რეგისტრაცია
MANTIS.GE

"იუვენტუსი" 1:2 "ბარსელონა"

image
დასრულდა დღევანდელი შეხვედრა კატალონიის "ბარსელონასა" და ტურინის "იუვენტუსს" შორის. "ლურჯ-ბროწეულისფრებმა" "ბებერი ქალბატონები" 2-1 დაამარცხეს. მატჩის ანგარიში, მე-15 წუთზე, ნეიმარმა გახსნა, მეორე გოლიც მალე გავიდა და მისი ავტორი კვლავ, ბრაზილიელი ვარსკვლავი, ნეიმარი გახდა. ტურინელების მხრიდან გოლი, 63-ე წუთზე, კიელინიმ გაიტანა.

აქვე შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონა" შემდეგ მატჩს "მანჩესტერ იუნაიტედის" წინააღმდეგ 26 ივლისს გამართავს.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia 23 ივლისი 2017 18:23
აუ, მესიმ ისევ ვერ გაუტანა ბუფონს, 1 ჯარიმაც მაგრა დაარტყა, მაგრამ... მოკლედ, არ უწერია გატანა ჯიჯისთვის; თქვენს რას ვიფრობთ?! :(

ამ *ლე კიელინიმ, კიდე გაგვიტანა.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Giorgi Changelia 23 ივლისი 2017 18:14
დავბრუნდი :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kaizersoza 23 ივლისი 2017 17:31
ციტატა: mlanista
sudia me shen sojaxshi vigulave me anda ra gixariat sastav neimari male cava exla ufro gadaixds xelaifa tanxas da cava da tkven dagrcebat gomeshi xa xa xa vs gaedo da sudias msajelona dzalit moagebines fu

სუდიაო)))) 15 კაცი მოატყუა ნეიმარმა სუდიასთან რა გინდა ფეხი დაედო ნეიმარისთვის და წაექცია?))))))))))))))
გომეში რომ გაგიტანთ კლასიკოში მერე პირობა დადე რომ აქ შემოხვალ და კიდე ხა.ხა. ხაებს დაწერ))))))
Rafinha alcantara 23 ივლისი 2017 14:35
ციტატა: brock lesnar

ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Clever Liar
ვერატი რატო არ იყო განაცხადში?
თუ ნემო არ მოვა ჩემთან მაშინ მე მივალ ნეიმართანო? თუ რა ხდება

safexburto ambebs dzan chamovrchi da verati rashuashia? :/ :o

imeda masea

???????
brock lesnar 23 ივლისი 2017 14:19
ციტატა: mlanista
sudia me shen sojaxshi vigulave me anda ra gixariat sastav neimari male cava exla ufro gadaixds xelaifa tanxas da cava da tkven dagrcebat gomeshi xa xa xa vs gaedo da sudias msajelona dzalit moagebines fu

ee shen me makgregori an meizeveri xomar ggonivar camoval mag milanshi agaxev lakuchebs bicho .......suplexsity

ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Clever Liar
ვერატი რატო არ იყო განაცხადში?
თუ ნემო არ მოვა ჩემთან მაშინ მე მივალ ნეიმართანო? თუ რა ხდება

safexburto ambebs dzan chamovrchi da verati rashuashia? :/ :o

imeda masea
--------------------
brock lesnar
mlanista 23 ივლისი 2017 14:14
sudia me shen sojaxshi vigulave me anda ra gixariat sastav neimari male cava exla ufro gadaixds xelaifa tanxas da cava da tkven dagrcebat gomeshi xa xa xa vs gaedo da sudias msajelona dzalit moagebines fu
Rafinha alcantara 23 ივლისი 2017 14:07
ციტატა: Clever Liar
ვერატი რატო არ იყო განაცხადში?
თუ ნემო არ მოვა ჩემთან მაშინ მე მივალ ნეიმართანო? თუ რა ხდება

safexburto ambebs dzan chamovrchi da verati rashuashia? :/ :o
lesane C 23 ივლისი 2017 12:57
ციტატა: Ronaldinho.gaucho10
Football Daily ნეიმარზე: 'Calm down i'm staying'

მგონი ტყუილად ვაგინეთ :დ

:D მეც მაგას არ ვიძახდი ხალხმა ამოუტრიალა ყველაფერი:დ გუშინ გოლები რო შეყარა ნეი მაგარაი და მთელი ამბები მიდიოდა :დდ,თუ გადავა მერე უნდა აგინო თორე ამაზე ადრეც იწერებოდა და სულ დაიწერება კიდე მომავალშიც
Football Daily ნეიმარზე: 'Calm down i'm staying'

მგონი ტყუილად ვაგინეთ :დ
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
DonAndres საიტზეა
DonAndres 23 ივლისი 2017 12:34
ციტატა: Ronaldinho.gaucho10
ვერ ვუყურე მატჩს და მართლა გვარდიოლაა სტილა ათამაშებდა ვალვერდე ? ბურთს კონტროლი და პრესინგი ?

ენრიკესთან შედარებით პრესინგი უფრო იყო, ისე ფეხბურთელებს რაც შევხედე ყველა მომეწონა დენისის გარდა, სასწრაფოდ მოსაშორებელია რა
ვერ ვუყურე მატჩს და მართლა გვარდიოლაა სტილა ათამაშებდა ვალვერდე ? ბურთს კონტროლი და პრესინგი ?
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
kaizersoza 23 ივლისი 2017 11:58
ციტატა: mlanista
sudiaa aaaa aa. gilocavt lomebo am ganarjvebas ise markiziom scori utxra neimars..da daisaja...

