება მასკერანო უნდა გამოსცადოს თუ რა პონტია))), მარლონი დაეყენებინა ერჩივნა რეალურ ძალას დავინახავდით. მანჩესტერთან მასკერანო სასაცილოა, როგორც კიელინის დაუყენა ენრიკემ, და ბაღის ბავშვივით დასდევდა მასკე საჯარიმოში,
Sergio barca 27 ივლისი 2017 03:00
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Sergio barca
Es maskerano ragas daayena pike ras aketebs gamoeyvana dziritadi shemadgenloba

Am kacma pike an umtiti tu mosva maskeranos gamo zamenaze roca sezoni daiwyeba dakargavs chems simpatiebs da vfiqrob ara marto chemsas

ვნახოთ, ვნახოთ,...გონიერი მენეჯერია, არადა

Ki mec mowons chkviania da dges maskeranos dayeneba danashauli araa magram imedia oficialur matchebshi dziritadis kacad ar aqcevs maskeranos
DonAndres 27 ივლისი 2017 03:00
ციტატა: kaizersoza
პოგბას და ლუკაკუს მასკერანოს რომ დაუყენებ ))))))
რაგაც არამგონია გონივრული იყოს))))))))))))

ამხანაგურია, რას ნერვიულობ
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:56
პოგბას და ლუკაკუს მასკერანოს რომ დაუყენებ ))))))
რაგაც არამგონია გონივრული იყოს))))))))))))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:56
ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
გონიერი მენეჯერია

გგავს ხო იცი

იმედია :D

marca:"მანჩესტერ იუნაიტედთან" გასამართი მატჩი ნეიმარისთვის "ბარსას" მაისურში ბოლო იქნება
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
DonAndres 27 ივლისი 2017 02:53
ციტატა: johan cruyff^^
გონიერი მენეჯერია

გგავს ხო იცი
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:51
ორივე გუნდ სერიოზული შემადგენლობა ჰყავს დაყენებული და აქედან გამომდინარე თამაშიც კარგი უნდა იყოს. რეალი-მანიუ იმენა საზიზღობა იყო, ეს იგრა უკეთესი იქნება დარწმუნებული ვარ.
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:49
[quote=VISCA EL BARSAA][quote=kaizersoza][quote=VISCA EL BARSAA][quote=VISCA EL BARSAA][quote=kaizersoza]egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))[/quote]
მაგრამ რივალდო იყო ლიდერი აუ კლიუვერტი როგორ მევასებოდა ფიგუ იყო ლიდერიბსანამ წავიდოდა მაგ მოღალატეს შეძლო ბარსას ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელი გამხდარიყო მაგრამ ლეგენდობას ფული არჩია[/quote]
abelardo gamaxsenda kide))) egec mcveli iyo,, da serxi, marjvena mcveli iyo xo? magri swrafi iyo dzaan dabali, da magis modzraobaze vkaifobdi)))))))))))) zendeni? gaxsovs? ra kai shemtevi iyo))) ai dzaan magri sastavi yavda, magram 3-4 ...... 4-4 da eget shotebs tamashobda mekare ver naxes am shobeldzaglebmao gogi wulaia ityoda)))))))) martla ise aewyo wlebi mekare ar yavdat sasacilo golebs ushvebdnen barsas mekareebi,[/quote]
მახსოვს ყოველ წელს ახალ ახალი მეკარე მოყავდათ და არცეთ არ ამართლებდა სერხი ბარხუანი მართლა მაგარი იყო ვიცე კაპიტანი იყო ხო ძმა გვარდიოლას მერე[/quote]
ki kapitnobda barsas da mere bavshvebis treneri iyo daje)))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:48
ციტატა: Sergio barca
Es maskerano ragas daayena pike ras aketebs gamoeyvana dziritadi shemadgenloba

Am kacma pike an umtiti tu mosva maskeranos gamo zamenaze roca sezoni daiwyeba dakargavs chems simpatiebs da vfiqrob ara marto chemsas