აბა ეხლა თქვი ვის გაედო)))))))) ბურთს როგორ საცოდავად ეძებდნენ იტალიელები თუ დაინახე))))))))))
Rafinha alcantara 23 ივლისი 2017 11:51
Ki gamoxarda da gilocavt magram tavisdroze mogvego jobdaq :@
huhu 23 ივლისი 2017 11:35
ციტატა: LIONEL MESSI
საღოლ, მაგარი თამაში ჩავატარეთ, ვულოცავ ვალვერდეს სადებიუტო მატჩის მოგებას, რაც შეეხება ნეის უმაგრესი იყო და დიდი ალბათობით არ წავა ბარსადან.

neymari wava psg shi
LIONEL MESSI საიტზეა
LIONEL MESSI 23 ივლისი 2017 11:04
საღოლ, მაგარი თამაში ჩავატარეთ, ვულოცავ ვალვერდეს სადებიუტო მატჩის მოგებას, რაც შეეხება ნეის უმაგრესი იყო და დიდი ალბათობით არ წავა ბარსადან.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Sergio barca 23 ივლისი 2017 09:57
Rafinia da arda unda gaushval da erti kai naxevarmcveli moiyvanon aba samperi da aleniac tu daamates naxevardacvashi iqneba 10kaci sami kaci garda danarchenebi erti donis arian da tamashshs ver amwvaveben zamenidan
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)
an sarkazmi ra shuashia! minda cinikurad vimsjeleb realze an barsaze minda sarkazmit vilaparakeb spotrze vlaparakobt, ertmanetze xoar vsaubrob, da is sityva rom ician provokatoriao))))))))))) provokatorul ragacas nu wer wesierad wereo))))))))))) ai am dones ver chavwvdi, isini agineben barsas da mis fexburtelebs, da tu dauwere rom msajemiroa da ara kazemiro vigaca gamoxteba da provokators dagidzaxebs )))

kristaaaal

ფეხბურთზე არ არის აქ საუბარი ჯიგარო მე სხვა რამ ვიგულისხმე ;)
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
Viva-Catalonia 23 ივლისი 2017 09:22
Magrrbixart bichebooooo <3 sagol nemooo <3 ise mesim kide vergautana :ddd
mlanista 23 ივლისი 2017 09:02
sudiaa aaaa aa. gilocavt lomebo am ganarjvebas ise markiziom scori utxra neimars..da daisaja...
leonella 23 ივლისი 2017 08:51
gundma dzalian magra da shedegianad itamasha neym ifrina mara am axalgazdebzec bevri satqmeli nu semedo dadgeba fexze jer drounda samperma daglija rasacqvia idealuri shemcvlelia busquetsis mekare ortolas pasebis sizuste kide vafshe gasagijebelia errt momentshi dybalas saocari burtic augo denisma flangze itamasha da arctuise cudad mepiradad momewona kidec da ravi asetma sastavma burti ar daanaxa juves , valverde ukve magrad mushaobs gunds daetyo ragac axali shemartebit vitamashet
barsa80 23 ივლისი 2017 06:31
Am erti tamashit arminda rame vtqva magram enrikes magra ajobebs valiko! Saagol pirveli tamashi magari itamashes, neymari wels magra iyumarebs mgonia! Aba ase warmatebebi bichebs
kaizersoza 23 ივლისი 2017 04:48
ციტატა: ელ გუახე
ვაახხხხ... მოკლედ ისე მომეწონა თამაში რო თავი ვეღარ შევიკავე და დავრეგისტრირდი :დ
პირველი, რასაც მინდა შევეხო არის ვალვერდე. აი ტიპს როგორ ეტყობა რო სასწაულად განსწავლული და ჭკვიანი მწვრთნელია. პირველივე თამაშში როგორ ეტყობოდა გუნდს მწვრთნელის ხელი, უმაღლესი დონის პრესინგი და დისციპლინირებული თამაში. ყველა ფეხბურთელმა იცოდა რა უნდა ეკეთებინა, ზონების გახსნიდან დაწყებული, ტაქტიკური სვლები, დამუშავებული კომბინაციები. რა მარტივად გადადიოდა კონტრშეტევაზე გუნდი. მოკლედ ბოლომდე მოიპოვა ჩემი ნდობა ამ კაცმა და ნახეთ რაები ჩაატაროს. ბევრად უფრო დახვეწავს გუნდს თითოეულ ასპექტში.
რაც შეეხება ფეხბურთელებს, ქრონოლოგიურად მივყვები. პირველ ტაიმში ნუ ნეიმარზე არ მაქვს საუბარი, დინმა დატოვა ძალიან კარგი შთაბეჭდილება, დაცვაში ძალიან დამაჯერებელი იყო და შეტევაშიც ნორმალურად ერთვებოდა. მთავარი აღმოჩენა სამპერია მაინც, აი ნახეთ როგორ გადაგვატანინოს ბუსკეტსის წასვლა. სასწაული ბიჭია ყველაფერი აქვს იმისთვის, რომ უძლიერეს საყრდენად ჩამოყალიბდეს. და ძალიან რო არ გამიგრძელდეს დენისიც მინდა გამოვყო. ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა, რა გარღვევები აკეთა, მიწებებული ჰქონდა ბურთი ვერ გამოგლიჯეს ფეხებიდან. აშკარად იგრძნობა პოტენციალი ამ ბიჭში და იმედია გამოიყენებს ვალოდია. რობერტოც მშვენიერი იყო. მოკლედ ძალიან კმაყოფილი ვარ და იდარწმუნებული ვარ ეს იმის მეათედიც არაა რაც რეალურად შეუძლია ამ ფორმაციის ბარსელონას. პირველი თამაშის კვალობაზე იდეალური იყო ყველაფერი.


გეთანმები აბსოლიტურად, ნუ სამპერი სადდაც იყო იქ დზაან დაბალი დონის იგროკები იყვნენ, არაა სამპერი ჯერ ვიში სასტავში ვნახე მაგისი თამაშები გრანდებთან და ძაან უსუსურად გამოიყურებოდა, ნუ შეიძლება გამოიჩარხოს, სერხი რობერტოც მაგარია, ნუ ადრე დავწერე არაფერი წირდება ამ გუნდს და ვალვერდემაც თქვა არავის დამატება არ მჭირდებაო, რობერტოს გამოვყოფდი, არანკლებია ვერატიზე მეთუ მკითხავთ ეგ ბიჭი.

ასე მოკლე ხანში გუნდს დაატყო შენი ხელი რავი საღოლ ამ კაცს, ყველა აქებდა და მართლაც კაი მწვრთნელი ყოფილა, მერე თუარ წაურეკოშეტა, ))) მართლა ჭიანჭველაა)))
ვაახხხხ... მოკლედ ისე მომეწონა თამაში რო თავი ვეღარ შევიკავე და დავრეგისტრირდი :დ
პირველი, რასაც მინდა შევეხო არის ვალვერდე. აი ტიპს როგორ ეტყობა რო სასწაულად განსწავლული და ჭკვიანი მწვრთნელია. პირველივე თამაშში როგორ ეტყობოდა გუნდს მწვრთნელის ხელი, უმაღლესი დონის პრესინგი და დისციპლინირებული თამაში. ყველა ფეხბურთელმა იცოდა რა უნდა ეკეთებინა, ზონების გახსნიდან დაწყებული, ტაქტიკური სვლები, დამუშავებული კომბინაციები. რა მარტივად გადადიოდა კონტრშეტევაზე გუნდი. მოკლედ ბოლომდე მოიპოვა ჩემი ნდობა ამ კაცმა და ნახეთ რაები ჩაატაროს. ბევრად უფრო დახვეწავს გუნდს თითოეულ ასპექტში.
რაც შეეხება ფეხბურთელებს, ქრონოლოგიურად მივყვები. პირველ ტაიმში ნუ ნეიმარზე არ მაქვს საუბარი, დინმა დატოვა ძალიან კარგი შთაბეჭდილება, დაცვაში ძალიან დამაჯერებელი იყო და შეტევაშიც ნორმალურად ერთვებოდა. მთავარი აღმოჩენა სამპერია მაინც, აი ნახეთ როგორ გადაგვატანინოს ბუსკეტსის წასვლა. სასწაული ბიჭია ყველაფერი აქვს იმისთვის, რომ უძლიერეს საყრდენად ჩამოყალიბდეს. და ძალიან რო არ გამიგრძელდეს დენისიც მინდა გამოვყო. ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა, რა გარღვევები აკეთა, მიწებებული ჰქონდა ბურთი ვერ გამოგლიჯეს ფეხებიდან. აშკარად იგრძნობა პოტენციალი ამ ბიჭში და იმედია გამოიყენებს ვალოდია. რობერტოც მშვენიერი იყო. მოკლედ ძალიან კმაყოფილი ვარ და იდარწმუნებული ვარ ეს იმის მეათედიც არაა რაც რეალურად შეუძლია ამ ფორმაციის ბარსელონას. პირველი თამაშის კვალობაზე იდეალური იყო ყველაფერი.
kaizersoza 23 ივლისი 2017 04:09
kai mwvrtneli chans, enrikesgan gansxvavebit es ar miscems gunds modunebis sashualebas, bolomde aoma imena xalxi)) tan etyoba mowesrigebuli, ragac am mokle xanshi dalagebulia aqvs titqos yvelaferi da icis ra unda da visgan ras moelis.

არ იყენებენ რობერტოს \შემტევად, დაცვითი სტილის ნახევარმცველად უფრო ლაბათ. ეხლა საყრდენზე ედგა ბუსკეტსთან ერთად
Sergio barca 23 ივლისი 2017 04:06
Am droshi rac mouswria valverdes dges gamochnda magari presingi da disciplinirebuli moqmedeba fexburtelebis cotaxanshi shetevis sqebsac ro dauxazavs gunds mere martla dzaan magari sayurebeli iqneba barca.neymari minimum erti weli rcheba dges sheetyo tamashze

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Sergio barca
Cotaxanshi tuar gavyidet gachuqeba mogviwevs.tips gandzreva ezareba

თუ არ გვიჩივლეს შეურაწმყოფელი საჩუქრისთვის კი :DD

ყოჩაღ ყველას, მარლონი იყო ჩავარდნილი ცოტა, დენის სუარესმა ბევრი მაზა, თურანი გვამი..
ალბა ყოჩაღ საოცარი იყო ნეიმართან ერთად და რობერტოს იმენა ინიეატას ინტელექტი ეჭყანება, ძან ჭკვიანი ბიჭია.

Mec magas vamchnev robertos ro iniestas nairi moednis xedva da pasi aqvs dzaan kargi bichia magis asakshi daiwyo iniestamac magari fexburtis tamashi
kaizersoza 23 ივლისი 2017 04:00
saagol!!! kai iyo. arda mosashorebelia ra....))))))) sufta kvatia

ori taqtika vixilet, 4-3-3 pirveli gundi 4-2-3-1 meore gundi. ragac taqtika da ddisciplina da didi presingi burtis swrafad dabruneba da tavdadeba chanda))) sagol wianwvelas))))))))
gio.mm 23 ივლისი 2017 03:48
რობერტო რო სისწრაფეს კრიფავს ალეგრის კი არა პერესსაც უჭერს :დდდ
Sergio barca 23 ივლისი 2017 03:35
ციტატა: Clever Liar
თურანი იმენა გასაბერი ფეხბურთელის ამპლუითაა მოედანზე :DDDD
სემედუ ნამეტნავად დამფთხალია