ვნახოთ, ვნახოთ,...გონიერი მენეჯერია, არადა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 02:47
[quote=kaizersoza][quote=VISCA EL BARSAA][quote=VISCA EL BARSAA][quote=kaizersoza]egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))[/quote]
მაგრამ რივალდო იყო ლიდერი აუ კლიუვერტი როგორ მევასებოდა ფიგუ იყო ლიდერიბსანამ წავიდოდა მაგ მოღალატეს შეძლო ბარსას ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელი გამხდარიყო მაგრამ ლეგენდობას ფული არჩია[/quote]
abelardo gamaxsenda kide))) egec mcveli iyo,, da serxi, marjvena mcveli iyo xo? magri swrafi iyo dzaan dabali, da magis modzraobaze vkaifobdi)))))))))))) zendeni? gaxsovs? ra kai shemtevi iyo))) ai dzaan magri sastavi yavda, magram 3-4 ...... 4-4 da eget shotebs tamashobda mekare ver naxes am shobeldzaglebmao gogi wulaia ityoda)))))))) martla ise aewyo wlebi mekare ar yavdat sasacilo golebs ushvebdnen barsas mekareebi,[/quote]
მახსოვს ყოველ წელს ახალ ახალი მეკარე მოყავდათ და არცეთ არ ამართლებდა სერხი ბარხუანი მართლა მაგარი იყო ვიცე კაპიტანი იყო ხო ძმა გვარდიოლას მერე
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:47
ალენია ვნახოთ როგორ ითამაშებს, ვალვერდეს დამოკიდებულება მისადმი ძალიან მახარებს.
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:46
ციტატა: johan cruyff^^
http://vivabarca.ge/1747--.html

შემადგენლობა
სემედუ დააყენა.. კარგიაა

imxela jorebs alba duyena cnetralur mcvelad, ))))))))) egec magari rikoshetaa)))))))))
Sergio barca 27 ივლისი 2017 02:46
Es maskerano ragas daayena pike ras aketebs gamoeyvana dziritadi shemadgenloba

Am kacma pike an umtiti tu mosva maskeranos gamo zamenaze roca sezoni daiwyeba dakargavs chems simpatiebs da vfiqrob ara marto chemsas
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:44
http://vivabarca.ge/1747--.html

შემადგენლობა
სემედუ დააყენა.. კარგიაა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:43
[quote=VISCA EL BARSAA][quote=VISCA EL BARSAA][quote=kaizersoza]egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))[/quote]
მაგრამ რივალდო იყო ლიდერი აუ კლიუვერტი როგორ მევასებოდა ფიგუ იყო ლიდერიბსანამ წავიდოდა მაგ მოღალატეს შეძლო ბარსას ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელი გამხდარიყო მაგრამ ლეგენდობას ფული არჩია[/quote]
abelardo gamaxsenda kide))) egec mcveli iyo,, da serxi, marjvena mcveli iyo xo? magri swrafi iyo dzaan dabali, da magis modzraobaze vkaifobdi)))))))))))) zendeni? gaxsovs? ra kai shemtevi iyo))) ai dzaan magri sastavi yavda, magram 3-4 ...... 4-4 da eget shotebs tamashobda mekare ver naxes am shobeldzaglebmao gogi wulaia ityoda)))))))) martla ise aewyo wlebi mekare ar yavdat sasacilo golebs ushvebdnen barsas mekareebi,
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:42
ისე თქვენთვის ბარსას ყველაზე დასამახსოვრებელი თამაში რომელი იყო? ნუ ბარსელონა-პსჟ კი ბატონო, მაგრამ 2010-ში რეალს რომ მოვუგეთ 5-0 ჩემთვის ეგ. აი მოსისხლე მტერს რომ ასეთ დღეში ჩააგდებ, მაგ დღეს ჩემმა საყვარელმა კლუბმა უდიდესი სიამოვნება მომანიჭა.
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 02:40
[quote=VISCA EL BARSAA][quote=kaizersoza]egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))[/quote]
მაგრამ რივალდო იყო ლიდერი აუ კლიუვერტი როგორ მევასებოდა ფიგუ იყო ლიდერიბსანამ წავიდოდა მაგ მოღალატეს შეძლო ბარსას ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელი გამხდარიყო მაგრამ ლეგენდობას ფული არჩია
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:38
ციტატა: VISCA EL BARSAA
უჰ ერთი ვალენსიას რო მოუგეთ 2000/2001 წლების სეზონში მეოთხე ადგილზე გავედით ლა ლიგაში მაგ სეზონში მეხუთეზე გავდიოდით და ბოლო ტურში ვალენსიას ვხდებოდით თანაბარი ქულების ფრის შემთხვევაში ვალენსია გადიოდა ლიგაზე მეოთხე ადგილით ჩვენ მოგება გვინდოდა 4-3 მოვიგეთ რივალდო სამი გოლი გაიტანა ბოლო წუთზე შეაგდო რივალდომ და მთელი ნოუ კამPი გადმოვიდა სტადიოზე არასოდეს დამავიწყდება ის თამაში