Cotaxanshi tuar gavyidet gachuqeba mogviwevs.tips gandzreva ezareba
gio.mm 23 ივლისი 2017 03:33
ალენიაა ძააან კარგად თამაშობს გააგრძელოს ეგრე და ინიესტას შემცვლელიც ეყოლება ბარსელონას
kaizersoza 23 ივლისი 2017 03:02
nu kvercxi saastavi dagviyenes, es erti, mara magari presingis moyvarulia valverde es ashkarad chans, bufonsac ar atamashebinebdnen burts wesierad, sagol, magram sastavi dzaan slabi dagviyenes!
am sastavtan ra daaskvna unda gamoitano, magram presingi magari iyo da chveni fexburteli yvela svejad gamoiyureba, nu valverdes erti pliusi chemgan!)))
Sergio barca 23 ივლისი 2017 03:01
Majvena mcvelis poziciaze magari konkurencia wava

Valverze sagol ai imena tito vilanovas mere barcashi aseti kargi taktikuri tamashi ar minaxia
ციტატა: kaizersoza
el xaliafi uyurebs exla da ambobs: " kargi saqonelia"

ki namdvilad kargi saqonelia

ციტატა: Sergio barca
Mainc fiqrobt rom ney midis?

Samperze rasfiqrobt an enrikeze amas ro shansi ar mica wesierad

ki vfiqob kiara vici

ციტატა: al gvelgesla khelaifi
ციტატა: kaizersoza
el xaliafi uyurebs exla da ambobs: " kargi saqonelia"

ki namdvilad kargi saqonelia

ციტატა: Sergio barca
Mainc fiqrobt rom ney midis?

Samperze rasfiqrobt an enrikeze amas ro shansi ar mica wesierad

ki vfiqob kiara vici
ragad gindat chemi verati mager samperi gyavt aranaklebi
Sergio barca 23 ივლისი 2017 02:57
Mainc fiqrobt rom ney midis?

Samperze rasfiqrobt an enrikeze amas ro shansi ar mica wesierad
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:55
el xaliafi uyurebs exla da ambobs: " kargi saqonelia"
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 02:54
ნეიმარი ფანტასტიკურიაა ურალოდ wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:54
ციტატა: Clever Liar
ნეიმარი ჩვენ გვხეთქავს გულზე თუ სატრანსფერო ფასს იმაღლებს? :DDD

shecvalet tore avida es chemisa 300 milionze))))
marko verratti 23 ივლისი 2017 02:51
markizio gatlili sle
--------------------
marco verratti
marko verratti 23 ივლისი 2017 02:39
exa mesis jeria ar aq bufonistvis gatanili

au ra goli sheagdo neimarrrrrrrrrrrr nei nei nei barsa dabrunda geshinodet neimarrrrrrrrr

golebis mere ratomgac is dzveli gimili ar chans neis saxeze

gavkari veratis samperi aranaklebi dadgeba
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:24
pakos gaxsnia goneba)))))))) ra pasi gaudzro))))))))
marko verratti 23 ივლისი 2017 02:23
neimarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr goooooooooooool
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:19
ციტატა: marko verratti
dinie dzaan kaia dges

ki magari mondomebulia)
marko verratti 23 ივლისი 2017 02:17
dinie dzaan kaia dges
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:08
[quote=anano1899][quote=kaizersoza][quote=anano1899]მეც შემოგიერთდებით :დ ვათენებთ
წარმატებები ჩვენ <3[/quote]
mobrzandit) bileti tu gaqvt ukacravad)))[/quoსა
სამწუხაროდ არა :დ :(

rato ar agirseben dawyebas?[/quote]
araushavs me maqvs ori bileti megobari ar movida da... nu ertad vart rom rame)))
marko verratti 23 ივლისი 2017 02:06
nei dziritadshia aris eseigi mozgana psg m
--------------------
marco verratti
anano1899 23 ივლისი 2017 02:04
[quote=kaizersoza][quote=anano1899]მეც შემოგიერთდებით :დ ვათენებთ
წარმატებები ჩვენ <3[/quote]
mobrzandit) bileti tu gaqvt ukacravad)))[/quoსა
სამწუხაროდ არა :დ :(

rato ar agirseben dawyebas?
kaizersoza 23 ივლისი 2017 02:00
ციტატა: anano1899
მეც შემოგიერთდებით :დ ვათენებთ
წარმატებები ჩვენ <3

mobrzandit) bileti tu gaqvt ukacravad)))
anano1899 23 ივლისი 2017 01:59
მეც შემოგიერთდებით :დ ვათენებთ
წარმატებები ჩვენ <3
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:51
ციტატა: matrix
tamaszevar ukve da ai dzan kagi suraa xurdebian bichebi kvla qartvli abrslonas panis saxlit vbaleshikob saqartvlos saqartvelos droshac tan maq tudaixnavt vinems saqrtvlos droshit me var :D :D

კი გხედავთ უკვე აბა ხელი დაგვიქნიე)))
matrix 23 ივლისი 2017 01:48
tamaszevar ukve da ai dzan kagi suraa xurdebian bichebi kvla qartvli abrslonas panis saxlit vbaleshikob saqartvlos saqartvelos droshac tan maq tudaixnavt vinems saqrtvlos droshit me var :D :D
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:35
მატჩისას ვწეროთ?[/quote]
ნუ რავი ვწეროთ უფრო კაიფი იქნება არა?
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:32
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

rao/ bebia elpiteee?)))))))))))))

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

და ფეხს იღრძობს და გაიყვანენ ))))

რეჯინა დაწერე რამე წინა სამატჩოდ თან ტემას ეხებოდეს ტან საჭორაო ადგილიც ხომ გვინდა გაივსო აქაურობა კომენტარით, სტარტავოი სასტავი ან რამეს შეეხე))

ნახევრად მძინავს, მეზარება :D ხვალ ავანაზღაურებ

pakos pentatriks ar uyureb?

ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

sadaa gasveneba taragonashi?))))))))))))

მაგას როგორ გამოვტოვებ

gasveneba dges ikneba iuvesi an bevri barsas fanis neimarma tuar itamahsa ai naxet nerviuloba mere dd

cavedi cotas zgvaze gadavixedav movfxizldebi da shemoval movascreb 20 cutshi aqa var sastav
--------------------
marco verratti
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 01:27
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

rao/ bebia elpiteee?)))))))))))))

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

და ფეხს იღრძობს და გაიყვანენ ))))

რეჯინა დაწერე რამე წინა სამატჩოდ თან ტემას ეხებოდეს ტან საჭორაო ადგილიც ხომ გვინდა გაივსო აქაურობა კომენტარით, სტარტავოი სასტავი ან რამეს შეეხე))

ნახევრად მძინავს, მეზარება :D ხვალ ავანაზღაურებ

pakos pentatriks ar uyureb?

ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

sadaa gasveneba taragonashi?))))))))))))

მაგას როგორ გამოვტოვებ

მატჩისას ვწეროთ?
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:26
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: DonAndres
ციტატა: kaizersoza
gaiqeci amerikashi neimars utxari ar gadavides da modi pasuxi gvitxari, iqneba gadarche))))))))

გზაში ჩამეძინება მაინც

)))))))

ციტატა: marko verratti
eee monako ra au ra bileti gamimaza ra

amxanguri rogor unda gamoicno)))))))) 25 zamenas aketeben)))))))) dziritadis fexburtelebi uberaven da B-dan gadmoyvanili xalxi savarjishod ras izavs.

zeniti rubinze movige cegan kargad zentitis ertiani medo da zamena meore taimshi gavartyi tanac zenitma bolo cutze gaitana meore mogebiani goli da momagebina ise kai igroki dautreviat muniras magivrad argentinelia magra yomarobs da mere gavarti aseve dortmundze mand 83 cutze orit nols agebda dortmundi da 15 konda kushi iksze da 33 mogebaze da iksi davde ogorn cota 2 lari da 330 movartyi satamasho fulia ra da monakostan cavage samagierod ager barsaa da mere psg totenxemi
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:25
ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

rao/ bebia elpiteee?)))))))))))))

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

და ფეხს იღრძობს და გაიყვანენ ))))

რეჯინა დაწერე რამე წინა სამატჩოდ თან ტემას ეხებოდეს ტან საჭორაო ადგილიც ხომ გვინდა გაივსო აქაურობა კომენტარით, სტარტავოი სასტავი ან რამეს შეეხე))

ნახევრად მძინავს, მეზარება :D ხვალ ავანაზღაურებ

pakos pentatriks ar uyureb?

ციტატა: marko verratti
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite

sadaa gasveneba taragonashi?))))))))))))
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 01:23
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

და ფეხს იღრძობს და გაიყვანენ ))))

რეჯინა დაწერე რამე წინა სამატჩოდ თან ტემას ეხებოდეს ტან საჭორაო ადგილიც ხომ გვინდა გაივსო აქაურობა კომენტარით, სტარტავოი სასტავი ან რამეს შეეხე))

ნახევრად მძინავს, მეზარება :D ხვალ ავანაზღაურებ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:22
una noticia muy triste era muy malo peor abuela murio elpite
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:21
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

და ფეხს იღრძობს და გაიყვანენ ))))

რეჯინა დაწერე რამე წინა სამატჩოდ თან ტემას ეხებოდეს ტან საჭორაო ადგილიც ხომ გვინდა გაივსო აქაურობა კომენტარით, სტარტავოი სასტავი ან რამეს შეეხე))
DonAndres საიტზეა
DonAndres 23 ივლისი 2017 01:18
ციტატა: johan cruyff^^
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ

პენტატრიკს კიარა ტრაკს გაიტანდეს მოედანზე ნეტა, ეგეც გამეხარდება
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 01:16
პაკო იტანს პენტატრიკს დღეს :D დაიმახსოვრეთ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:14
ციტატა: DonAndres
ციტატა: kaizersoza
gaiqeci amerikashi neimars utxari ar gadavides da modi pasuxi gvitxari, iqneba gadarche))))))))

გზაში ჩამეძინება მაინც

)))))))

ციტატა: marko verratti
eee monako ra au ra bileti gamimaza ra

amxanguri rogor unda gamoicno)))))))) 25 zamenas aketeben)))))))) dziritadis fexburtelebi uberaven da B-dan gadmoyvanili xalxi savarjishod ras izavs.
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:12
eee monako ra au ra bileti gamimaza ra
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:12
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
2 ლიტრი ყავა დავლიე და ხოარაფერს მიზამს?

ეგრე ვარ მეც wink

civi yava iasnia ox?, mec civi daviwye didi baklit)))))
DonAndres საიტზეა
DonAndres 23 ივლისი 2017 01:12
ციტატა: kaizersoza
gaiqeci amerikashi neimars utxari ar gadavides da modi pasuxi gvitxari, iqneba gadarche))))))))

გზაში ჩამეძინება მაინც
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 01:11
ციტატა: DonAndres
2 ლიტრი ყავა დავლიე და ხოარაფერს მიზამს?

ეგრე ვარ მეც wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:11
ციტატა: DonAndres
2 ლიტრი ყავა დავლიე და ხოარაფერს მიზამს?

gaiqeci amerikashi neimars utxari ar gadavides da modi pasuxi gvitxari, iqneba gadarche))))))))

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))

mosula

)))))))))))) arada dadebs ragaca statias da shemovlen da dauweren komentarebshi sad naxe es sisulele, rato deb cryiff_))))))))))))))))

xo ra

wink სისულელეები რომ იწერება, იმიტომ აღარ ვწერ :D გამოჩნდება ნორმალური და დავწერ

rom r wer mashinac prtenzia aqvt, dade rame , mokvvda saiti, dagezinat?,,,,, dadebs, es sad naxe ra sisulelea)))))))))
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 01:09
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))

mosula

)))))))))))) arada dadebs ragaca statias da shemovlen da dauweren komentarebshi sad naxe es sisulele, rato deb cryiff_))))))))))))))))

xo ra

wink სისულელეები რომ იწერება, იმიტომ აღარ ვწერ :D გამოჩნდება ნორმალური და დავწერ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
DonAndres საიტზეა
DonAndres 23 ივლისი 2017 01:07
2 ლიტრი ყავა დავლიე და ხოარაფერს მიზამს?
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:06
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))

mosula

)))))))))))) arada dadebs ragaca statias da shemovlen da dauweren komentarebshi sad naxe es sisulele, rato deb cryiff_))))))))))))))))

xo ra
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:04
ციტატა: marko verratti
ციტატა: kaizersoza
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))

mosula

)))))))))))) arada dadebs ragaca statias da shemovlen da dauweren komentarebshi sad naxe es sisulele, rato deb cryiff_))))))))))))))))
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:02
ციტატა: kaizersoza
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))

mosula
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 01:01
ddgeidan vic cruif-s daudzaxebs erttviani bani mas))))))))))))
REJINA an dedofalo ase mivmartavt)))))))
marko verratti 23 ივლისი 2017 01:00
tkven mag bichis azrs ver chacvdit tu gogoa ravi milanistaze vambob ai rogorc neimarze daicrera chori da mere kvelam aitaca egre kna maganac dacera barsaze ragac da kvelam daicko pasuxebi komentarebi da ase shemdeg ai reitingi da komentarebi dges rekori unda moixsnas amas cinat gamis sam saatamde viyavit mgoni 197 komentaramde avedit da dges unda movxsnat eg rekordi au es erti saati xo agar gava exla ra
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:59
[quote=johan cruyff^^]სოპქასთის ლინკი არავის გექნებათ>?

[quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^][quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
wink wink[/quote]
xo mogwons?))) me dagidzaxb tu mogwons da agekideba da dedofali gaxdebi)))))))))[/quote]
:დდ გადამეტებული ნათქვამია, თანაც ბევრად[/quote]
eg dedoflis tavmdablobaa. naxet ra tavmdabali dedofalia))))))))))))
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 00:58
სოპქასთის ლინკი არავის გექნებათ>?

[quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^][quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
wink wink[/quote]
xo mogwons?))) me dagidzaxb tu mogwons da agekideba da dedofali gaxdebi)))))))))[/quote]
:დდ გადამეტებული ნათქვამია, თანაც ბევრად
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:57
[quote=johan cruyff^^][quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
wink wink[/quote]
xo mogwons?))) me dagidzaxb tu mogwons da agekideba da dedofali gaxdebi)))))))))
marko verratti 23 ივლისი 2017 00:56
[quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
ki kai saxelia

[quote=marko verratti][quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
ki kai saxelia[/quote]
1 saati 1 saati 1 saati
--------------------
marco verratti
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 00:56
[quote=kaizersoza][quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))[/quote]
wink wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:55
[quote=johan cruyff^^] ----s REJINA unda davarqvat , italiurad dedofals nishnavs mgoni xo?!
shemodis gogo da kruifio vedzaxit, tu ucxouri saxeli unda amaze kargi ra ginda REJINA! )))
marko verratti 23 ივლისი 2017 00:55
ციტატა: kaizersoza
ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)
an sarkazmi ra shuashia! minda cinikurad vimsjeleb realze an barsaze minda sarkazmit vilaparakeb spotrze vlaparakobt, ertmanetze xoar vsaubrob, da is sityva rom ician provokatoriao))))))))))) provokatorul ragacas nu wer wesierad wereo))))))))))) ai am dones ver chavwvdi, isini agineben barsas da mis fexburtelebs, da tu dauwere rom msajemiroa da ara kazemiro vigaca gamoxteba da provokators dagidzaxebs )))

kristaaaal
--------------------
marco verratti
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 00:54
ციტატა: marko verratti
ციტატა: johan cruyff^^
არ წამიკითხავს კომენტარები, მაგრამ საიტზე ცენზურა უნდა დაიცვათ აუცილებლად :)) გოგოებიც შემოდიან და როცაა ამხელა მენეჯერი გოგო ვარ, ნუ, შეგრცხვეთ მაინც, სულ მცირე)

dedofals salami

niki rogor shevcvalo?

არ იცვლება
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
marko verratti 23 ივლისი 2017 00:53
ციტატა: johan cruyff^^
არ წამიკითხავს კომენტარები, მაგრამ საიტზე ცენზურა უნდა დაიცვათ აუცილებლად :)) გოგოებიც შემოდიან და როცაა ამხელა მენეჯერი გოგო ვარ, ნუ, შეგრცხვეთ მაინც, სულ მცირე)

dedofals salami

niki rogor shevcvalo?
--------------------
marco verratti
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:52
ai ukve iwyeba))))))

ციტატა: johan cruyff^^
არ წამიკითხავს კომენტარები, მაგრამ საიტზე ცენზურა უნდა დაიცვათ აუცილებლად :)) გოგოებიც შემოდიან და როცაა ამხელა მენეჯერი გოგო ვარ, ნუ, შეგრცხვეთ მაინც, სულ მცირე)

su chumad aq yofila menjeri)))))))
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 00:51
არ წამიკითხავს კომენტარები, მაგრამ საიტზე ცენზურა უნდა დაიცვათ აუცილებლად :)) გოგოებიც შემოდიან და როცაა ამხელა მენეჯერი გოგო ვარ, ნუ, შეგრცხვეთ მაინც, სულ მცირე)
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
mlanista 23 ივლისი 2017 00:50
ციტატა: mlanista
ციტატა: Ronaldinho.gaucho10
ციტატა: mlanista
ციტატა: hector bellerin
ციტატა: GraciasXavi6
მგონი გასაგებად ვთქვი, ყველამ გამოხატეთ თქქვენი აზრი, რაცგინდათ ოღონდ ზრდილობის ფარგლებში და არავინ არაფერს გეტყვით არავის :)

ic ras getyvi exa cavikitxe es komentarebi da amxela magrebi tu xart cadit da motxovet madidistebs karvaxals pasuxi pikes rogor akadra is ro gachempiondnen midi aba ? belerins ro aginebdit da arsenals da vengers me raunda vkna dagiarot unda kvelas vinc agina da dagxvritot? je rqartveli xar da mere barsas realis arsenalis da ase shemdeg fani kaizersona asians bazrobs amxela magrebi tu xar t chadit da motxovet ramoss pasuxi sul ro aginebs barsas

martali xar getanxmebi

ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)

tkven aravin ar geuzrdelebat me piradad aravis ar gavvuzrdekebivar eomels mogceret da mogayenet sheuracxofa romels geuzrdelet ertertma tkvit romelimem romels gundze ragac davcere tanaz=c arc iseti ram da romelimeze piradulshi ar miuzdelia da nervebi daimcknaret tu ar shegidzliat nu shemodixar tchemtan kontaksshi

da me sheni bicho ar var gasagebia?
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:50
ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)
an sarkazmi ra shuashia! minda cinikurad vimsjeleb realze an barsaze minda sarkazmit vilaparakeb spotrze vlaparakobt, ertmanetze xoar vsaubrob, da is sityva rom ician provokatoriao))))))))))) provokatorul ragacas nu wer wesierad wereo))))))))))) ai am dones ver chavwvdi, isini agineben barsas da mis fexburtelebs, da tu dauwere rom msajemiroa da ara kazemiro vigaca gamoxteba da provokators dagidzaxebs )))
mlanista 23 ივლისი 2017 00:49
ციტატა: Ronaldinho.gaucho10
ციტატა: mlanista
ციტატა: hector bellerin
ციტატა: GraciasXavi6
მგონი გასაგებად ვთქვი, ყველამ გამოხატეთ თქქვენი აზრი, რაცგინდათ ოღონდ ზრდილობის ფარგლებში და არავინ არაფერს გეტყვით არავის :)

ic ras getyvi exa cavikitxe es komentarebi da amxela magrebi tu xart cadit da motxovet madidistebs karvaxals pasuxi pikes rogor akadra is ro gachempiondnen midi aba ? belerins ro aginebdit da arsenals da vengers me raunda vkna dagiarot unda kvelas vinc agina da dagxvritot? je rqartveli xar da mere barsas realis arsenalis da ase shemdeg fani kaizersona asians bazrobs amxela magrebi tu xar t chadit da motxovet ramoss pasuxi sul ro aginebs barsas

martali xar getanxmebi

ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)

tkven aravin ar geuzrdelebat me piradad aravis ar gavvuzrdekebivar eomels mogceret da mogayenet sheuracxofa romels geuzrdelet ertertma tkvit romelimem romels gundze ragac davcere tanaz=c arc iseti ram da romelimeze piradulshi ar miuzdelia da nervebi daimcknaret tu ar shegidzliat nu shemodixar tchemtan kontaksshi
მილანისტა ბავშვებოო რო დაწერეთ არარის საჭირო ეგეთი მომართვა, აქ ბავშვების გარდა 18 წლის და უფრო მეტი ასაკის ხალხიც შემოდის
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:46
halamadridze magito ar shevdivar xalxs agineben gei ronaldus da gei gutis gamo da magari biwoba goniat , magari biwoba kiara sufta pro---obaa, rogor sheidzleba qartvels mesis sheuracyofis gamo sheagino aqac egeti ponti tu wavida arc ar shemoval, chemi txovnaa da kacuric es aris da qartveluric fexburtelis gamo kacs ar sheexot, magari arasworia, ai sadme rom wavides laparaki imena daamtvrenven rogor und imartlo tavi erti dgit xoar vcxovrobt ras ityvi quchashi ronaldus an mesis sheuracxofa miayena chvens saitze da imito vagine da bozi vedzaxeo? gadagamtvreven ragacas tavze da girsicaa vinc egre iqceva, unda cxvirpiri gauertiano rom sheignon kacuri ra ari.

ციტატა: johan cruyff^^
აქა მშვიდობა wink

va privet
ციტატა: johan cruyff^^
აქა მშვიდობა wink

mshvidoba tqveda dedofalo!)))
johan cruyff^^ 23 ივლისი 2017 00:43
აქა მშვიდობა wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
ციტატა: mlanista
ციტატა: hector bellerin
ციტატა: GraciasXavi6
მგონი გასაგებად ვთქვი, ყველამ გამოხატეთ თქქვენი აზრი, რაცგინდათ ოღონდ ზრდილობის ფარგლებში და არავინ არაფერს გეტყვით არავის :)

ic ras getyvi exa cavikitxe es komentarebi da amxela magrebi tu xart cadit da motxovet madidistebs karvaxals pasuxi pikes rogor akadra is ro gachempiondnen midi aba ? belerins ro aginebdit da arsenals da vengers me raunda vkna dagiarot unda kvelas vinc agina da dagxvritot? je rqartveli xar da mere barsas realis arsenalis da ase shemdeg fani kaizersona asians bazrobs amxela magrebi tu xar t chadit da motxovet ramoss pasuxi sul ro aginebs barsas

martali xar getanxmebi

ბიჭო რა შუაში აქ მოთხოვნა თქვეს არ იუზრდელოთ და რაც გინდათ ის გააკეთეთო. ძალიან მარტივია იყო ზრდილობიანი და ილაპარაკო სარკაზმის გარეშე ;)
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
mlanista 23 ივლისი 2017 00:43
ციტატა: hector bellerin
ციტატა: GraciasXavi6
მგონი გასაგებად ვთქვი, ყველამ გამოხატეთ თქქვენი აზრი, რაცგინდათ ოღონდ ზრდილობის ფარგლებში და არავინ არაფერს გეტყვით არავის :)

ic ras getyvi exa cavikitxe es komentarebi da amxela magrebi tu xart cadit da motxovet madidistebs karvaxals pasuxi pikes rogor akadra is ro gachempiondnen midi aba ? belerins ro aginebdit da arsenals da vengers me raunda vkna dagiarot unda kvelas vinc agina da dagxvritot? je rqartveli xar da mere barsas realis arsenalis da ase shemdeg fani kaizersona asians bazrobs amxela magrebi tu xar t chadit da motxovet ramoss pasuxi sul ro aginebs barsas

martali xar getanxmebi

me piradulshi aravistvis ar mikadrebia raime da arc vakadreb da tkvenganac igives veli raime zedmeteb ar mogividet rogorc cegan tkva ertertma es jer gafrtxilebaa me aravis piradulshi ar vcer da vayeneb sheurackofas ase ro tavadac igives gaaketebt albat tkven ro xelaifs aginebt parzs alveshs reals da ase shemdeg amatma fanobam ra unda qnan unda dagbridot yvela tu ra unda qnan ai belerinma da kaizersonam scored agnishnes ver gavige vis romels mogayenet erti sheuracxofa damisaxelet romelimem romels mogakenet sheurackofa aq ro ragacaebs mcert es tavisufali azri tu aris me chemi gamovtkvi da ar mesmis raari aq gasagijebeli jer qartvelebi vart da mere sxvadasxva gundis fanebi da me arcer qartvelze aq sheurackofa ar mimikenebia igives vitxov tkvenganac da zemdetebi ar mouvides vinmes
hector bellerin 23 ივლისი 2017 00:36
ციტატა: GraciasXavi6
მგონი გასაგებად ვთქვი, ყველამ გამოხატეთ თქქვენი აზრი, რაცგინდათ ოღონდ ზრდილობის ფარგლებში და არავინ არაფერს გეტყვით არავის :)

ic ras getyvi exa cavikitxe es komentarebi da amxela magrebi tu xart cadit da motxovet madidistebs karvaxals pasuxi pikes rogor akadra is ro gachempiondnen midi aba ? belerins ro aginebdit da arsenals da vengers me raunda vkna dagiarot unda kvelas vinc agina da dagxvritot? je rqartveli xar da mere barsas realis arsenalis da ase shemdeg fani kaizersona asians bazrobs amxela magrebi tu xar t chadit da motxovet ramoss pasuxi sul ro aginebs barsas
--------------------
felipe coutinho
kaizersoza 23 ივლისი 2017 00:31
kait ra xallxo raze unda avardet, gaedeba da mos,,,,nia patroni barsas, raze nerviulobt daweros rac unda tu uzrdelurs dawers dablokaven, aginos barsas da feburtelebs, daikidet es espaneli fexburtelebis sheuracyofa, amisi gineba kiara sms-ebi ar agwevs iqamde sadac isini arian, vigaca espanelis ginebis gulistvis nu daetakebit qartvels, tavisi nebaa vis sheaginebs da visze dawers, araa swori vabshe shenishvnac am temaze, raze ambob barsaze da ragac egetebi,, ai quchashi rom aginebdes barsas vinme mixvalt da etyvit raze aginebo? ver etyvit eseigi araa mosatxovi da aq ras erchit, araa argumenti is rom es barsas saitia da ragac. kaifobs vinme? tqvenc ekaifet da egaa, barssas imxelaa aq gadebuli realze am bolo wlebshi gamwarebulebi arian da eg bazaria))
Sergio barca 23 ივლისი 2017 00:29
ციტატა: Ronaldinho.gaucho10
ციტატა: Sergio barca
Mesis dainiestas nere vis tvlit am gundis xerxemlad?

ბუსკეტსი რა თქმა უნდა.

Genialuri sayrdeni romelmac pirvelive wels ture amoagdo dziritadidan da ert welshi msoflio chempionati itamasha espanetis nakrebis dziritadshi umagresi sayrdenia dges dgeobit badali ar yavs

[quote=Sergio barca][quote=Ronaldinho.gaucho10][quote=Sergio barca]Mesis dainiestas nere vis tvlit am gundis xerxemlad?[/quote]
ბუსკეტსი რა თქმა უნდა.[/quote]
Genialuri sayrdeni romelmac pirvelive wels ture amoagdo dziritadidan da ert welshi msoflio chempionati itamasha espanetis nakrebis dziritadshi umagresi sayrdenia dges dgeobit badali ar yavs
Eg ro wava or sayrdenze gadava gundi magis shemcvlels ver ipvian
ციტატა: Sergio barca
Mesis dainiestas nere vis tvlit am gundis xerxemlad?

ბუსკეტსი რა თქმა უნდა.
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
Sergio barca 23 ივლისი 2017 00:22
Mesis dainiestas nere vis tvlit am gundis xerxemlad?
hector bellerin 23 ივლისი 2017 00:19
man iu
--------------------
felipe coutinho
ციტატა: mlanista
ციტატა: DonAndres
ციტატა: mlanista
da ra ceria aq gaugebari? eseigi tkven ro barsa giyvart ar sheileba sxvas sxva gundi uyvardes? me mevaseba magalitad iuve da tu chem gundze raime vtkvi da mis sasargeblod es ver unda aitanot? a mogcons ras mikomentareb?

ცენზურა დაიცავი, რას წერ საერთოდ თუ ხვდები

rasac vcer dges iuve daganaxebt kai exa cavedi bavshvebtan laparaks azri ar akvs ise momilocavs neimari rchebao dzalian kaia eg tkventvis

არარის საჭირო უზრდელობა ჯიგარო ;)
--------------------
"ფეხბურთი მეტია, ვიდრე გაზაევი"
hector bellerin 23 ივლისი 2017 00:13
cels manchetreri magar formas akrebs ai naxet
--------------------
felipe coutinho