shen kai mexsiereba gqonia brat, egeti ragaca , me arasodes mamaxsovrdeba))))), saturniro cxrilshi fris shemxtvevasi valensia tu gadioda 16 wlis ukan))), imena mag tamshs mec vuyure, da eg goli martla dauviwyari yo))))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:37
ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
არც ბარსას მოგების გვეჯერ პსჟსთან

მოგების მჯეროდა, შემდეგ ეტაპზე გასვლის არა :დ

არც მოგების მეჯერა მე wink იმხელა ფსიქოლოგიური წნეხი იყო, მეგონა ვერ გადალახავდნენ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 02:36
ციტატა: kaizersoza
egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))

მაგრამ რივალდო იყო ლიდერი აუ კლიუვერტი როგორ მევასებოდა
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:35
ციტატა: kaizersoza
figuc

როგორც პიროვნება იმენა მაგრად გაიბანძა თავი, არადა ფეხბურთელი როგორც ვიცი უძლიერესი იყო.
DonAndres 27 ივლისი 2017 02:34
ციტატა: johan cruyff^^
არც ბარსას მოგების გვეჯერ პსჟსთან

მოგების მჯეროდა, შემდეგ ეტაპზე გასვლის არა :დ
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:33
egre mec, kai sastavi gvyavda, enrike tamashobda))) daje zashitniki maxsovs bogardi))) mevaseboda imena ragac marlonivit masti iyo))), kai sastavi iyo mashin figuc gvyavda rivaldoc, cnetrshi filip koku, kliuverti ai udzlieresi cxriani, iyo, da deburi mevaseboda))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:31
ციტატა: Sergio barca
Semedum dges dziritadshi unda daiwyos ro gaixsnas eg bichi valverdemac unda misces motivacia rom ufro tamamad itamashos tore aexeva dziritadi

ინტერვიუში თქვა, ძირითადის იმედი არ მაქვსო

ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
სტაჟიანებს ეტყობათ ხოლმე ეგრევე

გამოცდილი ხარ მაგ საკიხში ალბათ, მე ვერ ვარჩევ

გუშინ დარეგისტირებულა თაან :დ

რავიცი, მე მაინც მეეჭვება რომ იმ ასაკის ადამიანი, რომელიც 99 წლიდან უყურებს ფეხბურთს 2017 წელს რეგისტრირდება აქ და კომენტარებს წერს :დ არ მჯერა აქ მასეთი სტაჟიანი ფანების არსებობის

wink არც ბარსას მოგების გვეჯერ პსჟსთან wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Sergio barca 27 ივლისი 2017 02:28
Semedum dges dziritadshi unda daiwyos ro gaixsnas eg bichi valverdemac unda misces motivacia rom ufro tamamad itamashos tore aexeva dziritadi
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 02:28
უჰ ერთი ვალენსიას რო მოუგეთ 2000/2001 წლების სეზონში მეოთხე ადგილზე გავედით ლა ლიგაში მაგ სეზონში მეხუთეზე გავდიოდით და ბოლო ტურში ვალენსიას ვხდებოდით თანაბარი ქულების ფრის შემთხვევაში ვალენსია გადიოდა ლიგაზე მეოთხე ადგილით ჩვენ მოგება გვინდოდა 4-3 მოვიგეთ რივალდო სამი გოლი გაიტანა ბოლო წუთზე შეაგდო რივალდომ და მთელი ნოუ კამPი გადმოვიდა სტადიოზე არასოდეს დამავიწყდება ის თამაში
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
DonAndres 27 ივლისი 2017 02:28
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
სტაჟიანებს ეტყობათ ხოლმე ეგრევე

გამოცდილი ხარ მაგ საკიხში ალბათ, მე ვერ ვარჩევ

გუშინ დარეგისტირებულა თაან :დ

რავიცი, მე მაინც მეეჭვება რომ იმ ასაკის ადამიანი, რომელიც 99 წლიდან უყურებს ფეხბურთს 2017 წელს რეგისტრირდება აქ და კომენტარებს წერს :დ არ მჯერა აქ მასეთი სტაჟიანი ფანების არსებობის
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:27
ციტატა: kaizersoza
kaizersoza

შენ რომელი წლიდან ბალელშიკობ ბარსას ძმა?
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:25
VISCA EL BARSAA დღეს, 02:17 პასუხი mtlad rivaldos satrevi ar iyo, mashin kai sastavi yio magram ratomgac ver gaqaches)))
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:25
ციტატა: DonAndres
ციტატა: johan cruyff^^
სტაჟიანებს ეტყობათ ხოლმე ეგრევე

გამოცდილი ხარ მაგ საკიხში ალბათ, მე ვერ ვარჩევ

გუშინ დარეგისტირებულა თაან :დ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
DonAndres 27 ივლისი 2017 02:24
ციტატა: johan cruyff^^
სტაჟიანებს ეტყობათ ხოლმე ეგრევე

გამოცდილი ხარ მაგ საკიხში ალბათ, მე ვერ ვარჩევ
born to be cule საიტზეა
born to be cule 27 ივლისი 2017 02:23
ციტატა: VISCA EL BARSAA
ძმა 99 წლიდან ბარსას ვქომაგობ რივალდო ათრევდა მაშინ ბარსას ახლა რო ბარსას ფანები ყავს ბევრი ტიტულების მოგება რო დავიწყეთ

გამიხარდა სტაჟიანი ფანი რომ ვნახე საიტზე. რივალდოს რაც შეეხება, სამწუხაროდ მე ვერ მოვესწარი მის თამაშს, თუმცა ჩანაწერებით და სხვა ხელმისაწვდომი ინფორმაციებით ვცდილობ ბევრი გავიგო მასზე. და აგრეთვე სხვა ლეგენდებზე სტოიჩკოვზე, რომარიოზე, კლუივერტზე, კუმანზე და ასე შემდეგ.
johan cruyff^^ 27 ივლისი 2017 02:22
ციტატა: DonAndres
ციტატა: VISCA EL BARSAA
კი ძმა 99 წლიდან ბარსას ვქომაგობ რივალდო ათრევდა მაშინ ბარსას ახლა რო ბარსას ფანები ყავს ბევრი ტიტულების მოგება რო დავიწყეთ მაქედან გულშემატკივრობს ბარსას

დაბადებული არ ვიყავი მანამდე და არ უხერხდებოდა რა :დ

სტაჟიანებს ეტყობათ ხოლმე ეგრევე
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
DonAndres 27 ივლისი 2017 02:20
ციტატა: VISCA EL BARSAA
კი ძმა 99 წლიდან ბარსას ვქომაგობ რივალდო ათრევდა მაშინ ბარსას ახლა რო ბარსას ფანები ყავს ბევრი ტიტულების მოგება რო დავიწყეთ მაქედან გულშემატკივრობს ბარსას

დაბადებული არ ვიყავი მანამდე და არ უხერხდებოდა რა :დ
VISCA EL BARSAA 27 ივლისი 2017 02:17
ციტატა: born to be cule
ციტატა: VISCA EL BARSAA
VISCA EL BARSAA

თუ ვერატი ვერ ვიყიდეთ, ერიკსენი ყველაზე კარგი ვარიანტია. მეც მაგას ვამბობ კოუს პოზიციაზე ინი გვყავს რომელიც ერთი სეზონი შეძლებს მაღალ დონეზე თამაშს. მთავარი პრობლემა ისაა რომ ბურთის დამჭერი არ გვყავს. ძმაო ისე რივალდოს ფოტო გიყენია და აქედან გამომდინარე სტაჟიანი ფანი ხარ ხო?

კი ძმა 99 წლიდან ბარსას ვქომაგობ რივალდო ათრევდა მაშინ ბარსას ახლა რო ბარსას ფანები ყავს ბევრი ტიტულების მოგება რო დავიწყეთ მაქედან გულშემატკივრობს ბარსას
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kaizersoza 27 ივლისი 2017 02:11
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza